ازدواج دوم آزاده نامداری به کجا رسید؟+مرور زندگی عاطفی آزاده نامداری و فرزاد حسنی

اخبار,اخبار فرهنگی,آزاده نامداری

آنچه در رسانه‌ها درمورد زندگی عاطفی آزاده نامداری آمده بود را با هم مرور می‌کنیم.

بررسی زندگی پرفراز و نشیب آزاده نامداری
انگار عادت کرده‌ایم که آزاده نامداری را با خبرهایی جنجالی که درمورد ازدواج و عشق و شکست خوردنش به میان می‌آید، بشناسیم. درحالی که ازدواج آزاده نامداری و همسر اولش فرزاد حسنی، یک‌سال هم به طول نینجامید، پس از مدتی او بار دیگر تصمیم می‌گیرد شریکی برای زندگی‌اش انتخاب کند.
ازدواج مجدد و حاشیه‌ساز آزاده نامداری، برای ما بهانه‌ای شد تا با کمک هرایر دانلیان روانشناس و مشاور خانواده، احتمال موفقیت و شکست کسانی که به شیوه آزاده نامداری برای دومین‌بار تصمیم به ازدواج می‌گیرند را بررسی کنیم. اما پیش از خواندن حرف‌های این کارشناس، آنچه در رسانه‌ها درمورد زندگی عاطفی آزاده نامداری آمده بود را با هم مرور می‌کنیم.
ازدواج دوم آزاده نامداری در اینستاگرام
دردسرهای ناخواسته شبکه های اجتماعی برای زندگی خصوصی آزاده نامداری، مجری محبوب و موفق:
خبر ازدواج دوم آزاده نامداری از اینستاگرام مطرح شد آن هم در شرایطی که برخی از کاربران این شبکه اجتماعی ادعایی را مبنی بر ازدواج دوم آزاده طرح کردند. طرح این ادعا توسط یکی از کاربران سوال های بسیاری را برای هواداران آزاده نامداری مطرح کرد تا سرانجام این مجری معروف مجبور شد تا خبر ازدواج دومش را به صورت رسمی در صفحه اینستاگرامش منتشر کند.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آزاده نامداری

آزاده نامداری

 

اگر چه او خیلی زود این پست و پست های دیگرش را پاک و صفحه اینستاگرامش را غیرفعال کرد اما ارائه اطلاعات از زندگی خصوصی اش در این صفحه ها و هزاران کامنتی که درباره آنها مطرح شد موجب شد تا نیت و خوشحالی او از انتشار خبر ازدواجش در سایه این هجمه ها قرار گیرد. آنچه می خوانید مروری بر زندگی عاشقانه آزاده نامداری در دو سال گذشته است. در ادامه این مطلب دیدگاه کارشناسان درباره آثار سوء شبکه های اجتماعی و انتشار اخبار خصوصی در آنها را از دست ندهید.
حدود دو سال پیش
گرچه چند ماهی بود که شایعه ازدواج دو مجری جوان تلویزیون زبان به زبان می‌چرخید اما فرزاد حسنی، با خواندن شعری عاشقانه در یکی از برنامه‌های تلویزیونی به بی‌خبران، خبر این ازدواج را رساند. فرزاد حسنی در یک برنامه تلویزیونی شعری را به همسرش تقدیم کرد و به همین وسیله اعلام کرد که با عشق پای سفره عقد نشسته است.
حدود یک سال و نیم پیش
تصویر آزاده نامداری و فرزاد حسنی، روی جلد مجله ها چاپ می‌شود و رسانه‌های دیگر هم یکی پس از دیگری سراغ این زوج می‌روند تا داستان عشقش‌شان را منتشر کنند. نامداری اما در همان مصاحبه ها می‌گوید که اهل ثبات و آرامش نیست: «تکیه بر من، تکیه بر باد است. من حضور واقعی در زندگی هیچ کسی ندارم. وقتی زندگی خودم را با زندگی مثلا خواهرم مقایسه می‌کنم، می‌بینم که بله، من زندگی نرمالی ندارم و آدم‌های کمی هستند که این مدل زندگی و شخصیت را درک کنند. هر چیزی را غیرمنتظره دوست دارم.»
حدود یک سال و چهار ماه پیش
خبر طلاق آزاده نامداری هم مثل خبر ازدواج‌شان در اسفند ماه1392 دهان به دهان می‌چرخد اما این دو مجری تلویزیونی آن را رسما تایید نمی‌کنند و حتی برنامه نوروزی تلویزیون را در کنار هم اجرا می‌کنند. مدتی بعد آزاده نامداری در گفت‌وگویی این موضوع را تایید می‌کند و می‌گوید: «آزاده نامداری که الان روبه‌روی تو نشسته قطعا زندگی‌اش آبستن یک اتفاق بوده و هر جوری هم که مدیریت کرده نتوانسته جلوی منظر بیرونی این اتفاق را بگیرد اما من اصلا سعی نمی‌کنم که بگویم این اتفاق نیفتاده یا مقصرش فرد دیگری بوده.
من می‌خواهم بگویم این اتفاق می‌تواند در زندگی هرکسی بیفتد. آدم‌ها می‌توانند خیلی خوب باشند ولی برای‌شان اتفاقات تلخ بیفتد. عکسش هم صادق است ولی در کل من معتقدم باید مسئولیت اتفاقی را که افتاده، بپذیریم. من مسئولیتش را برعهده می‌گیرم. من همانم، همان آزاده نامداری سابق. فقط یک کم بزرگ‌تر شده‌ام و بیشتر می‌دانم و بیشتر می‌فهمم.» آزاده نامداری در همین مصاحبه درمورد علنی نشدن خبر طلاقش تا آن زمان می‌گوید: «من یک زن کاملا سنتی ایرانی هستم و در مرام و ادبیات خودم و خانواده‌ام نیست که بروم جار بزنم «من جدا شده‌ام.»
حدود هفت ماه پیش
آزاده نامداری در پست اینستاگرامی که به فاصله‌ کوتاهی آن را از صفحه خود حذف کرد، عکسی از صورت و چشم کبود خود منتشر کرد و شرح آن را اینگونه نوشت: «متاسفم که مجبورم این عکس خصوصی رو منتشر کنم. اما دیگه باید… باید… این عکس مستنده و بسیاری از مدیران محترم تلویزیون خودم و حالم رو رویت کردند… امروز به لطف دروغگویی ایشون، مستند من پخش نشد و هزار اتفاق تلخ دیگه… من الان سرپام، خوبم. زندگی می‌کنم. درس می‌دم. کار می‌کنم و دوباره زنده شدم.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آزاده نامداری

عکس ضرب و شتم آزاده نامداری

 

متاسفم برای رادیویی که آنتن زنده‌اش رو می سپره دست کسی که به نزدیک‌ترین شخص زندگی اش هم رحم نکرد، به تایید دوستاش ازدواج با من فقط یه شو یا نمایش بیشتر نبود، به لطف پدرم من حق طلاق داشتم وگرنه شاید الان زنده نبودم. این عکس تلخه ولی واقعیه، برای هوادارایی می‌گم که از ایشون بت ساختند، بتی که به هیچ مسلکی پایبند نیست، دیگه کسی تو کامنتای من حق نداره اسمی از ایشون بیاره. آقای حسنی! می‌دونم دهنت باز میشه به هر تهمتی. اما من واگذارت می‌کنم به خدا… و خوشحالم که دیگه نمی‌بینمت. فقط بدون چهل تا فایل صوتی دست من داری که مدت‌هاست حتی خودمم گوشش ندادم… والسلام.»
حدود سه ماه پیش
درحالی که آزاده نامداری در یک مصاحبه که اوایل ازدواجش انجام داد، گفته بود: «تصورم از آینده‌ام این است که 10سال بعد من روانشناس شوم و یک تاک شوی خیلی خوب هم در تلویزیون داشته باشم. اگر روانشناس خوبی شوم دلم می‌خواهد سه تا کتاب هم بنویسم. در تصورم حتما مادر شدن هم وجود دارد و سه تا هم بچه دارم. هر سه دخترند به‌نام‌های گندم، خورشید و لیلی!» اما در کمتر از یک‌سال بعد از خوردن اولین مهر ازدواج در شناسنامه‌اش، به جمع مطلقه‌ها پیوست.
البته تنهایی آزاده نامداری زیاد هم طول نکشید و یک سال و چند ماه بعد از علنی شدن طلاقش، بار دیگر ازدواج کرد. ازدواجی که هر هفته منتشر کردن عکس گل‌های رز سفید در صفحه اینستاگرامش می‌توانست تا اندازه‌ای پیش‌بینی آن را برای دنبال‌کنندگان صفحه‌اش آسان کند.
حدود سه ماه پیش
خبر ازدواج آزاده نامداری، نه با یک مصاحبه شاد یا خواندن شعری توسط همسر جدیدش، بلکه با افشاگری همسر سابق سجاد عبادی منتشر شد. همسر اول سجاد عبادی، مهسا آبومگر، در متنی که در صفحه مجازی‌اش منتشر کرد، خطاب به همسر سابقش و آزاده نامداری نوشت: «آقای سجاد عبادی! گل‌هایی که هر سه‌شنبه برایش می‌بردی از همان گلفروشی می‌خریدی که برای من هم در این ٣سال خریدی؟! حرف‌هایی که سر سفره عقد در گوشش گفتی از جنس همان حرف‌هایی بود که در این ٣سال در گوشم زمزمه کردی؟! راستی به او هم گفتی که همیشه دوستش داری؟!
مردی که سر قولش نماند مرد نیست، پس حساب من با تو هیچ.  خانم نامداری عزیز! بانوی حجاب و اخلاق و عفاف و شکستن حرمت‌ها، من سر زندگی‌ام بودم که تو آمدی.  من بودم و تو آمدی. او ٢٢شهریور٩۴ از من جدا شد و تو ماه‌هاست که از گل‌های رز سفیدت عکس می‌گذاری و روزهاست که آینه و شمعدان خانه مشترک جدیدت را به نمایش گذاشته‌ای.  حساب تو و خانواده‌هایی که از هم پاشیدی با خدا.»

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آزاده نامداری

عکس آزاده نامداری
حدود دو ماه پیش
تنها یک روز پس از انتشار ادعاهای مهسا آبومگر در صفحه اینستا گرامش ، آزاده نامداری پست های صفحه اینستاگرامش را پاک کرد و مهسا آبومگر هم عقب نشینی و صفحه اش را شخصی کرد تا عموم مردم به آن دسترسی نداشته باشند. نتیجه اینکه ادعاهای مطرح شده، بدون هیچ  پاسخ و توضیحی در مورد درستی یا نادرستی اش، در ذهن مردم ماند.
حال کارشناسان احتمال موفق شدن آزاده نامداری در این انتخاب را بررسی می کنند:
اگر شما هم مثل آزاده نامداری یک بار در زندگی عاطفی‌تان شکست خورده‌اید و می‌خواهید بار دیگر شانس‌تان برای خوشبخت شدن را امتحان کنید، حرف‌های هرایر دانلیان، روانشناس و زوج درمانگر را جدی بگیرید.

 

اخبار,اخبار فرهنگی,آزاده نامداری

 آزاده نامداری

 

تا مهر توی شناسنامه نخورده…
اگر چیزی به اسم ازدواج را مطرح می‌کنیم، درمورد اتفاقی حرف می‌زنیم که پس از عبور از یکسری مراسم خاص و دینی به زندگی کردن دو نفر زیر یک سقف ختم می‌شود. یعنی ما وقتی درمورد دو نفر که در دوران عقد به‌سر می‌برند اما دور از هم زندگی می‌کنند صحبت می‌کنیم، نمی‌توانیم ازدواج به این معنا را مطرح کنیم. حالا وقتی هم از طلاق صحبت می‌کنیم، تعریف‌مان اتفاقی است که گرچه به جدا شدن خانه دو نفر می‌انجامد اما یکسری مراسم قانونی و شرعی هم برای به‌سرانجام رسیدنش انجام می‌شود.
با این تعریف تنها جدایی فیزیکی دو نفر و در یک خانه زندگی نکردن‌شان را نمی‌توانیم به‌عنوان طلاق گرفتن‌شان به رسمیت بشناسیم و اگر آن دو مراسم خاصی که باید را به‌جا نیاورند یا به‌عبارت دیگر قانونی و شرعی  از هم طلاق نگیرند، حتی اگر مدت‌ها دور از هم زندگی کنند،‌ مطلقه به حساب نمی‌آیند. طلاق وقتی اتفاق می‌افتد که دو نفر نه تنها از جهت روانی، بلکه از جهت حقوقی و شرعی هم با هم ارتباطی نداشته باشند.
به خودتان فرصت بدهید
بعد از طلاق دو نفر باید به خودشان فرصتی برای رها شدن از اتفاق‌هایی که افتاده را بدهند. توصیه روانشناسان این است همه افرادی که جدایی را تجربه می‌کنند، حداقل 6ماه به فکر شروع ارتباط عاطفی دیگری نیفتند. باتوجه به آنچه گفته شد، تا 6ماه پس از جاری نشدن صیغه طلاق و قانونا جدا نشدن، افراد حتی درصورت طلاق عاطفی از همسرشان نباید به فرد دیگری دل ببندند. در این 6ماه آنها باید از فضای قبلی دور شوند و ببینند که چه احساساتی سراغ‌شان می‌آید. ببینند که اتفاق پیش آمده را می‌پذیرند یا نه، آرام می‌شوند یا نه و… این دوره استراحت حداقل 6ماه باید به طول بینجامد و بعضی‌ها باتوجه به شرایط و احساسات‌شان نیاز به دوره طولانی‌تری دارند.
سنگ‌ها را با خودتان وا بکنید
طلاق چه برای کسی که خوشحال است و تصور می‌کند از رنج‌هایی که می‌کشیده خلاص شده، چه برای کسی که آشفته به‌نظر می‌رسد، آسیب‌زاست. این آسیب را یک نفر با خشم نشان می‌دهد و یکی با بی‌تفاوتی. آدم‌ها باتوجه به شرایطی که در رابطه داشته‌اند، وضعیت فعلی و روحیات‌شان واکنش‌ها را به شیوه‌های متفاوت و با شدت متفاوت ابراز می‌کنند.

واقعیت این است که وقتی دو نفر تصمیم به ازدواج می‌گیرند، هدفی را برای خود مشخص می‌کنند و نرسیدن به این هدف- که با طلاق اتفاق می‌افتد- آن دو را از نظر عاطفی،‌ ذهنی و اجتماعی دچار شکست می‌کند و این شکست –حتی درصورتی که فرد در دوره تاهل آزار زیادی دیده باشد- آسیب‌هایی را به‌‌همراه می‌آورد.
خودتان را خالی کنید
افراد در چنین شرایطی معمولا سه نوع عکس‌العمل هیجانی نشان می‌دهند؛ یا هیجان منفی زیادی را ابراز می‌کنند و به‌صورت خشم، حسادت، تنفر و… احساس‌شان را نمایش می‌دهند یا بی‌تفاوت دیده می‌شوند و می‌گویند این اتفاق برای‌شان اهمیتی نداشته یا دنبال تجربه احساسات‌شان می‌روند و به خود برای روبه‌رو شدن با واقعیت و مرور گذشته فرصت می‌دهند و پس از آن با کمک تجربه‌هایی که کسب کرده‌اند به آینده فکر می‌کنند.

 

آنچه مهم است این است که افراد در نمایش احساسات‌شان افراط و تفریط نکنند، یعنی با خشم بیش از حد یا شادی بیش از اندازه که اشکالش را در واکنش‌هایی مثل جشن گرفتن برای جدایی می‌بینیم، احساسات خود را نمایش ندهند. ازدواج اتفاقی بسیار عاطفی است و ما بعد از درگیر شدن عواطف‌مان منطق را به آن اضافه می‌کنیم. شکست در چنین اتفاق احساسی دردناک است و هر کسی که در این شرایط قرار بگیرد به‌طور طبیعی باید با واکنش‌هایی، دردناک بودن این اتفاق و تاثیرش روی زندگی خود را ابراز کند نه اینکه با سکوت  یا ابراز خوشحالی، پذیرش موضوع و خارج شدن از بحران را برای خود سخت کند.
رد پاها را پاک کنید
اینکه پای همسر سابق به زندگی شما و فردی که با او ازدواج کرده‌اید باز شود، می‌تواند به رابطه شما آسیب بزند اما آنچه احتمال این آسیب را بیشتر یا کمتر می‌کند، شرایط و ویژگی‌های شخصیتی شما و شکلی است که به رابطه‌تان داده‌اید. تصوری که می‌شود این است که حضور همسر سابق خشمگین، می‌تواند به رابطه تازه آسیب‌هایی بزند؛ باوجود این‌چنین آسیب‌هایی همیشه اتفاق نمی‌افتند و بعضی افراد رابطه‌شان را در مسیری هدایت می‌کنند که با این تنش‌ها صدمه نبینند.

 

درواقع درست است که عوامل خارجی – در اینجا وجود یک فرد خشمگین و شکست خورده- می‌تواند روی هر رابطه‌ای تاثیر بگذارد، اما اگر پایه‌های رابطه محکم باشد، ‌انتخاب درستی کرده باشند و به آینده مشترک‌شان باتوجه به احساسات و البته در سایه منطق فکر کرده باشند، احتمال آسیب زننده بودن این عوامل خارجی کمتر می‌شود.
مشاوره طلاق را جدی بگیرید
اینکه همسر سابق به آینده کسی که با او زیر یک سقف زندگی می‌کرده و عواطفی درمورد او داشته واکنش نشان دهد، می‌تواند تحت‌تاثیر زمانی که از جدایی می‌گذرد، باشد. بعد از طلاق بلافاصله زندگی مستقل افراد شروع نمی‌شود.

 

شاید اگر در کشور ما هم مشاوره طلاق رواج بیشتری می یافت و افراد قبل از نهایی کردن این تصمیم با کمک مشاوران و روانشناسان از عواطف و نیازهای‌شان باخبر می‌شدند، این واکنش‌ها هم کمتر می‌شد اما از آنجا که در کشور ما چنین شرایطی وجود ندارد، افراد بعد از جدا شدن یک دوره سوگواری را می‌گذرانند و ممکن است در این دوره گاهی با همسر سابق تماس بگیرند، خشم‌شان را به او نشان دهند یا از تصمیمی که گرفته‌اند ابراز پشیمانی کنند.
یکی از دلایلی که از افراد خواسته می‌شود تا 6ماه وارد رابطه تازه‌ای نشوند، بروز همین عواطف است که می‌تواند گاهی ناگزیر باشد. ابراز این عواطف می‌گوید هنوز ارتباط آن دو تمام نشده و افراد اگر مصمم به جدا شدن هستند، باید به خود و فرد مقابل برای تمام شدن رابطه کمک کنند. باتوجه به اینکه مدت زیادی از این جدایی نگذشته، می‌توان واکنش همسر سابق را طبیعی دانست. او هنوز از این اتفاق عبور نکرده و مدتی برای رسیدن به آرامش و پذیرفتن ماجرا به زمان احتیاج داد.
راه‌تان را جدا کنید
افرادی که باوجود داشتن فرزند طلاق می‌گیرند، ناگزیرند با هم تاحدی ارتباط داشته باشند. البته این ارتباط توام با احترام و از نظر عاطفی خنثی است. اگر دو نفر از فکر هم حال‌شان بد می‌شود، یعنی موضوع را برای خود حل نکرده‌اند. اینکه گاهی به یاد هم بیفتند و به هم فکر کنند و حتی از آنچه در گذشته اتفاق افتاده ناراحت شوند، کاملا طبیعی است اما اگر نسبت به هم خشم، احساس انتقام‌جویی و دلتنگی مهارناپذیری داشته باشند یعنی موضوع را برای خود حل نکرده‌اند و در شرایط مطلوب عاطفی به‌سر نمی‌برند.
کسی که جدایی را پشت‌سر گذاشته و با احساساتش روبه‌رو شده، خشم و نفرت را تجربه نمی‌کند و نیازی به انتقام‌جویی نمی‌بیند، او می‌پذیرد که یک اتفاق تلخ در زندگی‌اش افتاده، به هدفش نرسیده، اما می‌تواند از نو شروع کند و زندگی‌اش را بسازد؛ درحالی که اگر از این مرحله عبور نکرده باشد، حتی درصورتی که وارد رابطه تازه‌ای شود، نمی‌تواند هیجانات متعادل را نشان دهد و قضاوت مناسبی را درمورد احساسات خود و فرد مقابل داشته باشد و این موضوع بر رابطه تازه او هم تاثیر می‌گذارد و احتمال اشتباه انتخاب کردن یا ناکام شدن در این رابطه را هم بالا می‌برد.

اخبار فرهنگی و هنری – مجله سیب سبز، سیمرغ

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *