جشن تولد 38 سالگی مهناز افشار + عکس

جشن تولد 38 سالگی مهناز افشار + عکس


تولد-مهناز-افشار

مهناز افشار و همسرش یاسین رامین پس از به دنیا آمدن دخترشان تصاویری از روز عروسی را که تاکنون منتشر نکرده بودند به همراه عکس کیک تولد 38 سالگی مهناز افشار را به اشتراک گذاشتند.

 

مهناز افشار طبق قولی که به علاقمندان خود مبنی بر انتشار عکس خانوادگی خود داده بود بعد از تولد دخترش لیا، عکس همسرش را در اینستاگرام خود منتشر کرد .

این عکس در روز تولد مهناز افشار به همراه متن تبریک تولد  از طرف محمد یاسین رامین منتشر شده بود.

به نام دوست به نام اوست
یک سال گذشت … روزی که در آن دو عنصر زمینی با پیوندشان آسمانی شدند ؛ پیوندی که در گذر طوفانها ماندگار شد . دو طیف متفاوت فارغ از هر رنگ و بویی به اِکسیر عشق پیوند یکرنگی خوردند . و چه زیبا آرزویی است برای ایران : ” یکرنگی فارغ از هر رنگ و بویی ” ؛ این هنر یک هنرمند است .
امروز نه سپندارمزدگان است ، نه مهرگان و نه ولنتاین ؛ امروز ٢١ خرداد است .. بدنیا آمدی تا به دنیای تو بیایم … روزت شد روزمان … سپاس خدایمان را و همیشه مبارک باد …
یاسین رامین 21 خرداد 94
تولد-مهناز-افشار-2
عکس عروسی مهناز افشار و یاسین رامین
همچنین خود مهناز افشار با انتشار عکسی از کیک تولدش از همه طرفدارانش تشکر کرده است و تولد 38 سالگی اش را جشن گرفت.
سلام
یک دنیا از همه شما ممنونم همه احساس خوب و عالی که الان دارم مال شماست و بخاطر شماست .پیدا کردن واژه حسی قوی برای ابراز خوشحالی و شکرگزاری کمی سخته ، واژه هایی که بتونه حق مطلب را ادا کنه ….
همین بس که بدونین از خواندن نوشته های پر مهر شما بیش از گذشته بالیدم و افتخار کردم و خدارو شکر برای داشتن شما خوبان.٣٨ سالگی ام را با خانواده ام و در کنار شما شروع کردم …
و این شمع را به نیت اول سلامتی همه و بعد ارزوهای خوب برای همه فوت کردم.
  تولد-مهناز-افشار-1
مهناز افشار و محمدیاسین رامین در 21 خرداد سال 93 و در روز تولد مهناز افشار با یکدیگر ازدواج کرده و لیا دختر آنها نیز در 4 خرداد ماه سال 94 به دنیا آمد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *