اعدام ورزشکار کره‌شمالی برای سلفی با ورزشکار کرۀ‌جنوبی؟

اعدام ورزشکار کره‌شمالی برای سلفی با ورزشکار کرۀ‌جنوبی؟

به نقل از پایگاه خبری “المصری الیوم”، یک منبع آگاه در سفارت کره شمالی در قاهره، ادعاهای برخی رسانه های خارجی را درخصوص احتمال اعدام ژیمناست کره شمالی که با همتای کره جنوبی خود در ریودوژانیرو برزیل عکس سلفی گرفته است، دروغ و ناروا دانست و آنرا تلاشی ناکام برای تخریب وجهه آن کشور برشمرد.

منبع یاد شده با اعلام اینکه کره شمالی همواره با شایعات و اطلاعات نادرستی از سوی کشوری (کره جنوبی) مواجه است که از آن تنفر دارد، اظهار دلشت: «بازیکنان کره شمالی در بازی های مختلف منطقه ای و بین المللی با بازیکنانی از کره جنوبی دیدار می کنند و دیدارهونگ اون جونگ ورزشکار کره شمالی با همتای کره جنوبی خود، بی سابقه نبوده است».

 

سلفی ورزشکاران کره شمالی وجنوبی در ریودوژانیرو
این منبع که به نام او اشاره نشده است، می افزاید: «کره شمالی با ارسال درخواست های رسمی، برگزاری دیدارهای دوجانبه با کره جنوبی در سطح رسمی را خواستار شده است، اما سئول با این درخواست ها مخالفت کرده است».

به دنبال انتشار عکس سلفی “لی اون جو” ورزشکار کره جنوبی و”هونگ اون جونگ” ژیمناست کره شمالی در مرکز ژیمناستیک ریودوژانیرو برزیل در شبکه های اجتماعی، رسانه ها و شبکه های اجتماعی ادعای تنبیه شدید ورزشکار کره شمالی و یا حتی مجازات اعدام را در صورت بازگشت او به کشورش مطرح کردند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *