اگر درحال کاهش چربی هستید بخوانید

charbi

اگر در حال کاهش چربی هستید بخوانید

اولین غذایی که در زمان کاهش چربی شکم نباید مصرف بشود دسر است، دسر در قبل و بعد از غذا کالری های اضافی را وارد بدن شما می کند و موجب چاقی از بدن شما می شود و اغلب دسرها حاوی قندهایی می باشد که موجب افزایش وزن شما خواهد شد.

دومین گزینه غذاهای فست فود می باشد این غذاها دارای کالری زیادی در خود می باشند و دارای میزان زیادی کربوهیدراتها و چربی اشباع شده می باشد که باعث افزایش چربی در ناحیه شکم شما می شود که توصیه می شود تا جای ممکن از این مواد غذایی استفاده نگردد.

سومین مورد شیر کامل می باشد، شیر دارای مشخصه های زیادی برای بهبود سلامت بدن شما است، شیر یک منبع بسیار مناسب برای کلسیم میباشد ولی باید بدانید که چربی زیاد موجود در شیرها می تواند باعث افزایش چاقی شما گردد و شیرهایی را استفاده کنید که در حدود ۱ درصد چربی داشته باشند و چربی با ۲ درصد و بالاتر می تواند کاهش چربی شکم شما را به خطر بیاندازد.

چهارمین مورد: چیپس های سیب زمینی می باشد که از غذاهای مورد علاقه اغلب مردم می باشد ولی باید بدانید که این ماده غذایی دوست دیرین چربی شکم می باشد و اگر بخواهید چربی شکم شما همانگونه که است بماند و یا حتی زیادتر شود به رفاقت با این دوست نایاب ادامه دهید!

چیپسها در چربی های هیدروژنه شده یا چربی های (های ترانس) آماده می شوند و این چربیها ضمن افزایش کلسترول بد خون باعث افزایش خطر در ابتلا به بیماریهای قلبی و افزایش انباشتگی چربی زیر جلدی در ناحیه شکم و باسن می گردد.

و اما آخرین گزینه از مواردی که باعث می شود زمان کاهش چربی شکم را کاهش دهد نان کره ای می باشد که از خوردن نان کره ای در صبحانه شاید شما لذت ببرید ولی باید بدانید که این نوع از نانها به شدت برای سلامتی مضر می باشد و به جای نانهای کره ای و خامه ای توصیه می شود از نان گندم سبوس دار ساده استفاده شود تا به کاهش چربی شکم شما هم کمک شود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *