ازدواج “نرگس محمدی” و سام درخشانی

سام-درخشانی-و-نرگس-محمدی

ازدواج سام درخشانی با عسل خانم کلیک کنید

لینک تکذیب این خبر

سام درخشانی و نرگس محمدی این دو بازیگر که برای تشویق و حمایت از تیم ملی کشورمان در بازی های جام جهانی در قالب تیم هنرمندان به برزیل سفر کرده بودند به طور رسمی خبر ازدواج خود را اعلام کردند.

نرگس محمدی و سام درخشان

نرگس محمدی متولد 9 فروردین 1364 در تهران بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر اصالتی سرابی دارد. نرگس محمدی ابتدا به تئاتر مشغول شد. اولین حضور سینمایی وی در فیلم ریسمان باز بود.

نرگس محمدی

سام درخشانی متولد 31 تیر 1354 و دارای مدرک تحصیلی علوم تجربی و دانشجوی انصرافی تئاتر است. او در آموزشگاه بازیگری سمندریان یک دوره بازیگری گذرانده است و با مجموعه شب زدگان به دنیای بازیگری پا گذاشت.

سام درخشان و مادرش

آرزوی مادر سام درخشانی:

من مثل هرمادری آرزوی دیدن ازدواج پسرم را دارم اما اینکه این اتفاق پیش بیاید یا نه به تصمیم خود سام بستگی دارد، سام من 38ساله شده و کم کم باید آستین بالا بزند. سام پسر بزرگ من است، دخترم پانته آ 5سال از او کوچک تر است، شهریار هم پسر کوچک تر خانواده است. از بین 3 بچه ام فقط پانته آ ازدواج کرده اما هنوز صاحب نوه نشده ام.

مادر سام درخشان

از پسرم راضی راضی ام

خیلی ها بعد از به شهرت رسیدن رفتارشان تغییر می کند، اما سام رفتارش با ما دقیقا مثل قبل است. حتی در یک جاهایی بیشتر هوای ما را دارد.پسرم همیشه حواسش به افراد خانواده اش است چون سام واقعا پسر مهربان و دوست داشتنی ای است. بی تعارف بگویم که خیلی از او راضی هستم، امیدوارم خدا هم از او راضی باشد.

ازدواج سام درخشانی با عسل خانم کلیک کنید

ازدواج نرگس محمدی و سام درخشانی

منبع : نامه نیوز

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *