راز اسلحه محسن افشانی و سویل خانم + عکس

اسلحه محسن افشانی

اسلحه محسن افشانی : اسلحه‌ای که محسن افشانی در دابسمشی که برایش دردسرساز شد در دست داشت به نظر می‌رسد که یک ماکاروف روسی است.

ابتدای انتشار دابسمش محسن افشانی با سلاح سرد و گرم، عده‌ای از قلابی بودن اسلحه کمری در دست این بازیگر نوشتند. عده‌ای هم اما نظرشان این است که این اسلحه که او در مقابل دوربین آن را مسلح می‌کند و با آن خط و نشان می‌کشد، یک ماکاروف روسی است. سلاحی بسیار خوش‌دست که به خاطر وزن و کوچکی آن کاربرد زیادی دارد.

این اسلحه نیمه‌خودکار که به هشت تیر و خلبانی نیز معروف است، در زمان شوروی سابق برای سازمان اطلاعات روسیه (کا گ ب) ساخته شد و کاربرد زیادی در انجام عملیات‌های سری داشت.

گفته می‌شود از این سلاح در ایران تعداد زیادی وجود دارد، همچنین تصویری در فضای مجازی از مرحوم هاشمی رفسنجانی درحال تمرین در میدان تیراندازی با سلاح کمری ماکاروف وجود دارد.

اگر نظرات این عده درست باشد اما مساله‌ای که در این میان نامشخص است این است که این اسلحه چگونه به دست این بازیگر رسیده است و اصلا آیا او برای داشتن آن مجوز داشته یا خیر؟ نکته‌ای که احتمالا بعد از چند روز از انتشار کلیپ مذکور نیروهای امنیتی را برای بازداشت این بازیگر مجاب کرده و او حالا باید به آن پاسخ بدهد.

آیا اسلحه محسن افشانی واقعی بود ؟

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *