خبر فوری بی‌بی‌سی برای به آشوب کشاندن شهرهای آذری‌زبان +ویدئو

181
دسته‌بندی نشده
بی بی سی  خبر فوری بی‌بی‌سی برای به آشوب کشاندن شهرهای آذری‌زبان +ویدئو
رسانه روباه پیر ناکام ماند؛
خبر فوری بی‌بی‌سی برای به آشوب کشاندن شهرهای آذری‌زبان +ویدئو
شبکه بی بی سی فارسی، با آغاز اعتراضات مسالمت آمیز آذری زبان ها در چند شهر ایران، تلاش کرد با سوء استفاده از احساسات مردم فتنه ای جدید راه اندازی کند، که البته مردم همچون گذشته، نقشه رسانه روباه پیر را ناکام گذاشتند.
به این مطلب امتیاز دهید

36 2

به گزارش سرویس سیاسی جام نیـوز، همزمان با اعتراض شماری از هموطنان به پخش برنامه فیتیله که در آن به هموطنان آذری زبان توهین شده بود، شبکه سلطنتی “بی بی سی فارسی” نیز همچون گذشته تمام تلاش خود را بکار بست تا هدایت این اعتراضات را برعهده بگیرد و در سایه کار خبری، سناریوی آشوب و اغتشاش را کلید بزند.

 

بی بی سی فارسی که ارگان رسانه ای اغتشاشگران در فتنه 88 را برعهده داشت، بار دیگر تلاش کرد تا در راستای اهداف دولت مطبوعش، اعتراض مسالمت آمیز آذری زبان ها در چند شهر به توهین برنامه فیتیله را به فتنه و آشوب تبدیل کند که البته با هوشیاری مردم فهیم و انقلابی آذری زبان با شکست مواجه شد.

این شبکه به بهانه اطلاع رسانی از اعتراضات مردمی، با عنوان “خبر فوری”، و با اعلام آدرس های دقیق از محل تجمع مردم در شهرهای مختلف و گسیل کردن عوامل خود به این تجمعات، اعتراض مسالمت آمیز و به حق آذری زبان ها را به آشوب و درگیری و به تبع آن ایجاد ناامنی در شهرهای مختلف تبدیل کند؛ دقیقا همان شیوه ای که در فتنه 88 از آن بهره برده بود.

البته بی بی سی دست از فتنه انگیزی خود برنداشت و در سایت خود با منتشر کردن گزینشی ویدئویی از اعتراضات که در آن فردی مدعی سکوت مسئولین و مردم در برابر این توهین است و نیز اختصاص دادن موضوع برنامه “نوبت شما” به این مسئله، سعی کرده احساسات مردم ایران را تحریک کند؛ به خصوص در برنامه نوبت شما که به تماس های تلفنی اختصاص دارد و البته این تماس ها و پیام ها با مدیریت و صلاحدید عوامل این شبکه انگلیسی پخش و منتشر می شود.

این در حالی است که از ابتدای هفته، مسئولین صدا و سیما، ضمن عذرخواهی از هموطنان آذری زبان، با عوامل این توهین به شدت برخورد کرده اند تا جایی که امام جمعه اردبیل از عملکرد رسانه ملی در برخورد با عاملان طنز فیتیله تقدیر کرد.

آنچه جای تامل است اینکه بی بی سی فارسی در قضیه آشوب مهاباد نیز این شبکه با بکارگیری تمام توان خود سعی داشت از این قضیه بهره برداری بلندمدت داشته باشد که با هوشیاری مردم فهیم کردزبان این پروژه انگلیسی نیز با شکست مواجه شد.

ویدئوی زیر را ببینید:

تلاش بی بی سی برای هدایت اعتراض هموطنان آذری زبان

لینک دانلود

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *