انتقاد از طارمی بخاطر شادی پس از گلش

فاقد تصویر شاخص

انتقاد از طارمی بخاطر شادی پس از گلش    

224520

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: چرا کسی از شادی گل النصری‌ها انتقاد نکرد اما از شادی گل من انتقاد می‌شود؟

به گزارش ایران۱۶ مهدی طارمی در گفت و گو با فارسدر خصوص گلی که به النصر عربستان زد و حاشیه های شادی بعد از این گل صحبت هایی کرد که در زیر می خوانید.

جنگ عربستانی ها در خاکریز اینستاگرام طارمی
مهاجم بوشهری تیم پرسپولیس پنالتی تیمش را گرفت و در غیاب محمد نوری خودش پشت این ضربه قرار گرفت. طارمی در حساس ترین دقایق دیدار و در حالی که فشار ۱۰۰ هزار نفر تماشاگر حاضر در آزادی روی دوشش بود با ضربه ی چیپ دروازه ی النصر را باز کرد تا خونسری بی نظیرش را به رخ بکشد.
جنگ عربستانی ها در خاکریز اینستاگرام طارمی
البته عجیب تر از ضربه پنالتی طارمی، شادی پس از گلش بود.  او که همبازی هایش را کنار زد، رو به دوربین‌های تلویزیونی حرکتی را نشان داد که شبیه به بریدن سر خودش بود.این شادی باعث شد که عرب‌ها بعد از این صحنه خشن‌تر بازی را دنبال کنند و البته چند بار هم بازی به دعوا کشیده شد. این شادی پس از گل در جبران حرکت النصری ها در دیدار رفت بود که پس از گل سوم تیمشان به نمایش گذاشتند و البته حسابی به پرسپولیسی ها بر خورده بود.
جنگ عربستانی ها در خاکریز اینستاگرام طارمی
اما اعتراض عربستانی ها به همین جا ختم شد. چرا که طارمی پس از پایان بازی با انتشار عکس فوق در اینستاگرامش نوشت:
*: از بازی با النصر شروع کنیم. در نبود برخی مهره های اصلی خیلی ها انتظار باخت شما را داشتند.
خدا را شکر در روزی که هواداران سنگ تمام گذاشته بودند بر خلاف تصورات توانستیم برنده از زمین خارج شویم و شرمنده هواداران نشدیم. النصر تیم خوب و پر مهره ای بود. همه تلاش شان را هم به کار بستند اما خدا را شکر ما به آنچه می خواستیم رسیدیم.*: انگار سال ۹۴ برایت خوش یمن بوده. دو بازی و دو گل.
بله. مدت ها بود گل نزده بودم و این بار در دو بازی پیاپی پایم به گل باز شد اما این گل ها حاصل زحمات همه بچه ها بود. باید از حضور خوب تماشاگران هم تشکر کنم.

*: چه شد که تصمیم گرفتی پنالتی را چیپ بزنی؟
من قبلا هم پنالتی چیپ زده بود. در بازی با راه آهن در جام حذفی پنالتی ام را چیپ زدم این بارهم وقتی پشت توپ قرار گرفتم یک لحظه یاد پنالتی علی کریمی مقابل عربستانی ها افتادم و چیپ زدم.

فا*رس: استرس نداشتی؟
نه، اصلا. جو ورزشگاه تاثیری روی من نداشت و توانستم به خواسته ای که داشتم برسم.

*: خوشحالی بعد از گلت هم کلی حاشیه و سر و صدا ایجاد کرد!
من نمی دانم چرا وقتی آن ها در عربستان آن کار را کردند حاشیه نداشت و حالا به کار من اعتراض می کنند. ما از بعد ازما از بعد از بازی با النصر در عربستان تصمیم داشتیم هر بازیکنی گل زد خوشحالی شان را جواب بدهد. بی احترامی به ایرانی باید یک جوری جواب داده می شد.

*: کسانی مثل داریوش یزدانی هم به این حرکت تو انتقاد کردند.
من جوابی به حرف های او ندارم. او نظرش را گفته و هرچه وکیلم جواب داده به نظرم کافی است.

*:‌ تغییر کادر فنی چقدر در خلق این برد شیرین به شما کمک کرد؟
کادر ما که روی نیمکت همان مربیان قبلی منهای حمید درخشان بودند. حسین عبدی البته در انتقال نکات تاکتیکی موفق بود و البته نقش انگیزه بالای بچه ها برای جبران شکست دور رفت را هم نباید فراموش کنیم.

*: به نظر تو چرا درخشان در پرسپولیس موفق نبود؟
من نمی توانم به این سئوال جواب بدهم. کارشناسان قطعا تحلیل های مناسبی در این باره دارند.

*:‌ آمدن برانکو می تواند به پرسپولیس کمک کند؟
این تصمیم را مدیران باشگاه گرفته اند و لابد در آن خیر و صلاح باشگاه را در نظر گرفته اند. امیدوارم نتایج بد ما تمام شود و بتوانیم از این به بعد دل هواداران را شاد کنیم. برانکو در ایران کارنامه خوبی داشته و شرایط کشورمان را به خوبی می داند. این شناخت هم به او کمک می کند تا تیم خوبی را روانه میدان کند.

*: در لیگ اصلا اوضاع خوبی ندارید و حالا باید به اهواز هم بروید و مقابل تیمی بازی کنید که شرایط خوبی در جدول ندارد.
می دانیم کارمان سخت است. در اهواز راهی جز برد نداریم و حریف هم با تمام وجود می آید تا به اوضاع و احوالش سر و سامان ببخشد. ۶ بازی باقیمانده مان همه سخت هستند و باید خیلی تلاش کنیم تا رتبه مان در جدول بهبود یابد.

*: احتمالا پرسپولیس در فصل بعد دچار تغییرات زیادی در لیست بازیکنانش می شود. وضعیت تو چگونه است؟
من فصل بعد دیگر سهمیه زیر ۲۳ سال نیستم.با توجه با وضعیت قراردادم باید بنشینیم با هم مذاکرات مان را انجام دهیم. هنوز زود است درباره فصل بعد حرف بزنیم. فعلا باید به این فصل فکر کنیم تا هواداران را بیش از این اذیت نکنیم.

*: پرداخت ها از طرف باشگاه چگونه بوده؟
فعلا که دریافتی چندانی نداشته ایم و همان حقوق های هفتگی پرداخت می شود. امیدوارم این شرایط هم تغییر کند و باشگاه با تعیین مالک جدید اوضاع خوبی پیدا کند.

*: نوراللهی، رفیق تو، هم خوب در این بازی شوت می زد.
احمد خیلی خوب کار کرد. همه بچه ها خوب بودند. حیف شد شوت های احمد تبدیل به گل نشد.

*: حرف پایانی؟
ممنون از همه هوادارانی که برایمان سنگ تمام گذاشتند. آن ها به ورزشگاه آمدند و ما هم انرژی خیلی خوبی به دست آوردیم و توانستیم موفق عمل کنیم. امیدوارم این حمایت ها ادامه دار باشد چون ما هنوز راه زیادی در پیش داریم.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *