تجاوز جنسی راننده به خانم جوان تهرانی در جنگل های اطراف تهران +عکس

تجاوز راننده به دختر جوان تهرانی در جنگل

پسری که راننده تاکسی اینترنتی بود نتوانست جلوی افکار شوم خودرا بگیرد و به دختری که مسافرش بود تجاوز جنسی کرد. 1 سال قبل خانم جوان به ماموران پلیس شکایت کرد وگفت از سوی راننده تاکسی اینترنتی مورد اذیت و اذیت قرارگرفته‌ است.جزئیات تجاوز راننده به خانم را از زبان خودش درادامه بخوانید.تجاوز جنسی راننده به خانم جوان تهرانی در جنگل های اطراف تهران +عکس

تجاوز جنسی راننده به خانم جوان تهرانی در جنگل های اطراف تهران +عکس

 

تجاوز راننده به زن

این زن به ماموران گفت من بیمار و مدتی در بیمارستان بستری بودم. بعد از این که ترخیص شدمیک تاکسی اینترنتی گرفتم تا به فرودگاه بروم و از آنجا به خانه‌ام برگردم. وقتی سوار ماشین شدم مرد راننده تغییر مسیر داد و به سمت جنگل‌های اطراف تهران رفت و در راه وقتی توقف کرد که سیگار بخرد،من از ماشین پیاده ‌شدم وفرار کردم اما من را گرفت وبه ماشین برگرداندو بعد هم مورد آزارواذیت قرار داد.

 

با توجه به شکایت زن جوان مأموران بلافاصله تحقیقات خودرا آغاز کردند و با همکاریمدیران شرکت اینترنتی موفق شدند مرد راننده را شناسایی و بازداشت کنند.مرد جوان ساعاتی بعد از شکایت به وسیله مأموران بازداشت شد.او بلافاصله به تعرض اعتراف کرد وگفت زمانی که این اتفاق افتاد اصلا در حال خودم نبودم و نمی دانستم چه میکنم. از این که چنین اتفاقی افتاده ‌است، پشیمان هستم ودرخواست بخشش دارم.

تجاوز جنسی راننده به خانم جوان تهرانی در جنگل های اطراف تهران +عکس

او گفت: مدتی قبل برای کار به شرکت اینترنتی مراجعه کردم. آن ها به من گفتندباید گواهی عدم سوءپیشینه ببرم اما من سابقه‌دار بودم. مدت کوتاهی کار کردم اما چون گواهیعدم سوءپیشینه نداشتم شرکت سرویسش را برای من قطع کرد، داشتم به خانه برمی‌گشتم که در راه چند جوان را کنار خیابان دیدم که تابلوی همان شرکت را داشتند

 

و راننده استخدام میکردند. به یکی از آن ها مشکلم را گفتم او هم گفت اگر کسی باشد که حاضر باشد گواهی‌نامه‌ و مدارکش را بدهد،می توانم به نام او مجوز بگیرم وبه جای او خودم کار کنم. من هم آشنایی داشتم که اینکار را برایم میکرد. مدارک وی را بردم وبا مشخصات او مجوز کار گرفتم وبلافاصله برنامه آن شرکت روی گوشی تلفنم فعال شد.ازآن به بعد کار می کردم ودرآمد خوبی هم داشتم.

 

متهم درباره روز حادثه گفت آن روز مثل دیگر روزها از صبح کار کردم و عصر بود که تصمیم گرفتمبه خانه بروم، همان موقع برایم پیغام مسافر آمد با خودم گفتم این سرویس را هم میروم وبعد به خانه برمی‌گردم.زن جوان راکه سوار کردم بعد از چند دقیقه به من گفت از پشت ماشین صدا می آید.

 

برایش توضیح دادم که کمک‌های ماشین خراب است وباید به تعمیرگاه ببرم، ولی صدا زیاد بود. وارد اتوبان امام‌ علی شده‌ بودم که ماشین را متوقف کردم و از اوخواستم روی صندلی جلو بنشیند تا اذیت نشود. قبول نکرد اما من اصرار کردم وگفتم اذیت می شود خانم جوان بالاخره روی صندلی جلو نشست. من دیگر متوجه نشدم چه میکنم و ازحال خودم خارج شدم.

 

تجاوز جنسی راننده به خانم جوان تهرانی در جنگل های اطراف تهران

به‌ سمت جنگل‌ های شیان رفتم. به او گفتم میخواهم با او رابطه داشته ‌باشم زن جوان قبول نکرد وخواست پیاده ‌شود که من چاقو کشیدم و وی را تهدید کردم. از ترس نشست. در راه پیاده ‌شدم که سیگار بخرم، به محض این که برگشتم، دیدم خانم جوان از ماشین پیاده شده و فرار کرد‌ه ‌است.

 

بلاءفاصله سوار ماشین شدم و به دنبالش رفتم و دوباره وی را گرفتم وبا تهدید سوار ماشین کردم بعد در جنگل‌ های شیان و در یک مکان خلوت وی را مورد اذیت قرار دادم.متهم یک تجاوز راننده به خانم گفت من نمیدانستم اینکار مجازات اعدام دارد. اگر می دانستم، چنین کاری نمی کردم.

 

اصلا آن روز درحال خودم نبودم و از کرده‌ ام خیلی پشیمان هستم. حتی نمی دانستم خانم جوان متاهل است. 2 روز از ماجرا گذشته ‌بود که کیفش را درماشین پیدا کردم و از روی شناسنامه‌ اش فهمیدم او متاهل است وهمانجا بود که خیلی پشیمان شدم.

 

متهم درباره این که خانواده‌ اش درجریان عمل او هستند گفت به کسی چیزی نگفته‌ بودم تا این که ماموران به خانه ریختند که من را بازداشت کنند همان زمان بود که همه ی اعضای خانواده فهمیدند چه اتفاقی افتاده ‌است.

 

با پایان گفته‌ های متهم وشکایت خانم جوان، پرونده برای بررسی دقیق به دکتری قانونی ارسال شد. متخصصان با توجه به معاینه‌ ای که در زمان شکایت از شاکی انجام داده‌ بودند، اعلام کردند تعرض به خانم جوان صورت گرفته و آثار آن روی بدنش باقی ‌است.

 

با پایانِ تحقیقات کیفر خواست علیه مرد جوان صادر وپرونده با اتهام آدمربایی، تجاوز وتهدید با چاقو علیهِ مرد راننده به شعبه دو دادگاه کیفری استانِ تهران فرستاده ‌شد و وی به‌ زودی محاکمه میشود.

 

روزنامه شرق

تجاوز جنسی راننده به خانم جوان تهرانی در جنگل های اطراف تهران +عکس

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *