تجاوز جنسی بازیگر تلوزیون به نوجوان ۱۴ ساله

تجاوز جنسی بازیگر تلوزیون به پسر 14 ساله

تجاوز جنسی بازیگر تلوزیون به نوجوان ۱۴ ساله

تجاوز جنسی بازیگر تلوزیون به پسر 14 ساله

این بازیگر که هنوز نام او منتشر نشده، در سالن تئاتری در لندن به یک پسر ۱۴ ساله حمله کرده و وی را مورد سواستفاده جنسی قرار داده است.

پلیس لندن اعلام کرده است که او همچنین به ۳ مورد دیگر حمله جنسی و ضرب و شتم نوجوانان در مدرسه‌ای در این شهر متهم است. متهم قرار است در ماه نوامبر در دادگاه حضور یابد.

این اولین بار نیست که شخصیت‌های مشهور شبکه‌های تلویزیونی انگلیس به سوءاستفاده جنسی از کودکان متهم می‌شوند. به عنوان نمونه شبکه بی‌بی‌سی از هفته گذشته درگیر پرونده رسوایی اخلاقی یکی از معروفترین مجریان خود شده است.

«جیمی سویل» یکی از برجسته‌ترین مجریان بی‌بی‌سی در دهه ۷۰ و ۸۰ میلادی بوده و اخیرا مشخص شده است که در زمان فعالیت خود به ده‌ها کودک و نوجوان تجاوز جنسی کرده است. سویل در سال ۱۹۹۰ نشان شوالیه را از ملکه الیزابت دریافت کرده بود.

انتشار این خبر به رسوایی بزرگی برای شبکه بی‌بی‌سی بدل شده و برخی نظیر «جان سیمسون» که از مجریان قدیمی بی‌بی‌سی است، این رسوایی را بدترین بحران ۵دهه اخیر این شبکه دانسته‌اند.

پلیس انگلیس اعلام کرده که «جیمی سویل» که در سال ۲۰۱۱ در سن ۸۴ سالگی از دنیا رفت، حداقل به ۲۵ دختر نوجوان که برخی از آنها ۱۳ سال بیشتر نداشتند تجاوز کرده است.

پرونده فساد اخلاقی سویل اکنون موجی از شکایت و بی‌اعتمادی را در میان مردم انگلیس ایجاد کرده و حتی برخی مردم معتقدند که شبکه بی‌بی‌سی از فساد اخلاقی وی در طول چند دهه فعالیت در این شبکه باخبر بوده اما آن را پنهان کرده است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *