جدیدترین عکس ها و بیوگرافی پارک مین یونگ+عکس

جدیدترین عکس ها و بیوگرافی پارک مین یونگ+عکس

پارک مین یونگ 2015

 

پارک مین یونگ بازیگر زن اهل کره جنوبی متولد ۴ مارس ۱۹۸۶ در سئول است. او به خاطر بازی در نقش اصل سریال های شکارچی شهر و شفا دهنده شناخته شده است.

پارک مین یونگ در سال ۲۰۰۵ و با شرکت تجاری بازرگانی SK Telecom پا به عرصه هنر نهاد. وی حرفه بازیگری را یک سال بعد و با طنز تلویزیونی ضربه عالی توقف ناپذیر (۲۰۰۶) آغاز کرد. محبوبیت پارک مین یونگ در چندین سال بعد و با ادامه حضور در سریال های تلویزیونی افزایش یافت، نقش هایی مانند دختر گانگستری بدنام در من سام هستم (۲۰۰۷)، سریال زادگاه افسانه (۲۰۰۸)، شاهزاده در سریال جا میونگ گو (۲۰۰۹) و سریال ورزشی دونده گو (۲۰۱۰).

اما پارک مین یونگ در سریال رسوایی سونگ کیون کوان (۲۰۱۰) به موفقیت دست یافت. او نقش دختری باهوش و زیرک را داشت که برای ورود به معتبرترین موسسه آموزشی چوسان به عنوان یک پسر تغییر قیافه داده بود.

این موفقیت در سال ۲۰۱۱ با سریال شکارچی شهر ادامه یافت و پارک مین یونگ به همراه نقش مقابلش لی مین هو درخشیدند. در همان سال در فیلم ترسناک گربه نیز به ایفای نقش پرداخت.

پارک مین یونگ در سال ۲۰۱۲ در سریال دکتر جین درخشید. داستان سریال درباره جراح مغز و اعصابیست که در زمان سفر می کند و به سال ۱۸۶۰ می رود. پارک مین یونگ در این سریال دو نقش را ایفا کرد، دکتر بی هوشی در زمان حاضر و دختر اشراف زاده ای شبیه به او در دوره چوسان.

در فوریه ۲۰۱۳ وی در رشته تئاتر و فیلم از دانشگاه دونگوک فارغ التحصیل شد.

سپس در سریال شروعی تازه (۲۰۱۴) به عنوان کارآموزی آرمانگرا ایفای نقش کرد. به دنبال آن نیز در سریال شفا دهنده (۲۰۱۵-۲۰۱۴) در نقش خبرنگار اینترنتی مقابل جی چانگ ووک بازی کرد.

سال ۲۰۱۵ پارک مین یونگ نخستین بار در یک سریال چینی به نام شجاعت مینگ که برگرفته از رمان Silk Night است بازی کرد.

کپی با ذکر منبع بلامانع است.

 

بیوگرافی پارک مین یونگ

 

چه یونگ شین

 

park min 1young-irjavan.com

 

پارک مین یونگ 2015

 

پارک مین یونگ در فرانسه

 

کیم نانا 2015

 

پارک مین یونگ 2015

من سام هستم

بیوگرافی لی مین هو+عکس

شکارچی شهر

بیوگرافی لی مین هو+عکس (یون سونگ)

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *