آیا درگیری فعلی عراق از علائم آخرالزمان است؟!

323
دسته‌بندی نشده

آیا درگیری فعلی عراق از علائم آخرالزمان است؟!

آیا درگیری فعلی عراق از علائم آخرالزمان است؟!

موصل در روایات عصرظهور

سفیانی هر کسی که نامش محمد، علی، حسن، حسین، فاطمه، جعفر، موسی، زینب، خدیجه و رقیه باشد را خواهد کشت و همچنین با آل محمد خواهد جنگید.

» ابتدای نظرات (17)

به گزارش شیعه آنلاین، بدون شک هیچ کسی نمی تواند زمان دقیق آخرالزمان را تعیین یا پیش بینی کند اما در کتب مختلف تاریخی و دینی، روایت های متعددی در مورد علائم آخرالزمان بیان شده که شاید بتوان بر اساس آن و با تکیه بر چنین روایت هایی گفت که به آخرالزمان نزدیک تر شده ایم.

برای نمونه در برخی روایت ها از امیر المومنین علی علیه السلام در مورد علامت های آخرالزمان آمده: .. و اما در موصل اهالی آن از گرسنگی و گرانی به هلاکت خواهند رسید.
در بخشی دیگری از چنین روایت هایی در مورد آخرالزمان از مولای متقیان، حضرت علی علیه السلام نقل شده که: در موصل درگیری های شدیدی رخ خواهد داد و سپس سفیانی به آنجا خواهد رفت و خواهد جنگید و 60 هزار نفر در آنجا کشته خواهند شد.

در بخش آخر این روایت آمده: سفیانی هر کسی که نامش محمد، علی، حسن، حسین، فاطمه، جعفر، موسی، زینب، خدیجه و رقیه باشد را خواهد کشت و همچنین با آل محمد خواهد جنگید.

در پایان باید گفت به رغم وجود چنین روایت هایی، باز هم نمی توان تأکید کرد که این علائم همان اتفاقاتی است که اکنون در حال رخ دادن در عراق و به خصوص در شهر موصل است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *