آزار و اذیت کودکان در ساختمان نیمه‌کاره

آزار و اذیت کودکان در ساختمان نیمه‌کاره
حکم اعدام کارگری که همکارش را به قتل رسانده بود، از سوی قضات دیوان عالی کشور نقض شد.

هشت مهر سال ٩٣ مردی به کلانتری ستارخان رفت و از ناپدید شدن یکی از کارگرانش خبر داد. وی به ماموران گفت: مهندس ساختمان‌سازی هستم و در حال کار روی یک پروژه ساختمانی هستم. یکی از کارگرانم چند روز ناپدید شده و دو نفر دیگر از کارگرهایم هم بعد از ناپدید شدن این مرد رفته‌اند. با اعلام این شکایت موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت و تلاش در این خصوص آغاز شد.

با شروع تحقیقات ماموران تجسس‌های خود را برای شناسایی دو کارگر فراری آغاز و در نهایت هردو را دستگیر کردند که با دستگیری این دو کارگر راز ناپدید شدن کارگر جوان فاش شد و آنها به قتل این مرد اعتراف کردند.

قاتل در تحقیقات به ماموران گفت: مقتول با ما همکار بود ولی مرتب پسربچه‌ها را به ساختمان می‌آورد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد. برای همین با همدستی دوستم او را با چاقو کشتیم و جسد مثله شده‌اش را داخل چاه انداختیم. با پیدا شدن جسد و بازسازی صحنه جنایت، کیفرخواست پرونده این دو متهم صادر شد و هردو در شعبه دوم دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

هیات قضایی این شعبه متهم اصلی را به قصاص و همدستش را به زندان محکوم کردند. این حکم صبح روز یکشنبه در شعبه ٢٠ دیوان عالی کشور نقض شد و قضات دیوان خواستار رسیدگی و تحقیقات بیشتر در این خصوص شدند.

اخبار حوادث – اعتماد

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *