علیرضا کریمی کشتی گیر + بیوگرافی و خانواده

alirezakarimi73
257
دسته‌بندی نشده

علیرضا کریمی 19 ساله؛ دانشجوی رشته تربیت بدنی کرج است که از 4 سالگی به عرصه کشتی وارد شده و تاکنون مقامها و مدالهای زیادی را در این رشته کسب کرده است.
وی دارای 3 مدال آسیایی کشتی جوانان و نوجوانان ، یک مدال نقره جهانی ، یک مدال نقره و یک مدال برنز بین المللی، 3 مدال کشوری نونهالان و نوجوانان، مقام سوم در مسابقات جام تختی و مدالهای زیادی در کشتی نونهالان و نوجوانان استانی است.
علیرضا کریمی کشتی گیر البرزی وزن ۸۴ کیلوگرم تیم ملی جوانان، ورزشکاری که در مسابقات کشتی جوانان جهان در سوفیای بلغارستان با غلبه بر تمامی حریفان خود مقتدرانه به مرحله نیمه نهایی رسید.

کریمی که با توجه به رقابت‌های انجام داده یکی از بخت‌های قهرمانی وزن ۸۴ کیلوگرم جوانان جهان به شمار می‌رفت در این مرحله از رقابت‌ها به ورزشکار رژیم اشغالگر برخورد کرد؛ این جوان دلاور البرزی از رویایی با نماینده رژیم اشغالگر قدس خودداری کرد و با افتخار و قهرمانانه از ادامه حضور در این مسابقات انصراف داد.

 وی علت این کار خود را تبعیت از فتوای امام خمینی(ره) مبنی بر به رسمیت نشناختن اسرائیل اعلام کرد و گفت: پس از اعلام امتناع من برای عدم قرار گرفتن در مقابل رقیب اسرائیلی مسئولین مسابقات کشتی جوانان قصد داشتند تمام اعضای تیم را که با من 8 نفر میشدیم از شرکت در مسابقات محروم کنند که این اتفاق نیفتاد.

پدر وی که بازنشسته شرکت ایران تایر است و دستی در کشتی دارد میگوید: به غیر از من پدر بزرگ پدری و عموهایش که در زمینه ورزش کشتی دارای سابقه فعالیت هستند هم مشوق وی بوده اند واز کودکی علیرضا را در تمرینهایش همراهی می کردند.

Biography and photos of Ali Karimi wrestler (1) Biography and photos of Ali Karimi wrestler (2) Biography and photos of Ali Karimi wrestler (3) Biography and photos of Ali Karimi wrestler (4) Biography and photos of Ali Karimi wrestler (5) Biography and photos of Ali Karimi wrestler (6) Biography and photos of Ali Karimi wrestler (7) Biography and photos of Ali Karimi wrestler (8)

محمد کریمی می گوید علیرضا از کودکی آرزو داشت تا قهرمان جهان علیرضا حیدری باشد واین را در کودکی به همه می گفت و استاد وی آقای کرمانی که استاد علیرضا حیدری بوده امروز از استادان وی است.
این کشتی گیر قهرمان کشورمان در شهرک ارم شهرستان فردیس ساکن است و در یک خانواده 4 نفری زندگی میکند که همگی از همراهان و مشوقان وی در پرداختن به این رشته ورزشی هستند.

علیرضا در ادامه سخنانش میگوید آرزوی من قرار گرفتن در بالاترین سکوهای المپیک و نواخته شدن سرود جمهوری اسلامی ایران در حین برافراشته شدن پرچم پر اقتدار کشورمان است .
وی با بیان اینکه هیچ اجباری برای این امتناع از سوی مربی و یا بخش خاصی وجود نداشت و به درخواست خود اینکار را انجام داد تا پاسدار خون شهدا باشد. در این مسابقات رقبای قدری از کشورهایی چون آمریکا، آذربایجان ، ترکیه ، بلغارستان ، کوبا و… حضور داشتند که هرکدام در این رشته حرفی برای گفتن دارند و البته کشتی ایران نیز در جهان سر آمد است و در این میان ورزشکاران و مربیان کشورهای مسلمان و کشورهایی مانند ترکیه ، آذربایجان ، مصر و چنر کشور دیگر از این امتناع اظهار خرسندی کرده و تشویق مینمودند.

 علیرضا در ادامه سخنان میگوید : دلم میخواهد در مسابقات المپیک دارای مقام شوم که خواسته تمام ورزشکاران است ولی افتخار آفرینی و بالارفتن پرچم ایران در میان کشورهایی که علیه ایران هجمه میکنند لذتی والا دارد.
وی که در رشته علوم انسانی درس خوانده و به درسهای تاریخ و جغرافیا علاقه زیادی داشته میگوید همیشه حماسه های ایران باستان و گذشته کشور برایم جالب و افتخار آفرین بوده است ، از این جهت همیشه نیز آرزویم این بوده است که برای کشور و خانواده ام افتخار کسب کنم.
علیرضا در ادامه سخنان خود گفت : با همه تلاشی که میکنم ولی گاهی از بی مهری مسئولین امر دلتنگ ودلسرد میشوم ومتأسفانه این مطلب در مورد اکثر ورزشکاران کشور صدق میکند که نمونه آن سوراخ بودن کفشها و یکدست نبودن لباسهای ما 8 نفر در بازیهای کشتی جوانان در بلغارستان بود که آقای علیرضا حیدری لطف کردند و برای ما کفش خریده و آوردند.
وی افزود : مربی من آقای کرمانی زحمات زیادی را برای ما کشیده اند و همچنین آقای رسول خادم ، کادر فنی تیم کشتی ، تقی اکبر نژاد ، محمد طلایی ، آقای دودانگه و دیگر مربیانی که نه تنها در آمدی برای تلاش خود ندارند بلکه از محل شخصی برخی از هزینه ها را تقبل میکنند روح بزرگی داشته و در همین جا از ایشان تشکر میکنم.

علیرضا کریمی از مسئولین وزارت ورزش و ورزش وجوانان خواست با بی مهری خود موجب دلسرد شدن ورزشکاران نشوند .
پدر علی رضا در تکمیل سخنان فرزند خود گفت : برای استقبال از ورزشکاران کشتی جهانی و کسی که به خاطر سربلندی ایران و خون شهدا از ادامه مسابقات خود داری کرد هیچ کدام از مسئولین در فرودگاه حضور نداشتند وبرنامه ای برای تشویق ورزشکاران غیور کشور ترتیب ندادند و این گونه رفتار و کارهای دلسرد کننده دیگری مانند تعویق در پرداخت جوائز ورزشکاران برای وجهه خود مسئولین و روحیه جوانان ورزشکار اصلأ مناسب نیست .
وی تصریح کرد : از 4 سال پیش تا کنون 3 میلیون تومان جایزه مسابقات آسیایی نوجوانان به علی رضا و دیگر ورزشکاران داده نشده است و چندین مورد دیگر که با وجود انعقاد قرار داد بی مهری های مالی و حمایتی گریبان جوانان ورزشکار را میگیرد خوشایند نیست و پتکار را از آنان سلب میکند.

پدر علی رضا در پایان گفت : به جای اینکه پس از پیوستن استعدادهای ورزشی وعلمی کشور به تیمها و کشورهای دیگر جهان برای ورزش اول ایران ارزش قائل شویم واز قهرمانان خود حمایت کنیم تا همیشه در صدر مسابقات قرار بگیریم.
علیرضا حیدری عضو بسیج حوزه 18 فردیس است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *