آگهی دعوت از دختران به خانه خالی!! +سند

فاقد تصویر شاخص

آگهی دعوت از دختران به خانه خالی!! +سند

اخیرا در یک پایگاه اینترنتی خرید و فروش کالا، که از حیث میزان بازدید جزء ۵۰ سایت پرمخاطب کشور محسوب می شود؛ آگهی های وقیحانه ای در حال انتشار است که با اندکی تامل عمق فاجعه نمایان می شود. …

 


شاید در روزگار ماهواره، فیسبوک و وایبر که گردش اطلاعات بدون هیچگونه محدودیت و مرزی در حال انجام است، صحبت کردن از ارزش ها و حرمت ها برای عده ای مضحک به نظر برسد.

اما گستردگی و پیچیدگی روابط اجتماعی تا هر کجا هم که پیش برود، قطعا در فرهنگ اصیل و ناب ایرانی – اسلامی همچنان ناهنجاریها و ضدارزشها محکوم است و عموم مردم دین دار و اصیل ایرانی در برابر هجمه های عظیم فرهنگی تسلیم نخواهند شد.

در این بین اخیرا اتفاقی در فضای مجازی کشورمان در حال شیوع است، که شاید چشم بستن بر روی آن در آینده ای نه چندان دور تبعاتی سنگین را متوجه جامعه کند.

اخیرا در یک پایگاه اینترنتی خرید و فروش کالا، که از حیث میزان بازدید جزء ۵۰ سایت پرمخاطب کشور محسوب می شود؛ آگهی های وقیحانه ای در حال انتشار است که با اندکی تامل عمق فاجعه نمایان می شود.

با مرور متن تعدادی از این آگهی ها که تعداد آنها کم هم نیست؛ مشاهده می شود عده ای از شهروندان با صراحت به دختران و زنان جوان پیشنهاد می دهند که با آنها هم خانه(!) شوند و در ذیل برخی از این آگهی ها توضیحات جزئی و در کمال وقاحت شماره تلفن فرد هم درج شده است.

شاید با دیدن این جنس آگهی ها چشمه ای از رخدادهای جاری در زیر پوست جامعه نمایان شود و به نوعی بتوان دلیل افزایش سن ازدواج و بی میلی برخی جوانان برای تن دادن به تعهدات زندگی مشترک را لمس کرد.

قابل ذکر است نهادهایی همچون پلیس فتا و دیگران ناظران مسئول در فضای مجازی؛ بد نیست گاهی سری به این دست پایگاه های اینترنتی بزنند و در صورت احساس وقوع تخلف، اقدامی عاجل  در راستای توقف اشاعه فحشاء انجام دهند.

در زیر تنها نمونه هایی از پیشنهادهای وقیحانه به دختران برای هم خانه شدن را ملاحظه می نمائید:

1

2

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *