بازگشت بازیگر قصه های مجید به تلویزیون

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگر«قصه های مجید»پس از سالها با «خاتون»به تلویزیون بازمیگردد

بازگشت بازیگر قصه های مجید به تلویزیون

مهدی باقربیگی با سریال تلویزیونی «خاتون» بعد از ماه محرم به تلویزیون می‌رود.

اخبار,اخبار فرهنگی,بازیگر«قصه های مجید»پس از سالها با «خاتون»به تلویزیون بازمیگردد

بازیگر«قصه های مجید»پس از سالها با «خاتون»به تلویزیون بازمیگردد

مهدی باقربیگی:به دلیل مشغله فراوانی که در شورای شهر دارم شبانه روز درگیرم و متاسفانه فرصت چندانی برای بازیگری و فعالیت‌های هنری باقی نمی‌ماند. مدتی پیش در یک سریال به کارگردانی  مرتضی آتش زمزم بازی کردم که قرار بود ماه مبارک رمضان روی آنتن برود. شهرام قائدی، هوشنگ حریرچیان، مجید یاسر، حسن اکلیلی، مهران غفوریان، مارال فرجاد، مونا فرجاد و مریم امیرجلالی بازیگرانی هستند که در این سریال حضور داشتند.

وی افزود: این سریال که «خاتون» نام دارد برای ماه رمضان آماده نشد به همین خاطر بعد از محرم پخش آن آغاز می‌شود. علاوه بر این دو تله فیلم هم با اکبر منصور فلاح کار کردم. این دو فیلم «نگاهم کن» و «همیشه راهی هست» نام دارند . تله فیلم «همیشه راهی هست» قصه دو خانواده است که با هم آشنا می‎شوند و لوکیشن آن در جاده‎های برفی سمیرم بود. «نگاهم کن» داستان زندگی دو جوان ایرانی است که قصد دارند با هم ازدواج کنند، اما در روز های واپسین مانده تا جشن ازدواجشان سعید، پدر پروانه به فکر این می‌افتد به جای خرید اجناس خارجی و ناشناخته موجود در بازار، جهیزیه دخترش را از اجناس ایرانی ولی با کیفیت تهیه کند و بر همین اساس ادامه داستان شکل می‌گیرد…

مهدی باقربیگی بازیگر مجموعه «قصه‌های مجید»، «در مسیر زاینده رود» و فیلم‌های سینمایی «صبح روز بعد» و «شرم» پس از سال‌ها دوباره به عرصه بازیگری بازگشته است.

اخبار فرهنگی – سوره سینما

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *