جنجال ماجرای سالن های ماساژ تهران

سالن های ماساژ در تهران (1)
304
دسته‌بندی نشده

ماجرای جنجال برانگیز سالن های ماساژ تهران

اخبار متعددی در فضای مجازی درباره وضعیت سالن های ماساژ تهران مطرح شده که موجب بدنامی سالن های ماساژ شد.

وضعیت سالن های ماساژ تهران

کلمه ماساژ برگرفته از یک کلمه یونانی به نام Massein که به معنای مالیدن است. ولی به طور کلی، ماساژ عبارتست از یک سری حرکات و مهارتهای دستی که بطورمنظم و مخصوص بر روی بافتهای بدن جهت تأثیر بر سیستم عصبی، عضلانی، پوست، مفاصل و گردش خون بکار می رود و موجب رسیدن فرد به آرامش میشود . این روزها امر ماساژ بسیار باب شده است و افراد زیادی را به خود جلب کرده است . منشا ماساژ را میتوان غریزه انسان دانست . به طور مثال وقتی از خواب برمیخیزیم با کشیدن دستها حس خوبی به ما دست میدهد و یا وقتی مچ دست درد میکند آن را میچرخانیم.

سالن های ماساژ متعددی هم برای این منظور راه اندازی شده است اما این روزها اخبار ضد و نقیضی درباره وضعیت سالن های ماساژ در تهران مطرح شد که موجب بررسی بیشتر شرایط سالن های ماساژ گردید. در دنیای مجازی با طرح این قضیه که در سالن های ماساژ با صیغه محرمیت ماساژ توسط زنان ارائه میگردد موجب شد تا به شرح کامل این مساله بپردازیم.
در فضای مجازی مشاهده شده که با صیغه محرمیت خدمات ماساژ ارائه می دهند و همین واحدها هستند که واحدهای دیگر را بدنام می کنند و آبروریزی این واحدها برای ما است. در خصوص قیمت ماساژ در سطح شهر تهران گفته شد: قیمت ها متفاوت است به طوری که در برخی مناطق 55 هزار تومان و در برخی 110 هزار تومان است البته این تفاوت به موادی است که مورد استفاده قرار می گیرد.

سالن های ماساژ در تهران 95

بررسی وضعیت سالن های ماساژ در تهران

وضعیت بازار صنف گرمابه داران،سونا و ماساژ را چگونه ارزیابی می کنید؟

وضعیت بازار صنف گرمابه داران در فصل بهار مناسب است و هرچه به تابستان نزدیک می شویم بهبود می یابد؛ اما واحدهای سونا در کنار استخر زیر نظر ما نیست و تنها دو واحد سونا زیر نظر ما است که با توجه به گرم شدن هوا بازار چندان خوبی را نمی توان برای آن انتظار داشت.

 قیمت ها چگونه است؟

بیشترین افزایش قیمت در اواخر سال است که مراجعه کننده بیشتر است، قیمت ها درنقاط شهر با توجه به مکان و سرویس دهی که انجام می دهند متغیر است.

 آیا در بحث قیمت گذاری نظارت وجود دارد؟

برحمام ها و سالن های ماساژ نظارت داریم؛ دو سونا مجزا نیز زیر نظر ما وجود دارد که در تابستان تعطیل هستند.

 وضعیت سالن های ماساژ را چگونه ارزیابی می کنید؟

برای سرو سامان دادن به سالن های ماساژ تلاش بسیاری انجام شد؛ اما این بخش صنفی طرفدار زیاد دارد، از طرفی وزارت بهداشت مدعی شد که برای سروسامان دادن به این بخش باید یک گروه پزشکی مسئولیت قبول کند و از طرفی هم سازمان تربیت بدنی نیز مدعی شد و در این کش و قوس در صدد این هستیم که نظارت نهایی بر این واحدها داشته باشیم.

نرخ گذاری هر یک ساعت ماساژ چگونه است؟

کف قیمت برای ماساژ کل بدن از 55 هزارتومان تا 110 هزار تومان است.

علت این تفاوت قیمت چیست؟

در برخی سالن های ماساژ از روغن های گیاهی استفاده می شود و در برخی از واحدها تنها از روغن زیتون استفاده می شود،برخی سالن ها هم با ماساژ بدن را نرم می کنند که همین اختلاف در روش ماساژ دهی موجب اختلاف قیمت شده است.

 ماساژورها دوره های خاصی را برای این کار گذرانده اند؟

سه واحدی که از ما مجوز گرفته اند همگی دوره رفته اند و مدارک معتبر و مورد تایید دارند، چند موسسه معروف در تهران وجود دارد که ادعای آموزش ماساژ دارد؛ اما ما این موسسات را تایید نمی کنیم.

 یعنی برای ماساژورهای این واحدها ارزیابی وجود دارد؟

تلاش بر این است که افراد متخصص در این واحدها فعالیت کنند.

اخباری شنیده شده مبنی بر فعالیت ماساژورهای زن در سالن های ماساژ ، واقعیت دارد؟

تعهد های لازم را اتحادیه از واحدها گرفته است و اماکن بر این واحدها نظارت دارد؛ اما در فضای مجازی مشاهده شده که با صیغه محرمیت خدمات ماساژ ارائه می دهند و همین واحدها هستند که واحدهای دیگر را بدنام می کنند و آبروریزی این واحدها برای ما است.

 افراد برای مراجعه به سالن های ماساژ چه مواردی را رعایت کنند؟

فقط می توانم بگویم مسائل امنیتی و ایمنی را در ماساژ رعایت کنند وبه واحدهایی مراجعه کنند که مجوز دارد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *