به رگبار بسته شدن تماشاچیان فوتبال در کرمان

عاملان دستگیر شدند؛
به رگبار بسته شدن تماشاچیان فوتبال در کرمان
دو پسر جوان که با تیراندازی مرگبار در کرمان به سمت تماشاچیان فوتبال در خیابان جنایت آفریده بودند پس از یک سال دستگیر شدند.

 

بازپرس «میرزابیگی» از شعبه هفتم دادسرای کرمان درخصوص جزئیات این قتل مسلحانه گفت: در زمستان سال ۹۲ و در خیابان خورشید کرمان دو موتورسوار نقابدار با تفنگ اقدام به شلیک کرده که در جریان این تیراندازی جوان ۲۸ ساله‌ای به قتل رسید و سه رهگذر نیز در این جریان زخمی شدند. وی گفت: بعد از این قتل تیمی ویژه از پلیس آگاهی و اطلاعات استان کرمان وارد عمل شدند و هنوز ۴۵ روز نگذشته بود که عاملان تیراندازی شناسایی و ۱۰ روز پیش در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

بازپرس جنایی کرمان با بیان اینکه مجرمان سلاح بدون مجوز در اختیار داشته‌اند، گفت: پس از دستگیری و اقرار مجرمان یک تفنگ کلاش با فشنگ جنگی که در صحنه جنایت از آنها استفاده شده بود به دست آمد.

 

خصی دانست و گفت: این قتل زمانی روی داد که گروهی از بچه‌های محل خیابان خورشید کرمان برای مشاهده بازی فوتبال در خیابان دور هم جمع شده بودند.
بازپرس میرزابیگی با اشاره به اینکه مجرمان در خانواده‌ای تحصیلکرده و بدون مشکل مالی آنچنانی زندگی می‌کرده‌اند و حتی اعتیاد هم نداشتند، گفت: ضعیف بودن کنترل و نظارت خانواده‌ها در مرتکب شدن این افراد به جرم نقش دارند. تیم ویژه قتل در کرمان متشکل از پزشک قانونی، سه کارآگاه درجه یک و دو آتش‌نشان آموزش دیده در خارج از کشور هستند که در زمان وقوع قتل در صحنه حاضر شده و صحنه را مورد بررسی ویژه قرار داده بودند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *