عکس های جشن تولد سحر قریشی با حضور بازیگران معروف

Sahar-Ghoreyshi-3-320×220

عکس های جشن تولد سحر قریشی با حضور بازیگران معروف

عکس های منتشر شده از جشن تولد سحر قریشی در برج میلاد با حضور بازیگران معروف سینما و تلویزیون را در این مطلب مشاهده نموده و با جدیدترین عکس های این بازیگر ۲۹ ساله آشنا شوید.

سحر قریشی بازیگر سینما و تلویزیون که با نقش یلدا در سریال دلنوازان به شهرت رسید، متولد ششم دی ماه سال ۱۳۶۶ است، به مناسبت تولد ۲۹ سالگی اش جشنی در رستورانی در برج میلاد برگزار نمود که شاهد حضور برخی از بازیگران در این جشن هستیم. از این رو مطمئنا مشاهده عکس های جشن تولد سحر قریشی برای شما عزیزان نیز جذاب خواهد بود. در ادامه همراه ما باشید و از این عکس ها و تصاویر زیبا دیدن فرمایید.

جشن تولد سحر قریشی در برج میلاد :

سحر قریشی بازیگر جوان و توانای کشورمان، که تاکنون بارها شاهد هنرنمایی وی در سریال ها و فیلم های سینمایی متعددی بودیم و توانسته موفقیت های زیادی در این زمینه کسب کند، در روزهای گذشته مشغول برگزاری جشن تولدش بود. وی در ششم دیماه متولد شده است و در سالروز تولدش جشنی با حضور خانواده و دوستانش در رستورانی در برج میلاد برگزار نمود. در ادامه به ارائه عکس های سحر قریشی در جشن تولد بیست و نه سالگی اش می پردازیم که این عکس ها در صفحه شخصی این بازیگر در شبکه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شده اند.

سحر قریشی در جشن تولدشعکس سحر قریشی در جشن تولدش

عکس سحر قریشی در جشن تولدش در برج میلادعکس هاس جشن تولد سحر قریشی در برج میلاد

حتما بخوانید:  عکس تیپ های جدید و جنجالی سحر قریشی در ترکیه

عکس بازیگران در تولد سحر قریشیعکس بازیگران در تولد سحر قریشی

عکس جدید سحر قریشیتیپ جدید سحر قریشی در روز تولدش

جشن تولد سحر قریشیپوریا پور سرخ در جشن تولد سحر قریشی

امیدواریم از مشاهده عکس های جدید سحر قریشی در جشن تولد ۲۹ سالگی اش لذت برده باشید. ا شما دوستان علاقه مند دعوت می نماییم با کلیک بر روی عکس بازیگران با دیگر عکس ها و اخبار منتشر شده از بازیگران ایرانی و خارجی دیدن نموده و با جدیدترین مطالب در این زمینه آشنا شوید.

منبع : آرگا

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *