ازدواج خفن زن 35 ساله زشت با 14 مرد +عکس

ازدواج همزمان زن 35 ساله و زشت با 14 مرد (عکس)
349
دسته‌بندی نشده

ازدواج خفن زن 35 ساله زشت با 14 مرد +عکس

مطالب جالب و خواندنی سراسر وب
پلیس آمریکا از دستگیری این زن ۳۵ ساله‌ خبر داد که با ۱۴ مرد ازدواج کرده و از حساب بانکی هزاران مرد دیگر هم سوء استفاده کرده بود. بابی آن فینلی پس از دستگیری به ماموران گفت که به دلیل شکست عشقی مجبور شده ۱۴ بار ازدواج کند.
و به دلیل مشکلات مالی از مردان درخواست استفاده و برداشت از حساب‌های بانکی‌شان را می‌کرده است که این کار او بسیار زشت و زننده بوده است.این زن ۳۵ ساله در ادامه یادآور شد: من ۹ فرزند دارم و به دلیل این که پول‌هایی را که از همسرانم در مصارف غیرقانونی خرج کردم،

ازدواج همزمان زن 35 ساله و زشت با 14 مرد (عکس)

توسط ماموران پلیس دستگیر شدم. رییس پلیس ایالت آلابامای آمریکا در این باره به شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز، خاطرنشان کرد: این زن تاکنون بیش از یکصد هزار دلار از حساب‌های بانکی مردان مختلف برداشت کرده است.
علاوه بر این، اکثر افرادی که توسط این زن فریب خورده و اغفال شده‌اند نظامیان و ماموران ارتش آمریکا هستند. همچنین بسیاری از آنان به دلیل حفظ آبروی خود تاکنون علیه این زن شهادت نداده‌اند. این مقام مسئول پلیس در ادامه عنوان کرد: این زن طی دو دهه گذشته با شگردهای مختلف دست به این ازدواج‌ها و برداشت‌های غیرقانونی از حساب بانکی مردان کرده است. به طور حتم این زن جوان با اثبات تمامی جرایمش به حبس محکوم می‌شود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *