تولد نوزاد 80 ساله با چشمان زرد + تصاویر

%d9%86%d9%88%d8%b2%d8%a7%d8%af-80-%d8%b3%d8%a7%d9%84%d9%87

 تولد نوزاد عجیب 80 ساله در بنگلادش

یک نوزاد پسر شبیه پیرمردهای 80 ساله در بنگلادش متولد شد . این نوزاد پوستی کاملا چروکیده ، چشمانی زرد و بدن چروکیده پوشیده از مو دارد. پزشکان محلی با دیدن این نوزاد متعجب شدند و تنها علتی را که برای بروز این اختلال تشخیص دادند ابتلا به “پروجریا” یا همان پیری زودرس بود ، مشکلی که از هر 4 میلیون نوزاد یک نوزاد به ان مبتلا می شود و به واسطه این اختلال رشد بدن بسیار سریع تر از حد معمول رخ می دهد.

تولد نوزاد 80 ساله

تولد نوزاد 80 ساله در بنگلادش

عکس نوزاد عجیب

عکس نوزاد عجیب شبیه پیرمرد 80 ساله

پزشکی که او را معاینه کرده است می گوید:او به هیچ وجه شبیه نوزاد تازه متولد شده نیست. نشانه های برجسته پیری در او به وضوح دیده می شود به خصوص در پوست و ظاهر این نوزاد عجیب. ویژگی ظاهری که در این کودک پزشکان را بیشتر به بررسی می کشاند رنگ زردی است که داخل قسمت سفیدی چشمان این نوزاد دیده می شود. علی رقم تمام این گفته ها پدر و مادر این نوزاد از تولد پسرشان خوشحال هستند و او را موهبت الهی می دانند. پدر نوزاد می گوید:ما بسیار خوشحالیم که خدواند فرزندی به ما بخشیده است و هیچ علتی برای نارحتی از چهره فرزندم وجود ندارد ، ما سالها بود در انتظار داشتن فرزند پسر بودیم و حالا هم به آن رسیده ایم . پیش از این برای داشتن فرزند دختر دعا می کردیم که خدواند به عنوان فرزند اول به ما دختر داد و حالا یک خانواده 4 نفره خوشحالیم چه چیزی می تواند بهتر از این باشد.

بدن پرموی نوزاد

بدن پرموی نوزاد 80 ساله

نوزاد عجیب الخلقه

عکس نوزاد عجیب الخلقه 80 ساله با لایه زرد رنگ داخل چشمانش

نوزاد پیر

تصویر نوزاد با پوستی پیر مشابه انسان 80 ساله

 

اختلال Progeria یا پیری زودرس نوزاد 80 ساله چیست؟

پیری زودرس یا پروجریا (به انگلیسی:Progeria) (که همچنین با عنوان سندرم هاچینسون-گیلفورد پروگریا و سندرم هاچینسون-گیلفورد نیز شناخته می شود) یک وضعیت بسیار نادر ژنتیکی است که در آن علائم و نشانه های پیری و کهولت در سنین بسیار کم بروز می کند. این سندرم یک وضعیت نادر ژنتیکی است که بر اثر بروز یک جهش ژنتیکی جدید رخ می دهد که گرچه به طور معمول به ارث نمی رسد، امّا در هر حال بصورت ارثی پدید می آید، یعنی به شکل ژنتیکی منتقل می گردد.

تولد نوزاد 80 ساله با چشمان زرد + تصاویر

منبع : نمناک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *