تیپ اسپرت آخر سال آقایان !

289
دسته‌بندی نشده

یک رنگ گرم برای روزهای سرد
کلاه و شال‌گردن انتخاب خوبی برای داشتن یک تیپ متفاوت در این روزهای سرد سال است. فقط کافی است چرخی در فروشگاه‌ها بزنید تا از میان مدل‌های متنوع موجود در بازار، یک کلاه و شال گردن شیک و زیبا بخرید. برای بهتر و شیک‌تر شدن تیپ خود، کلاه و شال‌گردن ست انتخاب کنید. ترکیب کلاه و شال گردن مجزا با پلیور و کاپشنی که طرح و نقشي دیگر دارد، تیپ شما را شلخته می‌کند. با انتخاب کلاه و شال گردن ست از پیش آمدن چنین مشکلی جلوگیری می‌کنید. این کلاه و شال گردن فرم و طرح ساده‌ای دارد ولی به دلیل رنگ گرم زرشکی جذابیت و زیبایی خاصی دارد.

پوشیدن رنگ‌های گرم در روزهای سرد، به ایجاد احساس گرما در شما کمک می‌کند. انتخاب رنگ‌هایی چون قرمز به روحیه ریسک‌پذیر احتیاج دارد اما کافی است کمی درباره هماهنگی رنگ‌های لباس با رنگ پوست بدانید.

 

اگر اطلاعات کافی در این مورد ندارید و می‌خواهید سراغ رنگ‌های خاص تند بروید، قرمز را انتخاب کنید. رنگ قرمز هم با پوست‌های سفید و هم با پوست‌های گندمی هماهنگی دارد و جلوه خوبی ایجاد می‌کند.

تیپ اسپرت آقایان,نحوه پوشش اسپرت آقایان
وقتی چنین پلیور و کلاه و شال گردنی را با هم ست می‌کنید، برای پیراهن زیر پلیور سراغ یک رنگ خنثی و ترجیحا روشن بروید. این نکته ساده را همیشه بدانید؛ یک عکس  با جزئیات رنگی در پس زمینه سفید، زیباتر و چشمگیرتر است. استفاده از پیراهن مشکی و خاکستری تیره هر چند رنگ‌هايي خنثی هستند ولی تیپ شما را بیش از اندازه تیره و سنگین می‌کنند. یک رنگ روشن خنثی این مشکل را برای شما رفع می‌کند.

به نظر می‌رسد که برای چنین ست خوش‌رنگ و لعابی احتیاج به یک شلوار ساده با رنگ تیره دارید ولی برای خاص و منحصر به‌فرد کردن تیپ‌تان، استفاده از رنگ گرم را ادامه بدهید. یک شلوار در مایه رنگ قرمز و زرشکی، انتخابي سخت اما هیجان‌انگیز و مطلوب است.

تعطیلات خوش بگذرد

اگر در روزهای سرد هوس سفر کردید، شال گردن فراموش‌تان نشود. این شال گردن هم به زیباتر کردن تیپ سفر شما کمک می‌کند و هم در سرمای احتمالی سفر و جاده از شما محافظت خواهد کرد. برای اینکه در جابه‌جایی‌ها شال گردن دست و پای شما را نبندد، مدل گره‌ای ببندید. این مدل بستن شال گردن به مرتب و آراسته نشان دادن تیپ شما کمک می‌کند یعنی هر بیننده‌ای متوجه می‌شود که انتخاب تیپ اسپرت، یک انتخاب هوشمندانه برای سفر است نه انتخابی از سر تنبلی.

یک ژاکت گرم بهترین همراه شما در سفر است اما این ژاکت را با دقت انتخاب کنید تا آراسته بودن و وقار تیپ شما حفظ شود. ژاکت‌های بافتنی که بافت‌های نقشدار دارند، انتخاب خوبی برای چنین موقعیت‌هایی هستند؛ هم تیپ شما را خیلی ساده نمی‌کنند و هم  آراستگی شما را حفظ می‌کنند. امسال ژاکت‌هایی که ترکیب بافت با پارچه‌های دیگر دارند، بازار گرمی پیدا کرده‌اند و انتخاب خوبی برای آقایان جوان با تیپ‌های اسپرت محسوب می‌شوند.

تیپ اسپرت آقایان,نحوه پوشش اسپرت آقایان
مهم‌ترین نکته در داشتن سفری خوب، راحتی است؛ به همین دلیل اغلب آقایان گرم‌کن‌های ورزشی را برای سفر انتخاب می‌کنند. به شما پیشنهاد می‌کنیم برای نشان دادن خوش‌‌پوشی وخوش‌سلیقگی خود به جای پوشیدن گرم‌کن‌های ست از ترکیب ژاکت با شلوارهای گرم و راحت استفاده کنید. شلوارهایی که شبیه شلوارهای ورزشی برش آزاد و راحتی دارند در عین حال از جنس پارچه پنبه‌ای هستند و در نتیجه هم شما را گرم می‌کنند و هم لطافت قابل تحسینی دارند.

یک دستورالعمل کلی می‌گوید، راحت‌ترین کفش را برای سفر انتخاب کنید اما اگر در فصل زمستان به سفر می‌روید باید ایمنی کفش را هم مورد توجه قرار دهید؛ ایمنی کفش چه در محافظت از پای شما در سرما و چه در مراقبت از خود شما در بالا و پایین رفتن از تپه و… . بوت‌های اسپرت هم با این تیپ اسپرت و زمستانی شما هماهنگی دارند و هم به خوبی از پای شما محافظت خواهند کرد.

 

منبع : زندگی ایده آل

bartarinha.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *