تجاوز وحشتناک مرد به خواهرزنش+جزئیات

تجاوز وحشتناک مرد به خواهرزنش

خواهر این دختر باور نمی کرد شوهرش دست به چنین اقدام سیاهی زده است آنها با هم تصمیم گرفتند تا داماد را به قانون بسپارند.

متهمی که دیروز در شعبه دادگاه کیفری محاکمه شد مرد 35ساله ای به نام هومن بود که به اتهام تجاوز به خواهرزنش از خود دفاع کرد.

در ابتدای جلسه خواهرزن هومن به نام پروانه 22 ساله به قضات گفت: خواهرم چند سال قبل وقتی که من نوجوان بودم با هومن ازدواج کرد. آنها زندگی بدی نداشتند. تا اینکه چند ماه قبل متوجه تغییر در رفتارهای شوهر خواهرم شدم. او با لحنی عجیب با من حرف می زد. او چند ماه قبل وقتی که میهمان خانه پدری ام بود در فرصتی مناسب مرا به دام انداخت و با تهدید چاقو مرا آزار داد. پروانه با بغض ادامه داد: او تهدیدم کرده بود اگر در این باره به کسی حرفی بزنم مرا به قتل می رساند. او چند بار هم در خانه خودشان و در غیاب خواهرم مرا آزار داد. من از ترسم سکوت کردم تا اینکه بالاخره قفل سکوتم را شکستم و ماجرا را به خواهرم گفتم و با هم به دادگاه آمدیم.

 

تایید در پزشکی قانونی

به دنبال اظهارات دختر جوان و در حالی که پزشکی قانونی آزار و اذیت وی را از سوی شوهر خواهرش تایید کرده بود هومن به دفاع پرداخت و جرم سیاهش را گردن نگرفت.

هومن خواهرزنش را دروغگو خواند و گفت : من وی را آزار نداده ام.همسرم چون می خواهد از من جدا شود از خواهرش خواسته تا چنین ادعایی را علیه من مطرح کند.

بنابه این گزارش؛ در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا برای هومن حکم صادر کنند.

پس لرزه های روانی و اجتماعی تجاوز

دکتر قربانعلی ابراهیمی جامعه شناس و استاد دانشگاه

تجاوز و آزار جنسی یکی از آسیب‌هایی است که با وجود پیشرفت فرهنگی و اجتماعی هنوز در برخی جوامع بشری قربانی زن و مرد می‌گیرد و تبعات گسترده جسمانی، روانی و اجتماعی را به جامعه تحمیل می‌کند.

در این میان برخی تجاوزهای هولناک دیده می شود که ازنوع خانوادگی بوده و در درون خانواده و فامیل رخ می دهد که اغلب به خاطر تابوهایی که در جامعه و نظام خانواده وجود دارد این نوع تجاوزها و خشونت ها از سوی قربانیان مطرح نمی شود و سربسته می ماند و فرد قربانی با آشفتگی های روانی فراوانی در بن بست تنهایی زندگی می کند.

زنان جوان و کودکان بیشترین قربانیان پدیده تجاوز هستند و این افراد برای همیشه با مشکلات تجاوز جنسی و آسیب‌های روانی ناشی از آن دست و پنجه نرم می‌کنند. تبعات گسترده این مسئله بیشتر در جوامع جهان سومی قابل مشاهده است که هنوز به شکل عام، جامعه حرف زدن در این دسته مسائل را تابو می داند.

از نگاه جامعه شناختی و روان شناختی تجاوز، یک رفتار خشونت آمیز جنسی بدون رضایت طرف مقابل است که با زور و اجبار انجام می‌شود. در برخی تجاوزها که دردرون خانواده از سوی یکی از اقوام نزدیک یا دور صورت می گیرد و این پدیده معمولا رایج است بیشتر افراد یا زنان جوان ساده لوح در معرض خطر قرار می گیرند و کودکان به واسطه عدم آموزش های لازم طمعه افراد پلید متجاوزگر قرار می گیرند.

در نظام خانواده مادر نقش کلیدی در تعلیم و تربیت فرزندان و آگاه سازی فرزند به خصوص دختران در این امر به عهده دارد مادر باید از سن کم به فرزند خود یاد دهد که چه کسانی حق نزدیک شدن به وی را دارند و مسائل جنسی را باید برای فرزندان کاملا توضیح دهند تا آنها بتوانند در مقابله با خطر از خود دفاع کرده و از پلیدی ها مصون بمانند. اگر رابطه والدین با فرزندان صمیمی باشد قطعا فرزندان چنین خطراتی را به والدین خود اطلاع می دهند و در این صورت می توان از آسیب های جدی تر جلوگیری کرد.

نقش صدا و سیما و رسانه ها در ساخت برنامه های فرهنگی متنوع تاثیرگذار است اما چون تجاوز به عنوان یک تابو در جامعه مطرح است متاسفانه این مسائل در خانواده ها پنهان می ماند و افراد سودجو از هر فرصتی به نفع خود بهره برداری می کنند . محتوای کتب درسی باید به گونه ای باشد که فرزندان با ورود به مدرسه از این خطرات خود را نجات دهند ولی متاسفانه محتوای کتاب های درسی بر اساس جنسیت نوشته نشده و محتوای درستی کتاب های هر دو جنس یکسان است.

قانون درباره تجاوز برای محکومان مجازات های سنگینی در نظر گرفته است اما مسئله این است که اغلب این تجاوزهای خانوادگی سرپوشیده می ماند و رو به افزایش است بنابراین تا زمانی که به شکل یک تابو به آن نگاه می شود آگاه کردن فرزندان از سوی خانواده بهترین اصول برای مصون ماندن از آسیب تجاوز است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *