آیا شما سبد کالا می گیرید؟ / جزئیات جدید طرح سبد کالای دولت

سبد-کالا
435
دسته‌بندی نشده
سامانه پیامک برای آگاه شدن از دریافت سبد کالای دولت و همچنین وبسایت و تلفن گویای طرح سبد کالای دولت نیز برای آگاهی از آخرین اخبار این طرح راه اندازی شد.

با نزدیک شدن به توزیع سبد کالای دولت وبسایت و سامانه پیامکی برای اطلاع رسانی به خانوارهای مشمول این طرح راه اندازی شده است.charcoal face mask

charcoal face mask

برای ارتباط مردم با سامانه سبد کالای حمایتی، کانال های ارتباطی زیر جهت اطلاع رسانی و پاسخ به سئوالات و پیگیری مشکلات برقرار شده است:

از طریق مراجعه به اینترنت:وب سایت رسمی اطلاع رسانی سامانه به آدرس www.yaranehkala.ir جهت مشاهده آخرین اخبار مربوط به طرح و لیست فروشگاه های مجاز در دسترس است. از طریق این وب سایت، هر شهروند می تواند وضعیت شمول خود در طرح را پیگیری و موجودی سبد کالای خود را استعلام نماید.

از طریق تلفن گویای وزارت صنعت، معدن و تجارت:شهروندان محترم می توانند از طریق مرکز تماس وزارت صنعت، معدن و تجارت به شماره 09612 با مسئولین و کارشناسان طرح جهت دریافت پاسخ سئوالات خود تماس حاصل فرمایند.

از طریق شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت:در صورت بروز هرگونه اشکال در فرایند تراکنش، همانند روال قبل مردم می توانند با مرکز تماس شرکت های ارائه دهنده خدمات پرداخت که روی رسید دستگاه کارت خوان درج شده است، پیگیری موارد به انجام رسانند.

از طریق تماس با درگاه اطلاع رسانی همراه اول:همچنین شهروندان محترم می توانند با تماس با درگاه اطلاع رسانی همراه اول به شماره #799* ، و یا ارسال پیامک به شماره 5000799، با ارسال شماره کارت بانکی و کد ملی خود از وضعیت شمول خود در طرح اطلاع یافته و همچنین اطلاعات مربوط به موجودی سبد کالای خود را دریافت نمایند. در این خصوص دقت شود که شماره کارت بانکی که واریز یارانه نقدی به آن صورت می پذیرد مد نظر است.

نکته های مربوط به سبد کالا به شرح ذیل می باشد:

* برای دریافت سبد کالای تخصیص یافته به نزدیک ترین فروشگاه به محل سکونت مراجعه شود

* فروشگاه های عرضه کننده سبد کالا مجاز به اخذ هیچگونه وجه نقدی و غیرنقدی از شهروندان محترم نیستند.
* جهت دریافت سبد کالای حمایتی به همراه داشتن کارت عابر بانک سرپرست خانوار الزامی است.
* برنج، مرغ، تخم مرغ، روغن مایع نباتی و پنیر اقلام تشکیل دهنده سبد کالای حمایتی هستند.
* تلاش بر این است سبد کالای حمایتی به صورت یکجا به خانوارهای مشمول تحویل شود.
* در صورت ناقص بودن سبد کالا در مراجعه اول به فروشگاه امکان مراجعه مجدد برای دریافت اقلام باقی مانده آن در طول ماه وجود دارد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *