توضیح عجیب رامبد جوان از عکس با نگار جواهریان که پاک کرد

توضیح عجیب رامبد جوان از عکس با نگار جواهریان که پاک کرد

چند روز پیش بود که مراسم جشن خانه‌سینما با حضور تعداد زیادی از سینماگران کشورمان در عمارت مسعودیه برگزار شد و به سبک جشن‌های اخیر، اکثر هنرمندان عکس‌ها وسلفی‌هایی از خود به همراه همکاران و دوستان‌شان به یادگار گرفتند و در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشتند و به مانند همیشه طرفداران و فالوئرهای‌شان این عکس‌ها را لایک زدند و برای‌شان کامنت‌های مختلفی گذاشتند، اما یکی از این عکس‌ها حاشیه‌هایی به دنبال داشت و باعث شد کامنت‌های ذیل آن با دیگر پست‌های هنرمندان متفاوت شود.

 

توضیح رامبد جوان از عکس با نگار جواهریان که پاک کرد,ماجرای عکس نگار جواهریان و رامبد جوان,چرا رامبد جوان عکس با نگار جواهریا نرو پاک کرد,جنجال نگار و رامبد

 

مدتی است که در فضای رسانه‌ای کشور شایعاتی در خصوص ازدواج رامبد جوان و نگار جواهریان به گوش می‌رسد و حتی چندی پیش برخی سایت‌های خبری بر این شایعه مهر تایید زده بودند. از همین رو وقتی‌که رامبد جوان در اینستاگرام‌اش عکسی از خود به همراه نگار جواهریان را که در جشن خانه سینما حضور داشتند، منتشر کرد، کامنت‌های فراوانی به این شایعه دامن زدند و صحت و سقم ماجرا را از رامبد جوان جویا می‌شدند. اما این مطلب اندکی بعد از صفحه رامبد جوان پاک شد !!!

امروز رامبد جوان در توضیح پاک شدن این عکس نوشت :

رفقا سلام. ١-دمتون گرم که کمکهاتون از ٧٢ میلیون تومن گذشت.
٢-عکسى که من از نگار و خودم و بهراد عزیز، چند شب پیش که مراسم اختتامیه جشن خانه سینما بود در همین صفحه گذاشته بودم، خود اینستاگرام به خاطر بى ادبى و فحاشى و جنگى که به خاطر مدافعین و مهاجمین این عکس صورت گرفت، پاک کرد. عده ى اندکى شلوغ کردن که من ترسیدم و پست و عکس رو پاک کردم ولى شوخى کم نمکى بیشتر نبود.(امیدوارم این یه عده طفلکى یه روز از قضاوتهاى مسمومشون دست بکشن که بتونن آرومتر زندگى کنن)
٣- با تمام این اوصاف همتونو دوست دارم و آرزو مى کنم از زندگیتون خوش و راضى باشین.
۴- دریافت کمکها رو تا جمعه شب ساعت ١٢ ادامه مى دیم.چون استقبال و حمایتتون درجه یک بوده.
۵-مى دونم باز یه عده مى خوان زیر این پست با تهوعهاشون سرگرم بشن ولى مهم نیست
۶- خنداننده هارو حمایت کنین در مسابقه خنداننده ى برتر.
٧-ارادت.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *