اعدام یک روحانی در قم/ اجنه مسبب اعدام

فاقد تصویر شاخص
300
دسته‌بندی نشده

چندی پیش در رسانه های اجتماعی موضوع اعدام یک روحانی در قم به اشتراک گذاشته میشد.هر کسی چیزی در این باره و علت آن چیزی میگفت که بالاخره مسئولین امر در این باره مصاحبه ای انجام دادن :

سخنگوی قوه قضائیه، اخبار منتشرشده مبنی بر صدور حکم اعدام برای یک روحانی را تایید کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای در گفت‌وگو با «آنا» در خصوص اخبار منتشرشده درباره حکم اعدام یک روحانی معروف با هویت «م.ج.ت» تصریح کرد: این حکم از سوی دادگاه ویژه روحانیت صادر شده است.

وی تاکید کرد: حکم صادرشده برای این فرد، بدوی بوده و می‌توان به این حکم اعتراض کرد و طبق قانون، قابل تجدیدنظر است.

بر اساس این گزارش، در هفته‌های اخیر در شبکه‌های اجتماعی اخبار ضد و نقیضی درباره صدور حکم اعدام برای یک روحانی معروف به استخاره در شهر قم منتشر شده که در برخی از آنها دلیل حکم، ارتباط با اجنه عنوان شده است.

حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری، رئیس دادگاه ویژه روحانیت، پیش از این درباره این پرونده گفته بود: بنا نداریم اخبار خاص مربوط به دادگاه ویژه روحانیت را منتشر کنیم.

با پرس جو های انجام شده اطلاعات زیر را دریافت کردیم که صحت هیچکدام را تایید نمیکنیم.

  • مجید حسنی تبار در تیر ماه ۱۳۹۲ بازداشت شد.
  • پس از بازداشت دفتر کار وی پلمپ شد و سایت استخاره وی فیلتر شده است.
  • ایشان به گرفتن استخاره های دقیق در ایران شهرت داشت و حتی در دیگر کشور ها هم شهرت یافته بود.
  • ایشان ۲۰۰ تلفن گویا خریداری کرده بود و در ۲۴ ساعت به صورت تلفنی استخاره میکردن(۳۰% هزینه تلفن برای مخابرات هست و ۷۰% برای آقای حسنی تبار)

عکس ایشان :

اعدام روحانی در قم - حکم اعدام برای آخوند-جرم ارتباط با اجنه - دلیل اعدام یک آخوند - قم - مجید حسنی تبار کیست - سایت حسنی تبار- ارتباط با اجنه جرم است

جرم ارتباط با اجنه چیست و چرا ارتباط با اجنه جرم محسوب میشود ؟

همانطور که میدانید کسی که با ارواح یا اجنه و شیطان در ارتباط باشد به آن ساحر گفته میشود.

به طور خلاصه افرادی که ساحر هستند و با طرز فکر اجنه آشنایی دارند آسیب های جدی ای به انسان وارد میکنند.

اما یکم بیشتر توضیح خواهیم داد :

قرآن کریم؛ ساحری را کفر، بی ایمانی، بی تقوایی، معامله ای بد با خود، بی بهرگی از آخرت، افزایش گناه و خواری دانسته است

فقها؛ هم به دلیل آیات و روایات و ضررهای جسمانی و روانی و دینی و اجتماعی، که ساحری  دارد آن را حرام دانسته اند .

ساحری سابقه ی دیرینه در تاریخ بشر دارد که بیشترین زمان گسترش آن، زمانی بود که انبیای الاهی یا در جامعه حضور نداشتند و یا حاکمیت آنها کم بود، لذا بیشترین زمان حضور آنها بعد از حضرت نوح و سلیمان بوده است. اما همان طور که تاریخ ساحری گواه است، ساحران به جهت ارتباط با ارواح و اجنه و شیاطین که علم ناقصی دارند، ضررهای زیای به جامعه بشری زدند، در این بین چه بسا ساحرانی ادعای نبوت یا مهدو یت کرده اند و…

از طرفی در احضار روح و تسخیر اجنه و شیاطین نوعی سلب اراده و اختیار و اجبار و اکراه بر آنها و یا بر روح زن یا بچه ای است که آنها (ارواح یا اجنه)از طریق این ها احضار می شوند که این تحمیل نوعی ضرر و اذیت است.

جن چیست و چگونه است؟

این کلمه بیست و دو بار در قرآن مجید آمده است. جن در لغت به معناى پوشیدگى و پنهانى است و از آتش و یا آمیخته‏اى از آتش آفریده شده است. جن در عرف قرآن موجودى است با شعور و اراده که به اقتضاى طبیعتش از حواس بشر پوشیده مى‏باشد و در شرایط عادى، قابل درک حسى نیست. او مانند انسان، مکلف است و در آخرت برانگیخته مى‏شود. او مى‏تواند مطیع یا عاصى، مؤمن یا مشرک و… باشد.جن همانند انسان داراى روح و بدن است و داراى شعور و اراده و حرکت مى‏باشد. برخى از آنها مرد و برخى دیگر زن هستند، تولید مثل مى‏کنند و مکلف و مسئول مى‏باشند. در زندگى آنان مرگ و زندگى جریان دارد و از ایمان و کفر برخوردار مى‏باشند.

از آیات و روایات اسلامى استفاده مى‏شود که جنیان، موجوداتى قدرتمند هستند. به عنوان نمونه در سوره‏ى نمل، آیه ۳۹ اشاره مى‏شود که حضرت سلیمان علیه السلام ادعاى عفریت جنى را تکذیب نکرده است، لیکن باید توجه داشت وجود چنین مطالبى باعث نمى‏شود که افرادى ادعا کنند، جنیان بر همه کارها توانمندند و حتى جریان‏هاى شرک آلود را بپذیرند، زیرا بدون اذن الهى هیچ موجودى نمى‏تواند منشأ اثر باشد.

حکم ارتباط با اجنه اعدام است ؟ ” اعدام یک روحانی”

اطلاعاتی در مورد حکم این جرم نداریم و حتما خود دادگاه روحانیت به این حکم اشراف کامل دارند.

ولی روایاتی جالب در این زمینه برایتان از ارتباط اجنه تهیه کردیم :

سعد اسکاف می‌گوید: «خدمت امام باقر(ع) می‌رفتم و مى‏خواستم اجازه ورود بگیرم، خدمت او برسم، به ناگاه دیدم شتران با جهازى بر در خانه صف کشیده و ناگهان آوازها برخاست و سپس مردمى عمامه بر سر از در خانه بیرون آمدند، من خدمت امام رسیدم و گفتم: قربانت، امروز دیر به من اجازه ورود دادید و مردمى دیدم عمامه بر سر از خانه بیرون آمدند، من آنها را نشناختم.

امام(ع)فرمود: اینها برادران جن شما بودند نزد ما مى‏آیند و از حلال و حرام و معالم دین خود پرسش مى‏کنند»

حال در این روایت ارتباط امام باقر (ع) با اجنه کاملا مشخص است. باز هم ممکن است استثناهاتی وجود داشته باشد که دادگاه روحانیت تصمیم گیرنده خواهد بود

منبع : چندین سایت معتبر ایرانی از جمله سایت کوئست اسلام,عصر ایران,و…

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *