اعدام قاتل حنانه دختر بچه 5 ساله در ملاعام + عکس

اعدام
491
دسته‌بندی نشده

اعدام قاتل حنانه غیاثی در ملأعام

قاتل حنانه دختر بچه 5 ساله در ملا عام اعدام شد . رسیدگی پرونده حنانه غیاثی از 26 خرداد امسال و در پی ناپدید شدن حنانه 5 ساله در شهرک ولعیصر شهرستان سنقر و کلیایی در دستور کار تیم جنایی این شخص قرار گرفت.

حنانه هنگامیکه در حال بازی در مقابل خانه شان بود به طرز مرموزی ناپدید شد. یک روز بعد جسد او در حالیکه خفه شده بود در زیر یک پل در ورودی کمربندی این شهر پیدا شد.

با دستور دادستان سنقرو کلیایی تیمی از کارآگاهان تحقیقات برای شناسایی قاتل را آغاز کرده و به مرد جوانی که در همسایگی خانه مقتول زندگی می کرد، مشکوک شدند. تنها مظنون این جنایت از سوی ماموران دستگیر و در بازجویی ها به قتل حنانه اعتراف کرد.

عامل قتل حنانه دختر بچه پنج ساله اهل سنقر و کلیایی که چندی پیش به قتل رسیده بود امروز صبح ساعت 6:45 جنب ترمینال این شهرستان و در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
در محل اجرای حکم این قاتل رئیس کل دادگستری استان، معاونان، مسئولان شهرستان و جمعی بسیاری از مردم حضور داشتند.
جسد حنانه غیاثی دختر بچه چهار و نیم ساله سنقری 27 خرداد ماه امسال زیر پل ورودی کمربندی شرقی این شهرستان کشف شد و با پیگیری های مسئولان و رئیس کل دادگستری استان قاتل وی بعد از مدت کوتاهی شناسایی و دستگیر شد.
حکم اعدام قاتل حانه غیاثی با پیگیری دستگاه قضایی استان به سرعت مورد تأیید کشور قرار گرفت و بعد از مدت کوتاهی حکم آن امروز صبح اجرا شد.

اعدام , قاتل , اعدام در ملا عام , حنانه غیاثی , قاتل دختر بچه 5 ساله , دار مجازات , دختر بچه 5 ساله , سنقر , اعدام قاتل , عکسهای اعدام در ملا عام , عکس های اعدام قاتل حنانه , اعدام قاتل حنانه
اعدام قاتل حنانه در ملاء عام

اعدام قاتل حنانه دختر بچه 5 ساله در ملاعام + عکس

منبع : رکنا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *