جزئیات جدید از سوءاستفاده رونالدو از یک دختر در یک مهمانی

7ronaldo

مجله دراشپیگل همچنان پی گیر ماجرای پرونده رسوایی اخلاقی کریستیانو رونالدو می باشد.

رو کردن مدارک تازه از پرونده رسوایی رونالدو

مجله آلمانی دِراشپیگل همچنان در پی رو کردن مدرک درباره رسوایی کریس رونالدو است.

مجله آلمانی دراشپیگل در شماره تازه خود مدارک تازه‌ای در مورد پرونده خشونت کریستیانو رونالدو علیه یک دختر در هتلی در لاس وگاس در ژوئن سال 2009 منتشر کرده است. دو هفته پیش اولین اتهامات به کریس در مورد اعمال خشونت علیه این دختر در سال 2009 منتشر شده بود که ستاره پرتغالی قویاً به تکذیب آن پرداخت.

داستان از این قرار بود که طبق ادعای دراشپیگل، کریس رونالدو بعد از یک مهمانی در هتلی در لاس وگاس در اوایل ژوئن سال 2009، دختری را مورد سوءاستفاده قرار داده بود و این اتفاق تقریباً در زمانی رخ داد که او به رئال‌مادرید پیوسته بود. کریستیانو رونالدو در آن زمان با پرداخت 375هزار دلار دهان دختر را بسته و از او خواسته بود تا این موضوع مسکوت بماند.

در این میان شرکت Gestifute که نماینده کریستیانو رونالدوست این صحبت‌ها را تکذیب کرد ولی دراشپیگل در گزارش تازه خود یادآوری کرده که مدارکی دارد که بیانگر توافق کریس رونالدو با دختر قربانی این پرونده «سوزان. ک» است.

این مدرک توسط «فوتبال لیکس» منتشر شده و حکایت از آن دارد که در این ماجرا کریستیانو رونالدو نیز با اسم رمز «Topher» ظاهر شده. این نامه درحقیقت نوعی توافق محرمانه بود که به امضا طرفین رسیده و مجله آلمانی در گزارش خود نوشته که کریستیانو رونالدو خود شخصاً زیر آن را امضا کرده و هیچ دلیلی وجود ندارد که بتوان به صحت این نامه و این مدرک شک کرد.

دراشپیگل در گزارش خود ادامه داده که طبق این نامه توافق شده که این دختر برای همیشه در مورد اتفاقاتی که بامداد 13 ژوئن 2009 در هتل مجللی در لاس وگاس رخ داده، سکوت کند. این توافقنامه 7 ماه بعد از اتفاق و در روز 12 ژانویه 2010 به امضا رسیده.

منبع: خبرورزشی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *