جراحی اشتباهی یک نوزاد!

ولد برای بسیاری از مردم تماما خاطره و اتفاقی خوشایند محسوب می‌شود‌اما گاهی اوقات یک عمل جراحی اشتباهی می‌تواند آن اتفاق را بسیار تلخ کند.
خبرگزاری ایسنا: ولد برای بسیاری از مردم تماما خاطره و اتفاقی خوشایند محسوب می‌شود‌اما گاهی اوقات یک عمل جراحی اشتباهی می‌تواند آن اتفاق را بسیار تلخ کند.

خانواده‌ای در تنسی ایالات متحده از جمله همان استثناها بودند که اتفاقی بسیار بد برایشان رخ داد.

این خانواده به تازگی صاحب بچه شده بود و مادر نوزاد همچنان در بیمارستان بستری بود. از بخت بد او، نوزاد آنها به اشتباه به جای نوزادی دیگر راهی اتاق عمل شد و یک عمل جراحی روی او صورت گرفت.

خانواده مِلتن نوزاد پسر کاملا سالمی به نام «نِیت» را به مرکز پزشکی دانشگاه در نزدیکی شهر لبنان در مجاورت شهر نشویل تحویل دادند.

خانم جنیفر ملتن، مادر نیت، مدتی کوتاه پس از تولد نوزادش برای انجام یک‌سری معاینات پزشکی روزمره به آنجا مراجعه کرده بود اما زمانی که برگشت متوجه این اشتباه شد. او هنگام مواجهه با این اتفاق، کاملا شوک‌زده شده بود.

خانم ملتن در مصاحبه با سی ان ان گفت: «پس از آن اتفاق، پرستار در مورد عمل جراحی انجام‌شده توضیح داد و به برشی روی زبان نوزاد اشاره کرد.»

عمل جراحی انجام‌شده روی این نوزاد، «فرنولِکتومی» نام دارد که در این عمل، رشته یا پرده‌ای که از زیر زبان به کف دهان چسبیده برداشته می‌شود. اگر این پرده پوستی کمی سفت باشد، می‌تواند موجب بروز مشکل در تغذیه و گفتار نوزاد در آینده شود. حدود ۵ درصد نوزادان با چنین مشکلی روبه‌رو هستند.

کلینت کلی، وکیل خانواده ملتن می‌گوید: «این کار واقعا گستاخانه است. هیچ بهانه‌ای برای انجام عمل جراحی روی نوزاد سالم وجود ندارد. این کار به هیچ‌وجه قابل توجیه نیست.»

پزشک معالج کودک نیز که نخواست نامش فاش شود، به اشتباه خود اعتراف کرد و گفت: «من می‌خواستم آن عمل را روی نوزاد بیمار انجام دهم اما آن را روی نوزادی دیگر پیاده کردم. من به اشتباه خودم اعتراف می‌کنم و از خانواده او عذرخواهی می‌کنم.»

هنوز اطلاعات بیشتری از آینده کودک و اینکه آیا او با مشکلات گفتاری مواجه خواهد شد، به دست نیامده است.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *