حمله کاربران ایرانی به نامزد جدید کریس رونالدو + عکس

حمله کاربران ایرانی به نامزد جدید کریس رونالدو + عکس

نامزد کریس رونالدو با انتشار عکسی از پیام‌های یک کاربر ایرانی به او، از حمله کاربران مجازی ایرانی به خود خبر داد.

همه چیز از یک اسکرین شات آغاز شد. اسکرین شاتی که نامزد “رونالدو”(Ronaldo) در اینستاگرامش گذاشت. یک کاربر ایرانی هوادار “کریس رونالدو” در نرم افزار تلگرام، نام نامزد جدید “کریس رونالدو” را سرچ کرده بود و بعد توانسته بود برای او پیغامی بگذارد.
“کاترینا”(Katrina) با انتشار عکسی در صفحه اجتماعی خود نوشت: «این روزها پیام هایی از این دست را زیاد دریافت می کنم. فقط یک سوال دارم. شماره تلفنم را از کجا به دست آوردید؟»

در متن پیام هایی که “کاترینا” آن را منتشر کرده، یک کاربر ایرانی به نام آرمان به “کاترینا” بابت آشنایی با “کریس رونالدو” تبریک گفته است. آرمان ابراز علاقه کرده است تا با سفری به اسپانیا “رونالدو” را از نزدیک ببیند اگرچه گفته که پول کافی برای این سفر را ندارد.

پیج منتسب به این مدل با تعجب پرسیده بود که چطور این کاربر شماره اش را پیدا کرده در حالی که نمی دانست امکان سرچ نام کاربری در این نرم افزار وجود دارد اما از آن لحظه به بعد و انتشار تصویر این مکالمه در اینستاگرام دوست “رونالدو” سبب شد تا تعداد زیادی از فارسی زبانان به اینستاگرام او بروند و تقریبا تا صبح همه چیز می شد در اینستاگرام او دید.

از متقاضی پراید مدل 78 تا … تا جایی که تا صاحب پیج منتسب به نامزد “رونالدو” از همه بخواهد به دلیل دیروقت بودن، بروند و استراحت کنند!

این اولین بار نیست که کاربران ایرانی اینچنین به پیج های افراد مختلف حمله می کنند. پیشتر یک آمریکایی به جای داور استرالیایی بازی ایران و عراق، داور بازی ایران و آرژانتین، “زایتسف” سرشناس ایتالیایی و “مسی” اسیر چنین حملاتی شده اند.

حمله کاربران ایرانی به نامزد جدید کریس رونالدوحمله کاربران ایرانی به نامزد جدید کریس رونالدو

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *