حمله قلبی کامران تفتی در قشم + جزئیات

کامران-تفتی

کامران تفتی بازیگر سینما و تلویزیون ظهر روز گذشته در یکی از سواحل قشم دچار حمله قلبی شد.

حمله قلبی کامران تفتی در ساحل قشم

سرنا: کامران تفتی بازیگر و مجری تلویزیون در حین ضبط فیلم در یکی از سواحل قشم دچار حمله خفیف قلبی شده و بلافاصله و در کمترین زمان ممکن توسط دوستانش به اورژانس و بعد از آن به بیمارستان قشم منتقل شده است.کامران تفتی

کامران تفتی

ظهر روز گذشته یک دستگاه خودروی خارجی پلاک منطقه آزاد قشم وارد اورژانس قشم شده که پرسنل اورژانس بلافاصله کامران تفتی بازیگر و مجری رسانه ملی را که دچار عارضه قلبی شده بود که کامبیز دیرباز نیز او را همراهی می کرد به بخش مراقبت های ویژه منتقل کرده اند.

کامران تفتی

سکته خفیف قلبی کامران تفتی مجری برنامه وقتشه

کامران تفتی در حین ضبط فیلم در یکی از سواحل قشم دچار حمله خفیف قلبی شده و بلافاصله و در کمترین زمان ممکن توسط دوستانش به اورژانس و بعد از آن به بیمارستان قشم منتقل شده است.

بعد از انجام اکو و اقدامات اولیه بیمار را در بخش مراقبت های ویژه بستری کردند و در حال حاضر حال عمومی تفتی مناسب گزارش شده است.

وضعیت کامران تفتی پس از سکته قلبی از زبان خودش

خبرنگار فرهنگی تسنیم در ادامه این پیگیری لحظاتی قبل با کامران تفتی گفتگویی کوتاه انجام داد و بیان کرد:در بیمارستان «پیامبر اعظم(ص)» قشم بستری هستم، سکته قلبی را رد کرده ام و خدا را شاکرم فعلاً در بهبودی به سر می برم.

به گفته مجری برنامه «وقتشه» با رفع عارضه قلبی اش و طی مراحل درمان اطمینان کننده به تهران منتقل می شود.

برپایه این گزارش، کامران تفتی به تازگی سریال «از یادها رفته» بهرام بهرامیان را به پایان رسانده و فعلاً برنامه «وقتشه را که او اجرایش را برعهده داشته هم به دلایل مالی روی آنتن نمی رود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *