جزئیات آتش سوزی تالار عروسی در تهرانسر

تهرانسر

آتش سوزی در مجتمع فرهنگی و تفریحی در تهرانسر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از حریق گسترده یک مجتمع فرهنگی و تفریحی در تهرانسر خبر داد و گفت:در پی این حادثه آتش نشانان 100 نفر از مهمانان یک مراسم عروسی را که در سالن پذیرایی این مجتمع برگزار شده بود نجات دادند.
سید جلال ملکی در این باره گفت:وقوع حادثه حریق در یک مجتمع فرهنگی و تفریحی در بلوار گل های تهرانسر در ساعت 23:29 شب گذشته به سامانه 125 اطلاع داده شد و در پی آن ستاد فرماندهی، آتش نشانان چهار ایستگاه را با تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام کرد.

او با اشاره به حضور عوامل آتش نشانی در محل حادثه تاکید کرد:پس از حضور آتش نشانان در محل حادثه مشاهده شد که حریق در یک مجتمع فرهنگی تفریحی به مساحت حدود 5000 متر مربع رخ داده و کانون آن سالنی پذیرایی و رستورانی سنتی به مساحت حدود 300 متر مربع بود که در مجاورت چندین باب مغازه قرار داشت.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه شعله های آتش تمام این سالن را در بر گرفته و در حال سرایت به مغازه های مجاور و دیگر بخش های این مجتمع بود، ادامه داد:در مجاورت این رستوران فضای روبازی قرار داشت که یک مراسم عروسی در آن برگزار شده بود. که وقوع حریق سبب وحشت این افراد شده و بیم آن وجود داشت که این افراد هنگام فرار به داخل استخری که در این محل قرار داشت سقوط کنند که آتش نشانان وارد عمل شده و ضمن محافظت از این افراد، بیش از 100 نفر از افراد حاضر در این محل را نجات داده و به محل امن منتقل کردند.

ملکی با بیان اینکه گروهی دیگر از آتش نشانان نیز همزمان عملیات اطفای حریق را در دستور کار خود قرار دادند، تاکید کرد:شعله های آتش به سقف و این سالن پذیرایی نیز سرایت کرده بود و علی رغم مشکلاتی که وجود داشت آتش نشانان شعله های آتش را مهار و مدتی بعد به طور کامل اطفا کردند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه دو نفر از کارگران این سالن پذیرایی دچار دودگرفتگی شدند، گفت:این افراد در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.

او با بیان اینکه علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی است، گفت:عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل در ساعت 1:27 امروز به مأموریت خود خاتمه دادند.

جزئیات آتش سوزی تالار عروسی در تهرانسر

منبع : ایسنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *