بیوگرافی مگان فاکس + تصاویر مگان فاکس

243
دسته‌بندی نشده

ّبیوگرافی مگان فاکس,مگان فاکس,زندگینامه مگان فاکس

بیوگرافی مگان فاکس + تصاویر مگان فاکس

 مگان دنیس فاکس زاده ی 16 می 1986، مدل و بازیگر آمریکاییست که بازیگری را در سال 2001 با حضور در چندین نقش کوتاه تلویزیونی و سینمایی آغاز کرد و در سریال امید و ایمان یک نقش تقریباً ثابت داشت. مگان سال 2004 را با نقشی در اعترافات ملکه درام تین ایجری آغاز کرد. در سال 2007 او برای نقش مایکلا بینز، معشوقه ی شیا لابوف در فیلم «ترانسفورمرز» بلاک باستر انتخاب شد که نقطه ی عطف بازی های او بود و برایش نامزدی های جوایز مختلف تین ایجری را در پی داشت. فاکس موفقیتش را در «ترانسفورمرز 2 : انتقام کشته شدگان» در سال 2009 تکرار کرد. او در فیلم بدن جنیفر نقش اصلی افتخاری را برعهده داشت.
فاکس در سال 2004 بعد از آشنایی با برایان آستن گرین(اهل بورلی هیلز) در حین ساخت امید و ایمان با او نامزد شد اما رابطه ی آنها تا قبل از ازدواج در ژوئن سال 2010 رابطه ای نصفه نیمه بود.
فاکس در شانزده سالگی(سال 2001) در اولین تجربه ی بازیگریش «تعطیلات در آفتاب» نقش برایانا والاس(دختر ارث بر) و رقیب الکس استیوارت( با بازی اشلی اولسن) را ایفا کرد. این فیلم در 20 نوامبر سال 2001 مستقیما بروی دی وی دی ریلیز شد. سال بعد نقش یون استار (نقش اصلی) سریال تلویزیونی خیابان اوشن را به عهده گرفت. این سریال 2 فصل داشت که از سال 2002 تا 2003 ساخت آن طول کشید و فاکس در 122 اپیزود 1 ساعته ی آن حضور داشت. او همچنین در سال 2002 در مجموعه ی What I like about you در اپیزود Like a virgin به طور افتخاری ایفای نقش کرد و در سال 2003 در سریال پسران بد 2 هم حضور داشت. در سال 2004 در سریال دونفرو نصفی در اپیزود Camel Filters and Pheromones حضوری افتخاری داشت و  در همان سال در اولین فیلمش یعنی اعترافات ملکه ی درام تین ایجری نقش کارلا سانتی (نقش مکمل) رقیب لولا ( با بازی لیندسی لوهان) را ایفا کرد. همچنین در همان سال فاکس برای نقش سیدنی شانوفسکی (regular role2) درسریال امید و ایمان، سیتکام3 شبکه ی ABC بجای نیکول پگی انتخاب شد. فاکس در 36 اپیزود آن در فصل های 2 و 3 حضور داشت تا اینکه در سال 2006 سریال کنسل شد.

  ّبیوگرافی مگان فاکس,مگان فاکس,زندگینامه مگان فاکس

در سال 2007 فاکس برای نقش مایکلا بینز فیلم ترانسفورمرز که براساس حماسه ای کارتونی به همین نام ساخته شده بود، انتخاب شد. او در این فیلم نقش معشوقه ی سام ویتویکی با بازی شیا لابوف را داشت. مگان برای جایزه ی «عملکرد نقطه ی عطف» MTV و همینطور برای سه جایزه ی Teen Choice Awards نامزد شد و پس از آن برای دو دنباله ی این فیلم هم قرارداد امضا کرد. در ژوئن سال 2007 فاکس برای نقشی کوتاه در «چطور دوستان و غریبه ها را از دست بدهیم» در کنار جف بریجز، سیمون پگ و کریستن دانست انتخاب شد. در این فیلم او نقش سوفی می معشوقه ی سیدنی یانگ( جف بریجز) را بر عهده داشت. این فیلم برای اولین بار در 3 اکتبر 2008 به نمایش درآمد اما در باکس آفیس یک شکست به شمار آمد. در سال 2008 فاکس درکنار رومر ویلیس در نقش کارکتر گمشده ی فیلم فاحشه ظاهر شد. داستان فیلم درباره ی چند نوجوان امیدوار است که برای دنبال کردن حرفه ی بازیگری به هالیوود می روند اما می بینند که این کار سخت تر از آنچه همیشه می پنداشته اند است. این فیلم در 20 اکتبر سال 2008 اکران شد.
او نقش مایکلا بینز را در فیلم ترانسفورمرز 2: انتقام کشته شدگان، دوباره ایفا کرد. در حین فیلم برداری این فیلم بین فاکس و مایکل بی کارگردان فیلم سر ظاهر او بحث هایی به وجود آمد، جون از او خواسته بود 10 پوند (در حدود 4.5 کیلوگرم) به وزنش بیفزاید. ترانسفورمرز 2 در 8 ژوئن 2009 در توکیو ژاپن اکران شد و در 24 ژوئن به طور جهانی منتشر شد. با این وجود او در ترانسفورمرز 3 نقش مایکلا بینز را تکرار نکرد. فاکس اولین نقش اصلیش را در فیلم بدن جنیفر( نوشته ی نویسنده ی برنده ی اسکار یعنی دیابلو کودی) داشت. او نقش جنیفر چک، چیرلیدر جذابی را بازی کرد که نیرویی شیطانی داشت که با آن پسران را یک به یک در مزرعه ی مینسوتا شکار میکرد. در این فیلم آماندا سیفرید و آدام برودی هم بازی می کردند. این فیلم در 18 سپتامبر 2009  اکران شد.

 ّبیوگرافی مگان فاکس,مگان فاکس,زندگینامه مگان فاکس

در آوریل 2009 فاکس در فیلم جوناه هکس، نقش لیلا معشوقه ی هفت تیر کش جوناه( با بازی جاش برولین) را در کنار ویل آرنت ایفا کرد. این فیلم در 18 ژوئن 2010 منتشر شد. او نقشش در این فیلم را برجسته توصیف کرد. در اوایل سال 2009 مگان قرارداد نقش اصلی فیلم دوراهی(برای سال 2011) را امضا کرد، که درباره ی یک زوج جوان است که طی تعطیلاتشان در مکزیک درگیر یک برنامه ی قاچاق مواد می شوند. در مارس 2009 ورایتی گزارش داد که مگان فاکس می خواهد نقش آسپن ماتیو نقش اصلی فیلم Fathom که برگرفته از کتاب هایی کمیک است را به عهده گیرد که به همراه برایان گرین تهیه کننده ی آن بودند. این فیلم هم اکنون در مرحله ی پیش تولید است.
فاکس اغلب در مطبوعات با آنجلینا جولی مقایسه می شود و از او به عنوان «آنجلینا جولی بعدی» نام می برند. فاکس و جولی از آن جهت مقایسه می شوند که هردو خالکوبی هایی مشابه دارند. خود او می گوید که این مقایسه به خاطر نبود خلاقیت در مطبوعات است و تنها به موی سیاه و خالکوبی های آنها و بازیشان در فیلم های اکشن برمی گردد. شایعاتی وجود دارد که می گویند او جای جولی را در فیلم بعدی لارا کرافت خواهد گرفت. او در مورد این مقایسه همچنین می گوید: «من دختری با موهای قهوه ای و خالکوبی هستم. از این شایعات خنده ام می گیرد اما مردم همیشه می خواهند ما را مقایسه کنند». او خاطرنشان ساخت: «می دانم که او برایش مهم نیست که من که هستم. اما اگر من جای او بودم می گفتم « چه کسی در ترانسفورمرز خواهد بود که می خواهد منِ بعدی باشد؟ نمی خواهم او را ببینم.»

تصاویر مگان فاکس

 ّبیوگرافی مگان فاکس,مگان فاکس,زندگینامه مگان فاکس

مگان فاکس

ّبیوگرافی مگان فاکس,مگان فاکس,زندگینامه مگان فاکس

 مگان فاکس

 ّبیوگرافی مگان فاکس,مگان فاکس,زندگینامه مگان فاکس

اولین عکس مگان فاکس پس از زایمانش

 ّبیوگرافی مگان فاکس,مگان فاکس,زندگینامه مگان فاکس

اولین عکس مگان فاکس پس از زایمانش

 ّبیوگرافی مگان فاکس,مگان فاکس,زندگینامه مگان فاکس

 مگان فاکس

ّبیوگرافی مگان فاکس,مگان فاکس,زندگینامه مگان فاکس

 مگان فاکس

منبع:yadbegir.com

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *