بازیگر زن عریان روی صحنه و واکنش حضار! +عکس

بازیگر زن عریان روی صحنه و واکنش جالب تماشاگران
436
دسته‌بندی نشده

به گزارش ایران ۱۶ به نقل از پرداد : موقع اجرای اپرای مشهور جواکینو روسینی (Gioacchino Rossini )  بنام «ویلیام تل» (William Tell) در شهر لندن، حضور یک بازیگر زن کاملا عریان در صحنه نمایش، تماشاگران را به واکنش منفی وادار کرد.

بازیگر زن عریان روی صحنه و واکنش جالب تماشاگران! +عکس

تماشاگران این اپرا، در شب افتتاحیه آن با صحنه‌ای روبه‌رو شدند که روسینی در اولین اجرای نمایش در سال ۱۸۲۹ تصورش را هم نمی‌توانست داشته باشد و این اتفاق برایش غیرمنتظره بود.

تماشاگران تا قبل از این کار غیرمنتظره، نوازندگان و بازیگران اپرا را مورد تشویق قرار دادند و از آنها به شدت استقبال کردند، اما واکنش آنها به حضور یک زن برهنه بسیار شدید بود و با هو کردن‌های متوالی به این حرکت واکنش منفی نشان دادند.

کسپر هولتن (Kasper Holten) مدیر اپرا، پس از اظهار تاسف در این‌باره گفت : «این اجرا از اپرای روسینی، شامل صحنه‌ای است که روی خشونت عیان و سواستفاده از زنان در زمان جنگ تمرکز می‌کند، تا با ایجاد حسی ناخوشایند در روح مخاطب نفوذ کند. از کسانی که از دیدن این صحنه آزرده شدند، عذرخواهی می‌کنم.»

دامیانو میچیلتو (Damiano Michieletto) کارگردان اپرا با اشاره به اینکه قصد نداشته، تغییری در شکل اصلی اپرا ایجاد کند، گفت: «عوامل و بازیگران کار نیز با این اجرا احساس راحتی نمی‌کردند. تنها هدف ما این بود که خشونت را نشان دهیم.»

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *