300 بار جراحی لب خواننده مشهور بعد از پروتز لب + تصاویر

%d9%be%d8%b1%d9%88%d8%aa%d8%b2-%d9%84%d8%a8

خواننده هالیوودی که تا کنون 300 بار جراحی زیبایی کرده است

“پیت برنز” خواننده ای که با وسواس غیرمعقول در مورد چهره اش خود را به عنوان یکی از رکورد داران انجام عمل جراحی زیبایی و پلاستیک در جهان مشهور کرده است. او در مصاحبه با mirror اعتراف کرد که تا کنون 300 بار جراحی پلاستیک انجام داده است و بعد از این همه تغییرات از چهره اش راضی است.

 جراحی زیبایی و پروتز لب

جراحی زیبایی و پروتز لب پیت برنز خواننده مشهور

جراحی زیبایی پلاستیک عجیب که بعد از پروتز لب آغاز شد

پیت برنز در 5 اوت سال 1959 میلادی متولد شده است. او خواننده، ترانه نویس، نویسنده و شخصیت تلویزیونی است که گروه «مرده یا زنده» رادر سال 1980 میلادی راه اندازی کرد تا به امروز صدها جراحی را روی خودش امتحان کرده است. اولین جراحی زیبایی پیت 20 سال پیش انجام شد. او بعد از ان 4 مرتبه جراحی پلاستیک بینی برای کوچک و خوش فرم شدن بینی اش انجام داد که البته اولین بار به دلیل شکستگی بینی اش بعد از برنامه موسیقی اش در لیورپول به یکی از جراحان زیبایی بینی مراجعه کرد و بعد از ان به فکر خوش فرم شدن بینی اش افتاد . سپس به سراغ پروتز لب و تزریق انواع ژل های زیبایی رفت.

جراحی پلاستیک و پروتز لب

جراحی پلاستیک و پروتز لب با رکورد 300 بار در 20 سال

برای اولین بار “پیت برنز” تزریق ژل لب را در کلینیک Scissor Sisters انجام داد اما بعد از گذشت چند روز به دلیل شکل نامناسب لبهایش برای تخلیه مایع اضافی از لبهایش دوباره به پزشک زیبایی مراجعه کرد . به گفته ی او پزشک او را روی تخت جراحی زیبایی با یک تیغ از شر مایع زرد رنگ داخل لبهایش خلاص شد. او در ادامه می گوید:اما ماجرا به این جا ختم نشد و بعد از گذشت چند روز ماده ای که به لب من تزیرق شده بود زیر پوست صورتم پخش شد ، اوضاع وحشتناک بود و چاله چوله های پوستم مرا خیلی نگران کردند . در پی شکایت من پزشک جراح زیبایی به پرداخت 450.000 یورو جریمه محکوم شد. در یک دوره وحشتناک من هفته ای یکبار و به مدت 2 سال برای تخیله و ترمیم عوارض ژل تزریق شده به لبهای من مدام به کلینیک جراحی می رفتم چرا که به مرور زمان لکه های سیاهی پشت چشمان و در جای جای پوست بدن من ظاهر شدند. آزمایشات نشان داد که من از ناحیه کبد و کلیه دچار مشکل شده ام.fه دلیل تزریقات ژل و داروهای خنثی کننده من دچار لختگی خون و امبولی ریه شده بودم . در نهایت پزشکان تصمیم گرفتند تا بخشی از ارگان های داخل شکم من را جراحی کنند تا این خطر برطرف شود اما به دلیل وضعیت نامناسب قبل از درمان ، من به حالت کما رفتم و در حالی که تنها 2 درصد هوشیاری داشتم با تلاش 10 روزه پزشکان و تزریق داروهای رقیق کننده خون دوباره به زندگی بازگشتم. با این همه اتفاقات تلخ دوباره تصمیم گرفتم به شکل و فرم دلخواه لبهایم برسم. بالاخره بعد از چندین جراحی لبهایم به فرم مناسب رسید و حالا من تجربه 300 عمل جراحی پلاستیک را دارم.

پروتز لب

جراحی زیبایی پروتز لب

جراحی زیبایی پروتز لب پیت برنز

جراحی پروتز لب

ماجرای پردرسر جراحی پروتز لب خواننده مشهور

300 بار جراحی لب خواننده مشهور بعد از پروتز لب + تصاویر

منبع : نمناک

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *