آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ خوردن واژن زن ها ,رابطه دهانی,رابطه جنسی دهانی,رابطه دهانی زن و شوهر,لیسیدن واژن زنان,رابطه جنسی دهانی با زنان,خوردن الت تناسلی مرد,خوردن الت تناسلی دختر,خوردن الت تناسلی زن,خوردن الت تناسلی خانم ها,لیسیدن واژن دختر خانم ها,لیسیدن آلت تناسلی مردها

 

در رابطه جنسی دهانی مردان با دهان خود شروع به خوردن واژن خانم ها می کنند که دراین رابطه نظرهای زیادی درباره مفید بودن و مضر بودن اینکار وجوددارد. رابطه جنسی دهانی به خوردن و مکیدن آلت تناسلی خانم ها و آقایان با دهان و لب ها اطلاق می شود که در بیشتر زوج ها اینکار انجام می شود. اینکار لذت زیادی را برای طرفین به همراه دارد.

 

در برخی از زوج ها به دلایل وسواس و ناخوشایند بودن اینکار یا انجام نمی شود یا به خواست یکی از طرفین با اکراه انجام می شود که نوعی مشکل جنسی را در زندگی بوجود خواهد آورد. ما امروز آموزش مفصل رابطه جنسی دهانی را برای زن و شوهر ها قرار داده ایم.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

تماس از راه دهان تحریک بر انگیزبوده و قوه جنسی را تحرک می دهد. اینکار از طریق مکیدن آلت تناسلی مرد، و یا لیسیدن واژن«عضو جنسی زنانه» و مقعد صورت می‌گیرد. «fellatio» نام لاتین روشی است که در آن آلت مرد توسط زبان تحریک می شود. «cunnilingus» به روشی گفته می شود که دهان به تحریک واژن «عضو جنسی زنانه» و چوچوله میپردازد. که دراینجا به طور کامل نحوه ی انجام آن را خواهیم گفت. «anilingus» اصطلاح لاتین روشی است که دهان با مقعد برای تحریک در تماس است.

 

تماس جنسی دهانی طبق معمولً دربین همه ی گروه های سنی که این جوانان را هم شامل می شود، رایج است و در میان تعداد زیادی از شرکای جنسی زن و مرد وهمچنین بین شرکای جنسی هم جنس رواج دارد. دربین جوانان به خصوص خانم های جوان ممکن است به دلیل عدم تمایل به دخول و حفظ بکارت بعنوان نوعی تمرین در رشد توانایی جنسیتی ویا پاسخ به کنجکاوی های روابط جنسی این عمل در زمان قبل ازدواج و همچنین در ایام نامزدی جالب باشد.

 

در کل اینکار عملی است که احتمالا 99٫99% افرادی که رابطه ی جنسی برقرار میکنند انجام میدهند چون هر دو طرف رضایت کامل دارند هم خانم که طبیعتا از لیسیده شدن و تماس زبان و دهان شوهرش با مهبلش غرق در لذت خواهد شد و هم مرد که یک جورهایی اینکار را برای بهینه سازی رابطه ی جنسی خودش انجام خواهد داد چون مرد می داند.

 

وقتی ابتداعا همسرش رابا دهان ارضا کند حداقل با یک تیر سه نشانه می زند اولا مهبل همسرش با اینکار به میزان لازم مایع لزج مشهورش را ترشح کرده و کاملا آماده ی پذیرایی از آلت مرد می باشد دوما وقتی مرد با دست و زبان مهبل زن را تحریک کرده و وی را به ارگاسم می‌رساند طبعا در حین دخول خیالش آسان است که همسرش ارضا شده و اگر هر لحظه که او به انزال رسید و خواست از ادامه ی سکس منصرف شود.

 

زنش حداقل یکمرتبه به ارگاسم رسیده و ثالثا مردها با تکرار اینکار یک جورهایی باعث میشن زن ها نیز به طور متقابل اینکار رو انجام بدهن ودر واقع چون این روش هیچ درد و رنجشی برای زن به همراه نداره و به اصطلاح لذت خالص برای زن داره و مردان زیرک با انجام زیاد اینکار خانمشون رو به سمت و سویی میبرند.که طبیعتا اونها هم در آینده اینکارو واسشون انجام بده و البته برخی از آقایون ناقلا هم با تکرار دو یا سه مرتبه ی اینکار پشت سرهم لذت فوق العاده ای برای زن ایجاد کرده

 

و یه جورایی قدرت تصمیم گیری رو از زن میگیرن که در روابط نامشروع طبق معمول به راضی شدن زن برای دخول از طریق واژن ودر زوجین راضی شدن زن به رابطه ی مقعدی خواهد شد لذا خانم ها مخصوصا دخترای باکره در اینباره باید حواسشون خیلی خیلی جمع باشه.

 

هیچ چیز برای زن شگفت انگیزتر از خوردن اندام جنسی او نیست. این عمل موجب میشود تا او احساس عشق وسواژن داشته ودیوانه وار به ارگاسم برسد. تعداد زیادی از خانم ها حتی آن را به نزدیکی با مرد هم ترجیح میدهند. اگر شما فقط کمی دراین باره اشتیاق نشان دهید آنگاه در نظر اویک عاشق افسانه ای به نظر خواهید آمد. مردها نسبت به ارگان جنسی زن یک احساس عجیب علاقه و کینه هم زمان دارند.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

بیشتر مردها رغبتی به این‌که سر خویش را مقابل واژن شریک جنسیشان پایین بیاورند نداشته و حتی ممکن است ازآن بیزار باشند! خیلی از زن ها این نکته را میدانند و بهمین جهت از لذت سواژن دهانی محروم هستند. برای یک زن هیچ چیز تحریک کننده تر ازآن نیست که مرد طعم واژن وی را خوشمزه بداند!! خیلی از مردها دوست دارند صورت خودرا لای پای زن برده و با لیسیدن واژن او عشق را ابراز کنند.

 

در مقابل مردان زیادی هم هستند که هیچ علاقه ای به اینکار ندارند. ممکن است گاهی عده کمی از زن ها هم از لیسیدن واژنشان هیچ لذتی نبرند. بنابر این شما باید از تمایل طرف مقابل اطلاع کافی داشته باشید. گاهی انجام این عمل مرد را هم بیشتر تحریک کرده و موجب می شود او در مراحل بعدی لذت بیشتری ببرد.

 

خوشایندترین چیز برای یک زن آن است که مردی با انگشت وی را تحریک کند لیس بزند و واژن وی را با ولع بخورد. برای این‌که از چشیدن طعم واژن بدتان نیاید ابتدا باهم یک دوش بگیرید بدن تان را صابون بزنید و به هم بمالید. بعد فرج و لبهای آن را باز کرده و کلیتوریس رابا ملایمت بشویید. دست صابونی خودرا پایین تر برده و باسن وی را نوازش کنید تا لذت ببرد.

 

مراقب باشید انگشت صابونی را وارد واژن نکنید. بعد از شستن دست یک یا دو انگشت را وارد واژن کرده و دایره وار بچرخانید درست مثل وقتی که داخل یک لیوان را می شویید. آیا لذتبخش نبود؟ حال می‌توانید زبانتان رابا خیال آسان هرجا که دوست دارید بفرستید.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

مقدمات :

برای این‌که طعم و بوی دستگاه تناسلی زن برای شما اذیت دهنده نباشد، بهتر است ابتدا باهم به حمام رفته و ضمن عشق بازی مو های آن را تراشیده و یک دیگر رابا صابون بشویید. بعضی از زن ها ترجیح میدهند قبل از سواژن دهانی مورد نوازش و معاشقه قرار بگیرند.

 

بهتراست برای شروع مقابل هم نشسته و یک دیگر را ببوسید. سپس با نوازش نقاط حساس بدن اورا تحریک کنید. به تدریج دست خودرا پایین برده و رانها و بعد ازآن ناحیه تناسلی را بمالید. اگر این عمل را خوب انجام دهید شریک جنسی شما برای سواژن دهانی کاملا» آماده شده و حتی ممکن است با دست خودش سر شما رابه سمت پایین ببرد.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

خلاصه و مفید:

شست و شوی آلت برای آنکه بوی طبیعی خودرا بدهد. – داشتن و یا نداشتن مو بر روی لبهای آلت به سلیقه طرفین بازمی گردد. اما اگر مودار باشد بایستی کاملا تمیز شود. – پوشیدن یک شورت جذاب و تحریک کننده – استفاده از خوش بو کنندها بر روی شورت یا اطراف آلت

 

وضعیت های انجام رابطه دهانی:

زن به پشت خوابیده بین پاهای او دراز بکشید و پاهایش را روی شانه تان بگذارید. یا این‌که او روی لبه تخت بنشیند و شما مقابل او روی زمین زانو بزنید. یک راه دیگر اینست که او پاهایش را دو طرف سرتان بازکند و تقریباً» روی صورت شما بنشیند. «دراین حالت صورتتان خیلی خیس خواهد شد»حالتهای متعدد دیگری برای فشار دادن صورت شما روی واژن وجوددارد که می توانید بسته به سلیقه خود آنهارا امتحان کنید.

 

یکی از بهترین وضعیتها برای رابطه دهانی حالت ۶۹ است. وقتی زن به حالت وارونه روی شما قرار بگیرد می توانید هر دو یک دیگر را تحریک کنید و از زبان و دستتان همراه هم استفاده کنید. گاهی می‌توانید دراین وضعیت جای خودرا با یک دیگر عوض کنید. وضعیت ۶۹ را میتوان به‌صورت: مرد در بالا زن در بالا یا پهلو به پهلو انجام داد.

 

خیلی از زوجها راحتتر هستند تا رابطه دهانی را در حالتی که به پهلو کنار یک دیگر خوابیده اندانجام دهند. بعضی از خانم ها علاقه دارند تا در همه ی این وضعیت ها رابطه دهانی داشته و لیسیده شوند. عده ای در حالتی که مرد در بالاباشد احساس خفگی میکنند. هر چند دراین حالت مرد میتواند به اسانی آلت خودرا در دهان زن فرو برده و لذت ببرد!

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

خلاصه و مفید :

۱. به پشت خوابیده و پاها کمی باز ۲. به پشت خوابیده و پاها به سینه چسبیده ۳. حالت ۴ دست و پا «داگی» با بالا گرفتن باسن طوریکه آلت تناسلی از پشت بیرون بزند ۴. زن و مرد به روی هم طوریکه سر مرد در سمت پاهای زن و سر زن در سمت پاهای مرد قرار گیرد «شصت و نه انگلیسی» ۵. زن یا بر روی صندلی و یا لبه تخت می‌نشیند با پاهای باز و به پشت تکیه داده ۶. سر پا و خم شده با دست بر روی صندلی یا تخت

 

نحوه لیسیدن آلت زن یا واژن

در واقع کلیتوریس مهم‌ترین اندام جنسی زن است. بدون توجه کافی به کلیتوریس زن هیچ لذتی از رابطه نمی برد. خانم ها در مورد تحریک کلیتوریس شان احساس و درک متفاوتی دارند. عده ای عاشق آن هستند که کلیتوریس شان به سختی مکیده شود ولی ممکن است اینکار برای بعضی دردناک باشد. تحریک با زبان لیسیدن و مکیدن ورودی واژن زن رابه اوج آسمان می‌برد.

 

لیسیدن را از واژن شروع و به سمت کلیتوریس بروید. دریک طرف لب بزرگ و کوچک واژن رابا دو لبتان بگیرید زبان خودرا شل کرده بین آن دو بکشید. سپس زبان را داخل واژن برده و موقع بیرون آوردن به دورادور آن بکشید. اینک لب خارجی رابا دست کشیده و با زبان به آن محکم ضربه بزنید. بعد زبان را کاملا» روی آن کشیده و دوباره به سوی کلیتوریس برگردید.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

انجام این عمل زن را از خود بیخود کرده و حتی ممکن است به ارگاسم برساند. حال کلیتوریس رابه دهان برده و خیلی کوتاه و سریع بمکید و با زبان به اطراف آن ضربه بزنید. گاهی در همین موقع فرو کردن انگشت در واژن میتواند باعث ارگاسم شدیدی شود. اگر این عمل را در وضعیت ۶۹ انجام دهید لذت زیادی خواهد داشت. بهترین راه به ارگاسم رساندن زن از طریق رابطه دهانی استفاده از ضربات ریتمیک و پشت سر هم زبان به کلیتوریس است.

 

خلاصه و مفید:

– بهتر است پیش از لیسیدن کمی با سینه ها ور بروید زیرا در افزایش ترشح آلت موثر است. – می‌توان قبل از درآوردن شورت زن ،کمی از روی شورت با دست ماساژ داده و یا لیسید. – شورت را سعی کنید با دندان درآورید «نمایش حرص و ولع مرد» – نگاه های هوس آلود به آلت زن تحریک کننده است. – از لبهای بیرونی آلت شروع کنید به لیسیدن.

 

– به عکس العملهای زن توجه کنید تا نقاط حساس تر را شناسائی نمائید. – لبها که با آب دهان شما و آب آلت زن خیس شد با انگشت

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

آنها را از هم باز کنید. – برآمدگی چوچوله «کلیتوریس» رابا نوک زبان قلقلک دهید «از قسمت های حساس آلت» – حال زبان را سیخ کرده و به داخل آلت فرو کنید «تکرار کنید ».

 

– آب داخل آلت را بخورید و به صورت بمالید. – از داخل با زبان سقف آلت را تحریک کنید. – زبان را در داخل آلت بچرخانید. – به نرمی و با لبهای خود آلت زن را بگزید. – بینی رابه چوچوله بمالید. – در آلت زن غرق شوید.

 

وظایف زن :

– زن باید به هر عمل مرد عکس العمل مناسب نشان دهد. – عکس العملها: – آخ آخ کردن – نفس نفس زدن – جملات رکیک و تحریک آمیز گفتن – التماس برای تکرار کار لیسیدن – بالا آوردن باسن – کشیدن مو های مرد – فشار دادن سر مرد به آلت خود – قلاب کردن پاها به دور گردن مرد در حالت های روبه رو

 

خطر انتقال ویروس در تماس دهانی با عضو جنسی زنانه

در تماس دهانی با عضو جنسی زنانه خطر انتقال برای شریکی که تماس دهانی را انجام می دهد «کسیکه واژن رابا دهان خود تحریک می کند» وجوددارد. به دلیل این‌که مایعات مهبلی آلوده و خون واژن آلوده می تواند به داخل دهان راه پیدا می کند. «این مسئله محدود به خون دوران قاعدگی نمی شود.» برای خانمی که عضو جنسی وی بوسیله دهان شریک جنسی اش تحریک می شود نیز خطر انتقال آلودگی وجوددارد،

 

اگر ویروس و یا خون آلوده ازمایعات دهان و به واژن و زخم های مهبلی و یا دیواره واژن تماس پیدا کند. میزان خطر انتقال اچ. آی. وی. دراین مورد نیز به مراتب بسیار کمتر از خطر انتقال ویروس از طریق تماس جنسی مقعدی و واژینال است.در هر صورت در چندین مورد گزارش شده از انتقال ویروس ازطریق دهان، بیشتر تماس دهانی با واژینال گزارش شده است. خطر دریافت آلودگی به ویروس اچ. آی. وی. از طریق تماس جنسی دهانی را میتوان با استفاده از کاندوم های لاتکس کاهش داد.

 

آیا مکیدن دستگاه تناسلی زن برای مرد ضرری به لحاظ بهداشتی دارد؟ یعنی ترشحاتی که خارج می شود و ناخودآگاه به درون دهان فرد هم می‌رود، آیا ضرری برای مرد دارد و راه حل صحیح برای این‌که هم مقاربت دهانی انجام بشود و هم همسر رابه اوج حالت رضایت بخش برساند و هم ضرری برای مرد نداشته باشد چیست؟

 

در ادامه سعی شده از نطر شرعی به سوال پاسخ داده شود

1. شکی نیست که در دین مبین اسلام، انسان می تواند هر گونه لذت جنسی و غیر آن را از همسرش ببرد. دراین خصوص محدودیتی وجود ندارد. تنها در برخی ایام خاص و زمان عادت ماهانه، آمیزش جنسی ممنوع شده است. بقیه کامجویی ها به قوت خود باقی است.

 

اما این تجویز به معنای مناسب و یا مجاز بودن هر گونه رفتار و عمل جنسی بین همسران نیست. برخی از رفتارهای جنسی مثل سکس مقعدی در شرع مقدس اسلام، کراهت شدید دارد . برخی از علما بر اساس روایات وارده، آن را حرام می دانند و یا سکس دهانی را مورد نکوهش قرار می دهند.

 

شخصی به امام صادق «ع» اظهار می دارد که آیا مرد می تواند، اندام تناسلی و فرج همسر خودرا ببوسد، امام فرمود: اشکالی ندارد ولی این چه کاری است؟!

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

با این جمله کراهت خودرا از اینگونه رفتار نشان داد. از روایت استفاده می شود که سکس دهانی به طریق اولی و با قیاس اولویت مورد توجه ائمه«ع» نبوده و نیست.

 

2. گرچه برخی کتاب­ها و نوشته ­ها رابطه جنسی دهانی را جایز می شمارند و آن را برای زن و شوهر رضایت بخش می پندارند، اما باید توجه داشت که این عمل در شرع مقدس مورد نکوهش واقع شده است .از لحاظ بهداشتی و دکتری آسیب­ها و ضررهایی در پی دارد.

 

3. هرچه که ازبدن انسان طی فرایندی خاص، طبیعی و یا غیر طبیعی دفع می شود ،مانند عرق، ادرار، مدفوع، خون، ناخن، شوره، منی، ترشحات مهبلی و رحمی و … غیرقابل خوردن و چندش آور است.به دلیل این‌که مواد دفع شده جزء سموم حاصل از فعل و انفعالات بدن یا محل مناسبی برای تجمع، رشد و تکثیر میکروب ها می باشند، بدن به طور طبیعی میلی به خوردن اینگونه مواد دفعی و ضایعات بدن را ندارد. احتمال آلوده بودن آنها به انواع و اقسام باکتری­ها و میکروب­ها بسیار است.

 

4. گرچه ترشحات معمولی خانم­ها که از اندام تناسلی آنان خارج می گردد، پاک است، ولی هنگامی آمیزش جنسی و زمانی که زن به اوج لذت جنسی می­رسد، نجس بوده و حکم منی مردان را پیدا می کند، بهمین خاطر خوردن آن در هر صورت حرام می باشد، البته گاهی خوردن منی، ادرار و مدفوع در بعضی از افرادی که دارای نوعی از انحرافات جنسی می باشند، در مواردی دیده می شود که نشان از وخامت انحراف جنسی آنان دارد.

 

5. خوردن مایع منی و ترشحات مهبلی در هنگام اوج لذت جنسی، علاوه بر این‌که از لحاظ شرعی و دینی حرام است، از نظر دکتری و بهداشتی نیز صحیح نیست. مشکلات زیادی برای حلق و دهان، معده و دستگاه گوارش پیش میآورد. باعث مضرات زیادی برای روده ها و کلیه ها می باشد. شاید یکی از علل نجاست و حرمت خوردن آنها به خاطر وجود مشکلات و مضراتی باشد که خوردن اینگونه ترشحات در بدن شخص ایجاد می کند.

 

6. طبق معمولً منی و ترشحات اندام تناسلی وقتی از دستگاه تناسلی و مجرای ادرار خارج می شود، میکرب­های زیادی راکه در مجرای ادرار هست، با خود به همراه می آورد.چون آن منطقه ­ها و مجرای ادرار بسیار آلوده است، احتمال سرایت میکرب­ها زیاد است. به اسانی میکروب­ها و باکتری­های دستگاه تناسلی به مجاری حلق و معده وارد می شود. باعث عفونت و سرایت بیماری به بخش های دیگر بدن فرد می گردد.

 

علاوه بر انتقال باکتری­ها و میکروب های مجرای ادرار، موجب انتقال و سرایت بیماری های مقاربتی نظیر ایدز، سیفلیس، سوزاک و… به بدن فرد سالم می شود. اگر یکی آلوده به بیماری مقاربتی باشد، به اسانی سیفلیس و سوزاک و ویروس ایدز وارد دهان و حلق خواهد شد . مشکلات زیادی را برای فرد ایجاد می کند.

 

7. با توجه به مطالب مطرح شده، برای پیشگیری از آسیب ها و مشکلات احتمالی، توصیه می شود تا آن جا که امکان دارد، از سکس دهانی اجتناب کنید . به هیچ عنوان ترشحات اندام تناسلی را نخورید. اگر ناخواسته وارد فضای دهان­تان گردید، فوراً آن را بیرون بریزید. دهان خودرا شسته و و با شوینده­ های مخصوص دهان، آن را ضدعفونی و پاک نمایید.

 

8. در حال حاضر شیوه­ای وجود ندارد که بتوانید از ورود ترشحات اندام تناسلی به دهان پیشگیری کنید، مگر این‌که خودتان از ابتدا به سکس دهانی تمایلی نداشته باشید و آن را انجام ندهید.بر فرض این‌که اندام تناسلی زن را قبل از آمیزش پاک گردانید، چون نمیتوانید در حین عمل سکس دهانی، از ترشحات پیش گیری کنید، باز تلاش شما به جایی نخواهد رسید و نمیتوانید از ورود ترشحات آلوده به فضای دهان­تان اجتناب کنید.

 

9. توصیه می شود به جایی این‌که بخواهید با سکس دهانی، لذت جنسی و رضایت بخشی داشته باشید و خودرا با آسیب­ها و مشکلات آن گرفتار کنید، به سکس مهبلی و واژینال روی بیاورید. با لمس و مالش کلیتوروس، با دست و یا آلت تناسلی، همسرتان رابه اوج لذت جنسی برسانید.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

آیا بیماری های مقاربتی از طریق رابطه جنسی دهانی هم منتقل می شوند؟

چون اکثر افرادی که رابطه جنسی دهانی برقرار می کنند انواع رابطه جنسی دیگر را هم انجام می دهند، برای محققین خیلی سخت است که دریابند بیماری های مقاربتی تا چه میزان فقط از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل می‌شوند. در عین حال، همه ی ما میدانیم که تعداد زیادی از بیماری های مقاربتی متداول از طریق رابطه جنسی دهانی هم منتقل میشوند. این ها عبارتند از:

 

· کلامیدیا

· سوزاک

· زونا

· HIV

· ویروس انسانی ورم پوستی «HPV»

· التهاب غیرسوزاکی «NGU»

· سفلیس

· عفونت مخمر

 

کلامیدیا و رابطه جنسی دهانی

رابطه جنسی دهانی نمیتواند دلیل اصلی بروز کلامیدیا تلقی شود اما احتمال آن وجوددارد. اگر واژن، گردنه رحم، مفعد، آلت تناسلی یا دهان با ترشحات یا مایعات عفونی تماس پیدا کند، احتمال انتقال وجوددارد.

 

سوزاک و رابطه جنسی دهانی

سوزاک می تواند حین رابطه جنسی دهانی منتقل شود. برای انتقال سوزاک لازم نیست حتما انزال صورت گیرد. سوزاک خیلی خوب در گلو باقی میماند و عفونت های سوازکی گلو یکی از متداولترین عوارض رابطه جنسی دهانی است.

 

زونا و رابطه جنسی دهانی

زونا می تواند با تماس پوست با پوست منتقل شود درنتیجه احتمال انتقال آن در رابطه جنسی دهانی کاملاً آشکار است. شایان ذکر است که حتی اگر هیچ زخم مشخصی روی پوست وجود نداشته باشد هم انتقال ممکن است چون ممکن است شما یا شریک جنسیتان مبتلا به زونا باشید و خود ندانید. خیلی ها نمی‌دانند که تاولهای تبخالی نوعی زونا هستند.

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ (خوردن واژن زن ها)

HIV و رابطه جنسی دهانی

با این‌که احتمال انتقال کم است اما نمونه هایی از انتقال این ویروس با رابطه جنسی دهانی از طریق مایع منی، ترشحات واژن یا خون وجوددارد. HIV از طریق بزاق منتقل نمی شود و بوسیدن های عمیق یک رفتار جنسی قابل قبول دراین مورد است.

 

HPV و رابطه جنسی دهانی

رابطه جنسی دهانی یک علت نادر برای انتقال HPV تلقی می شود اما نمونه هایی ازآن دیده شده است. ویروس HPV از سطح زگیل ها افتاده و هر گونه تماس مستقیم می تواند موجب انتقال شود.

 

NGU و رابطه جنسی دهانی

اکثر میکروب هایی که موجب NGU می‌شوند میتوانند از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل شوند حتی اگر آلت تناسلی یا زبان کاملاً وارد واژن، دهان یا مفعد نشود و مایعات بدن جابه جا نشود. یک تحقیق استرالیایی رابطه جنسی دهانی را عامل مهمی در انتقال NGU معرفی کرده است.

 

سفلیس و رابطه جنسی دهانی

رابطه جنسی دهانی راه خوبی برای انتقال سفلیس به شمار می‌رود. درتحقیق مشخص شد که بیش از 13 درصد از موارد سفلیس از طریق رابطه جنسی دهانی منتقل شده اند. انتقال طبق معمولً با تماس زخم های سفلیسی با پوست یا غشای مخاطی صورت میگیرد.

 

عفونت مخمر و رابطه جنسی دهانی

شواهد نشان می دهد که زنانی که به طور مداوم به عفونت مخمر مبتلا می‌شوند ممکن است آن را از طریق رابطه جنسی دهانی دریافت کرده باشند. دریک تحقیق مشخص شد که رابطه جنسی دهانی با بالا رفتن احتمال عفونت مخمر در ارتباط است. رابطه جنسی دهانی با کسیکه مبتلا به عفونت مخم است موجب برفک شده که نوعی عفونت مخمر در گلو می باشد. تماس دهانی با مخمر موجب بروز عفونت مخمر در واژن نمی شود چون مخمر در دستگاه گوارش از بین می‌رود.

 

نکات مهم برای رابطه جنسی دهانی ایمن

استفاده از روشهای مانعی مثل کاندوم بهترین راه برای ایمن کردن رابطه جنسی دهانی است. افراد بسیاری که از ترشحات بدن خوششان نمی‌آید رابطه جنسی دهانی با کاندوم های طعم دار را بهتر میبینند.وقتی مردی طی رابطه جنسی دهانی انزال می کند، اگر مایع خارح شده در کناره های دهان یا چشم های طرف مقابل بریزد، درصورتیکه مبتلا به بیماری های مقاربتی باشد، احتمال انتقال آن را شدیداً افزایش می دهد.

 

در تعداد زیادی از موارد، بیماری های مقاربتی می‌توانند حتی با وجود این‌که آلت تناسلی یا زبان کاملاً وارد واژن، دهان یا مقعد نشده است نیز انتقال یابند.برخی محققان پیشنهاد می کنند که از مسواک زدن قبل از رابطه جنسی دهانی خودداری کنید چن باعث می شود زخمها و خراش های کوچک احتمال انتقال بیماری های مقاربتی را افزایش دهند.

 

چرا مردان و زنان از رابطه جنسی دهانی لذت می‌برند؟

علت لذت بردن از رابطه دهانی دو مورد فیزیولوژیکی و روانی است.

 

دلیل فیزیولوژیکی :

جمع شدن خون در سر آلت تناسلی که در اثر مکیده شدن در رابطه جنسی دهانی ایجاد می شود،‌ منجر به ایجاد فشار و حالتی لذت‌بخش و آرام کننده در مردان می گردد. همچنین حرکت ورود و خروج آلت در دهان و فشار لب‌ها بر آن میتواند بر افزایش لذت و حالت برانگیختگی مردان موثر باشد. از طرف دیگر لیسیدن و مکیدن کلیتوریس «کلیتوریس یا چوچوله، اندام جنسی اسفنجی قابل تحریکی در آلت تناسلی زنان است

 

که دارای رگ‌ها و اعصاب فراوان میباشد» و لبه‌های بیرونی آن می تواند برای زنان لذت‌بخش باشد ودر تحریک و ارگاسم، بدون دخول موثر باشد. خصوصا درمورد افرادی که واژن آن‌ها ترشح معمول را ندارد و به به عبارتی دچار خشکی واژن هستند رابطه جنسی دهانی پیش از دخول میتواند علاوه بر تحریک، عمل دخول را تسهیل بخشد.

 

دلیل روانی :
در بحث لذت بردن از رابطه جنسی،‌ عامل روانی برای مردان قوی تر از عامل فیزیکی است؛ تا این حد که مردان این توانایی غیر ارادی را دارند تا بدون عمل فیزیکی رابطه جنسی به انزال دست یابند. «این اتفاق طبق معمول در خواب برای آن‌ها رخ می دهد و دلیل آن نیاز بدن مرد به تخلیه منی برای سلامت پروستات و دفع بهتر ادرار است.»

 

همچنین حس برانگیختگی مردان می تواند با یک جرقه ذهنی، پس از چند ثانیه به اوج برسد. علاوه بر موارد ذکر شده، رابطه جنسی دهانی از این حیث برای مردان لذتبخش است که به آن‌ها حس برتری دست می دهد و همچنین عمل همسر خودرا فداکارانه و برگرفته از حس دوست داشتن محسوب می کنند.

 

اثر روانی و ذهنیت‌پردازی در مردان آن‌قدر قوی است که حتی بدون تجربه لذت آن، بر این باور هستند که این رابطه حتما برای آن‌ها لذت‌بخش خواهد بود چرا که فکر به آن برای آن‌ها لذت بخش است در نتیجه مغز آنها به این عمل واکنش مثبت نشان می دهد. زنان نیز مانند مردان از خیال‌پردازی و تصور رابطه جنسی دهانی لذت می برند. سکس دهانی در زنان لذت بخش است و از نظر روحی باعث ایجاد احساسی خوشایند نسبت به همسرشان می شود.

 

باور این موضوع که همسر وی به او این لذت را تقدیم میکند در پرورش حس تعلق درونی موثرتر است. اما در رابطه جنسی مردان باید به این نکته توجه داشته باشند که زنان علاوه بر رابطه دهانی به دو فاکتور احساس و لمس در تحریک جنسی نیز، نیاز دارند.

 

چرا برخی زنان و مردان از رابطه جنسی دهانی اجتناب می‌کنند؟

عمدتا 3 دلیل برای امتناع از رابطه جنسی دهانی بیان و عنوان میشود:

 

1. این یک رفتار کثیف و چندش آور است: دلیل افردای که این موضوع را مطرح می کنند این است که آلت تناسلی مردانه و زنانه محلی برای دفع ادرار است و از نظر بهداشتی پاک نمی‌باشد. در نتیجه لسیدن و مکیدن آن عملی کثیف است. اگر چه آلت تناسلی محل دفع ادرار می باشد، اما درصورت رعایت نظافت محلی غیر بهداشتی محسوب نمیشود و البته فراموش نکنیم این محل، محل اصلی مربوط به لذت جنسی است.

 

این افراد اکثرا آن‌را عملی چندش‌آور میدانند ودر مواجه با آن رفتار و برخوردی تند «تدافعی، تهاجمی، اکراه» از خود بروز می دهند یا حتی تمایل همسر خود نسبت به آن‌رابه تمسخر میگیرند و وی را پس میزنند. این رفتار می تواند یکی از دلایل اصلی سرکوب میل جنسی همسر «حتی برای همیشه» نسبت به وی باشد طبق معمول این افراد خودرا در اسارت ذهنیت اشتباهی قرار داده‌اند،

 

چه بسا هستند افرادی که حتی از دیدن و لمس کردن آلت تناسلی هم اکراه دارند. این افراد نیاز به درمان دارند. لازم به ذکر است برخی از این افراد پس تجربه عملی تغییر دیدگاه خواهند داد.

 

2. این رفتار را درشان شخصیت من نیست: اکثر زنان تصور می کنند سکس دهانی مخصوص اعمال روسپی‌ها و بازیگران فیلم‌های پورن میباشد و انتظار همسر آنها از انجام آن انتظاری غیر عاقلانه است. آن‌ها در مقام مقایسه خود با روسپی‌ها بر می آیند و حتی این خواسته را یک توهین بخود می‌پندارند یا به تصور این‌که انجام این رفتار باعث کوچک شدن شخصیت آنها میشود از انجام آن خودداری می کنند. این در حالی است که یکی از نشانه‌های قدرت و برتری میتواند تامین غریزه جنسی همسر باشد.

 

3. عدم تقابل در رابطه دهانی: خواسته رابطه حنسی دهانی جزو خواسته‌های نامتعارف نیست. اگر همسر شما حاضر به انجام این خواسته برای شماست ولی شما بر عکس، از انجام آن برای همسرتان امتناع می کنید باید انتظار آن‌را داشته باشید که او نیز در رابطه‌های بعدی از انجام آن و به لذت رساندن شما پرهیز کند.

 

آیا رابطه جنسی دهانی برای واژن خانم ها ضرر دارد؟ «خوردن واژن زن ها»

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *