خرید همسر دلخواه فقط با ۶ میلیون+ عکس

فاقد تصویر شاخص
خرید همسر دلخواه فقط با ۶ میلیون+ عکس
خرید همسر
قد ۱۵۰ تا ۱۷۵ سانتیمتر ، بافت پوست ۹۹% شبیه به انسان و دارای ۱۰۰ سنسور در اطراف بدنش که هر سنسور قابلیت فرم گیری تا ۲۰ موقعیت خاص رو برای ایشان فراهم میکند، به …

این خانم سیلیکونی با ۶۰۰۰ دلار در کشور سوئد ساخته شده است.
قد ۱۵۰ تا ۱۷۵ سانتیمتر ، بافت پوست ۹۹% شبیه به انسان و دارای ۱۰۰ سنسور در اطراف بدنش که هر سنسور قابلیت فرم گیری تا ۲۰ موقعیت خاص رو برای ایشان فراهم میکند، به صدای صاحبش فوق العاده حساس است و قابلیت اجرای ۱۶ فرمان را تا فاصله ۲ متری بصورت همزمان دارد.

ضمنا قابلیت گذاشتن رمز عبور هم برای فرمان بری از همسر نیز فراهم شده . یعنی بطور خلاصه فقط برای صاحب خود هر کاری را انجام میدهد در صورتی که روی آن رمز عبور گذاشته شود.


خصوصیات اصلی : او می تواند سر خود را در جهت دلخواه شما حرکت دهد. شما میتوانید به شرح زیر کاملا اختصاصی به میل خود ،یک مدل انتخاب کنید : اندازه قد رنگ پوست مزایای متعدد.

این خانم برقی نیست با حرف زدن زیاد حوصله شما رو سر نمیبرد، عمرا چاق نمی شود و نیاز به رژیم درمانی همراه با ایشان را ندارید!

عمرا آرایشگاه نمیره! به موسیقی سنتی و اپرا و سوپ علاقه ندارد و هیچ مخالفتی با فوتبال دیدن شما ندارد!!! نگرانی بابت دیدن ایشان در چت روم های اینترنتی نخواهید داشت، عمرا نق نق کند! تحت هیچ شرایطی تحریم هم نمی شوید!! هیچوقت به خرید نخواهد رفت! عمرا اگه پیر شود، مهریه بخواهد و هزار و یک مزیت دیگر!


خرید همسر دلخواه

همسر سیلیکونی
همسر سیلیکونی

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *