خانه بازیگران و خواننده ها چه شکلی است؟ +عکس

در این مطلب خانه های زوج های مشهور هنری را معرفی کرده ایم. دو تا از این خانه ها پیش از خریداری به هنرمندان مشهور دیگری تعلق داشته اند. یکی از آنها را یک زوج بسیار مشهور به عنوان خانه اجاره ای برای تفریح تابستانه خود انتخاب کرده اند. این خانه ها از 2.5 تا 43.5 میلیون دلار قیمت دارند.

خانه بازیگران و خواننده ها چه شکلی است؟ +عکس - آکا
1. اِما اِستون و اندرو گارفیلدمکان: لس آنجلس

قیمت: 2.5 میلیون دلار آمریکا

اتاق خواب: 4

سرویس بهداشتی: 3.5

مساحت (فوت مربع): 3862

اِما اِستون، ستاره فیلم «کمک» و نامزدش یعنی اندرو گارفیلد، با یکدیگر در این خانه زیبا و بزرگ در Beverly Hills زندگی می کنند. آنها این خانه را با قیمت 2.5 میلیون دلار آمریکا خریداری کرده اند. این خانه سابقا به کمدین کهنه کار به نام دادلی مور تعلق داشته است.

این خانه مملو از لامپ و چراغ است، پنجره های متعددی نیز دارد و نور خانه را کامل می کنند و در فضای نورگیر خانه یک استخر وجود دارد.


خانه بازیگران و خواننده ها چه شکلی است؟ +عکس - آکا

2. جیسون بتمن و آماندا آنکا

مکان: لس آنجلس

قیمت: 3 میلیون دلار آمریکا

اتاق خواب: 5

سرویس بهداشتی: مشخص نیست

مساحت (فوت مربع): 9000

جیسون بتمن هنرپیشه فیلم هایی همچون «مدیران بسیار بد» و همسرش آماندا آنکا که در فیلم «بزرگراه گمشده» بازی کرده و دختر پاول آنکا است، به تازگی این ویلا را خریداری کرده اند. این خانه پیش از این به ارنست بورگناین  – هنرپیشه کمدی – تعلق داشته است.

بورگناین تا پیش از مرگ خود در سال گذشته، به مدت 6 دهه در این خانه با معماری به سبک انگلیسی زندگی می کرده است. بسیاری از طراحی های داخلی این خانه از مد افتاده اند از جمله می توان به سرویس بهداشتی اصلی آن و اتاق رختکن اشاره کرد. اما به طور کلی، این خانه همچنان زیباست و دید خوبی به کوه های شهر دارد.


خانه بازیگران و خواننده ها چه شکلی است؟ +عکس - آکا

3. جِی-زی و بیانسه ناولز

مکان: بریجهامپتون، نیویورک

قیمت: 43.5 میلیون دلار آمریکا

اتاق خواب: 12

سرویس بهداشتی: 12

مساحت (فوت مربع): 31000

این قلعه زیبا و بزرگ را بانو و آقای نخست موسیقی پاپ و هیپ‌هاپ، یعنی بیانسه و جی-زی در ماه آگوست سال 2011 میلادی با قیمت 400 هزار دلار اجاره کرده بودند.

این خانه اربابی بزرگ توسط جو فارل در 11.5 هکتار ساخته شده است. این ویلای سه طبقه امکانات فوق العاده خوبی دارد از جمله باید به استخر آب گرم با استریو زیر آب و سوئیتی به اندازه 2800 فوت مربع، زمین بولینگ دو مسیره، دیسکو، دیوار صعود صخره و یک اسپای کامل اشاره کرد.


خانه بازیگران و خواننده ها چه شکلی است؟ +عکس - آکا

4. کلی ریپا و مارک کانسولوز

مکان: نیویورک

قیمت: 24.5 میلیون دلار آمریکا

اتاق خواب: 5

سرویس بهداشتی: 4.5

مساحت (فوت مربع): 6800

هنرپیشه فیلم هایی همچون «همه فرزندان من» پنت‌هاوس مشترک خود با کلی ریپا را با قیمت 24.5 میلیون دلار آمریکا برای فروش گذاشته است. اگر این زوج موفق به فروش این خانه با این قیمت بشوند برد بزرگی کرده اند زیرا آن را در سال 2005 میلادی با قیمت 9.1 میلیون دلار آمریکا خریده بودند.

این پنت‌هاوس لوکس امکاناتی همچون دیوار به سبک بالی، دو ظرفشویی، باشگاه و 3 هزار فوت مربع سقف به سبک Zen و وان چوبی و بزرگ، آشپزخانه بیرونی و فضایی با سقف آلاچیق مانند نیمه خصوصی اشاره کرد.


خانه بازیگران و خواننده ها چه شکلی است؟ +عکس - آکا

5. کوین بیکون و کییرا سدچویک

مکان: لس آنجلس

قیمت: 2.5 میلیون دلار آمریکا

اتاق خواب: 2

سرویس بهداشتی: 3

مساحت (فوت مربع): 2760

ستاره نسخه اصلی فیلم «بی قید» و همسرش کییرا سدچویک که او نیز ستاره فیلم «نزدیک تر» حدود یک سال پیش خانه مدرن ساخته شده از چوب و استیل خود را با قیمت 2.5 میلیون دلار آمریکا خریداری کردند. اتاق خواب اصلی این خانه منظره بیرون را دارد و اتاق های رختکن هر دو نفر به اضافه سرویس بهداشتی در این اتاق قرار دارند. این خانه یک اتاق مهمان و اتاق کار نیز دارد. فضای حیاط خانه شامل یک استخر، اسپا و فواره های زیباست.

bartarinha.ir

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *