تنها شهر بدون چراغ قرمز ایران!

در ایران اسلامی برخی شهرهای از نظرهای مختلف، جالب توجه هستند و شاید بشود عنوان « تنها شهر بدون چراغ قرمز » ایران را به کلات داد.

به گزارش شبکه ایران16 ، شهری با 8هزار نفر جمعیت که به دلیل جاذبه های تاریخی و فرهنگی با قدمت هزاران ساله یکی از مقصدهای اصلی گردشگری در استان به شمار می‌رود و سالانه ده‌ها هزار نفر برای دیدن آثار تاریخی این شهر به آن سفر می‌کنند.

روزنامه «خراسان» چاپ مشهد، در این باره نوشته است: «تونل 750متری ورودی این شهر که به علت ساخت غیراستاندارد آن به تونل وحشت نیز معروف است و تنها راه ورودی به این شهر است از نگاه اکثر گردشگران یکی از جاذبه‌های خاطره انگیز، زیبا و دیدنی به خصوص برای کودکان است. با گذر از تونل وحشت وارد شهر کلات می‌شوید و هر رهگذری با ورود به این شهر در بدو امر متوجه تفاوت شکل ظاهری این شهر با دیگر شهرها می‌شود. طولی بودن شهر و عرض کم خیابان و تک خیابان بودن شهر و از همه مهم‌تر ترافیک روان این شهر باعث می شود گردشگران وقت بیشتری در تماشای آثار تاریخی و باستانی صرف کنند و نگران مسائل ترافیکی در این شهر نباشند، چرا که در شهر کلات تاکنون هیچ راننده خودرو یا عابر پیاده‌ای پشت چراغ قرمز توقف نکرده و جریمه نشده است! در شهر کلات به علت وضعیت طبیعی و طولی بودن شهر یک خیابان اصلی بیشتر وجود ندارد و بیش از 90درصد ترددها در آن صورت می گیرد. عبور از این خیابان قدیمی و دیدن عرض کم خیابان می تواند یکی دیگر از جاذبه های این شهر باشد چرا که در این خیابان نه چهارراهی است و نه چراغی و نه پل عابر پیاده ای.»

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *