جنجال مهران مدیری در یوتیوپ !

غوغای مهران مدیری در یوتیوپ!
غوغای مهران مدیری در یوتیوپ!
در این میان سایت های خارج نشین نیز مدیری را از تیغ تند حملات خود در امان نگذاشته و به او انواع و اقسام اتهامات را وارد ساختند. رسمی‌ترین واکنش‌ را خشایار الوند، دوست مدیری و یکی از نویسنده‌های مجموعه «قهوه تلخ» نشان داد.
واکنش های متناقض به یک اتفاق فرخنده
داستان حاشیه‌های مهران مدیری و سریال «قهوه تلخ» با پخش فیلم جدید یک‌ساعته از او در اینترنت ابعاد تازه‌ای گرفته است. و خارج و داخل یکسره دارند به این اتفاق واکنش نشان می‌دهند. چند روز پیش بود که فیلمی حدودا یک ساعته به کارگردانی مهران مدیری در سایت‌هایی مثل «یوتیوب» و به دنبال آن دیگر سایت‌ها منتشر شدو بلافاصله به یکی از پربیننده ترین برنامه ها بدل شد.
این فیلم که نه تیتراژ آغازینی دارد و نه پایانی، به تمسخر شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌ زبان ضد نظام می‌پردازد. بازیگرانش اکثراً از میان بازیگران سریال «قهوه تلخ» هستند و شخص مهران مدیری یکی از چهره‌های اصلی این فیلم است. بازیگران فیلم در جای کاراکترهای کانال‌های ماهواره‌ای نشسته‌اند و آنها را دست می‌اندازند. ساعتی پس از انتشار این فیلم در یوتیوب و دیگر سایت‌ها، واکنش‌ها به این فیلم آغاز شد.
گمانه زنی‌های اولیه طیف های مختلفی را شامل می شد. طبیعتا در داخل کشور کسی از دست انداختن سایت ها و شبکه‌های ضد انقلاب ماهواره ای گله ای ندارد. چه در مقابله با تبلیغات مغرضانه این شبکه ها زبان طنز آن هم با استفاده از چهره های مشهور تلویزیونی دقیقا همان چیزی بود که کمبودش احساس می شد. اما تفسیر های ثانویه متفاوت تر بودند.
گروهی این برنامه را نشانه متقنی از ارادت مدیری به آرمان های نظام و حس میهن‌دوستی او قلمداد کردند و گروهی دیگر آن را حرکتی حساب شده برای ترمیم رابطه مدیری با تلویزیون دانستند که پس از پخش قهوه تلخ خارج از رسانه ملی به سردی گراییده بود.
به عنوان مثال سایت «فردا» درباره پخش این سریال نوشت: «مدیری که در مجموعه خود اجرای سطح پایین این مجریان را به نمایش می‌گذارد، گویی می‌خواهد باب آشتی را با رسانه ملی هم باز کند و به آنها نشان دهد که همواره پشتیبان نظام جمهوری ‌اسلامی و انقلاب است و با وجود هرگونه اختلاف سلیقه در نوع سریال‌های طنز بین خود و مسئولان رسانه ملی، دست از حمایت از آرمان‌های انقلاب نمی‌کشد.»
در این میان سایت های خارج نشین نیز مدیری را از تیغ تند حملات خود در امان نگذاشته و به او انواع و اقسام اتهامات را وارد ساختند. رسمی‌ترین واکنش‌ را خشایار الوند، دوست مدیری و یکی از نویسنده‌های مجموعه «قهوه تلخ» نشان داد.
او در گفت‌وگو با کافه سینما گفت: «البته شخص آقای مدیری قرار است نسبت به این فیلم واکنش نشان بدهند. این کلیپ مربوط به یک مجموعه آیتم هست که چهار سال پیش ساخته شد و قرار بود وارد شبکه خانگی بشود. این آیتم ها شامل شوخی هایی با تلویزیون، برنامه های ماهواره ای و این طور مسایل هست.
اما بعد از ساخته شدن این آیتم ها آن ها را به آرشیو سپردیم و دیگر پیگیر آنها نشدیم.حتی سراغ مجوز گرفتن برای آنها هم نرفتیم که باعث دلخوری هایی نشود اینکه بعد از این همه مدت چرا و از چه طریقی این ویدئو منتشر شده برای ما هم نامعلوم است.»
در این فیلم مهران مدیری با اشاره‌ای مستقیم، به‌شیوه اجرا و مدیریت یکی از کانال‌های ایرانی خارج نشین ، آنها را به تمسخر می گیرد. شخصی که مدیری در این فیلم نقشش را بازی می‌کند، نسبت به پخش این فیلم واکنش نشان داد و مدیری را تهدید به افشای برخی پرونده‌ها کرد!
همه این اتفاقات در حالی می‌افتد که «قهوه تلخ» آخرین ساخته مهران مدیری در اوج محبوبیت و موفقیت قرار دارد و تازه قرار است از هفته‌های آینده بازیگران مشهوری همچون امین حیایی و بهرام رادان نیز در چند قسمت مهمان مجموعه شوند. جدیدترین قسمت قهوه تلخ دوشنبه به بازار می‌آید.
اما هرچه هست و انتشار این تکه فیلم پربیننده با هر نیتی صورت گرفته باشد نشان می دهد که در نبرد رسانه ای، باید از تمام نیروها استفاده کرد. چتر را باید چنان گسترده ساخت که چهره محبوب و کارآمدی مثل مدیری از آن خارج نماند. همان اشتباهی که در مورد فردوسی پور نیز برخی خامدستانه به دنبال آن هستند. از این دیدگاه می توان انتشار این تکه فیلم را حال با هرنیتی اتفاقی فرخنده قلمداد کرد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *