خواهرزاده فردین در سریال ˝در حاشیه˝ مدیری

مجموعه تلویزیونی ˝در حاشیه˝ در حالی به پایان پخش خود نزدیک شد که سام نوری خواهرزاده مرحوم محمدعلی فردین بازیگر قدیمی سینمای ایران نیز در این سریال بازی می‌کرد.

 

به گزارش ایران16 به نقل از بانی فیلم، سازندگان سریال “در حاشیه” به کارگردانی و طراحی مهران مدیری این روز‌ها مشغول ضبط دو قسمت آخر آن هستند و طی امروز و فردا بخش پایانی را که پنجشنبه پخش خواهد شد، جلوی دوربین خواهند برد. با پایان “در حاشیه”، از شنبه آینده سریال “شمعدونی” (سروش صحت) روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.

هر چند پیش از این گفته می‌شد ایده ورود کاراکترهای فاز اول “در حاشیه” به خانه سالمندان با ایجاد برخی تغییرات برای فاز دوم قطعی شده است، اما گویا گروه نویسندگان چند طرح برای ادامه یافتن این مجموعه طنز آماده کرده‌اند که پس از تایید از سوی تلویزیون، مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

سازندگان پس از تایید مدیران تلویزیون، از هفته آینده مراحل پیش تولید فاز دوم را آغاز خواهند کرد. این تغییر کارکرد در قصه، از ابتدا در مجموعه پیش‌بینی شده بود و اعتراضات اخیر اصناف پزشکان و وکلا، ربطی به پایان فصل اول آن ندارد. ضمن آنکه با پخش “شمعدونی” و سریال مناسبتی ماه رمضان شبکه سه که به احتمال فراوان “دردسرهای عظیم ۲” (برزو نیک‌نژاد) خواهد بود، پخش فاز دوم “در حاشیه” به اواخر تابستان موکول خواهد شد.

یکی از نکات جالب درباره سریال جدید مدیری، اما حضور بازیگری به نام سام نوری است که شباهت خاص و عجیبی با مرحوم محمدعلی فردین دارد. سام نوری خواهرزاده زنده یاد فردین البته ترجیح می‌دهد در تثبیت حضور خود در عرصه بازیگری، بیشتر متکی به توانایی‌های خودش باشد تا وابسته به نسبت فامیلی و دایی فقید مشهور و محبوبش. هر چند بار‌ها در طول گفت‌و‌گو به فردین ابراز ارادت می‌کند و خود را در حدی نمی‌داند که با او مقایسه شود. او متولد ۱۳۵۰ است و در سریال‌های “مرد دو هزار چهره”، “قهوه تلخ” و “در حاشیه” با مدیری همکاری داشته است.

“نهنگ عنبر” ساخته در نوبت اکران سامان مقدم دیگر بازی اوست. ضمن آنکه بعد از ماه مبارک رمضان نیز نمایش “عشق دام رام” به کارگردانی بهار رضایی و با بازی او و سپیده علایی روی صحنه خواهد رفت.

او در رشته‌های مهندسی الکترونیک و مدیریت بازرگانی تحصیل کرده است و درباره نحوه ورود خود به عرصه بازیگری می‌گوید: من و علیرضا عصار از دوستان قدیمی هستیم و از طریق وی با آقای مدیری آشنا شدم تا اینکه به پیشنهاد ایشان در “مرد دو هزار چهره” برای نخستین بار جلوی دوربین رفتم. البته من حدود ۲۱ سال در ایران نبودم و در بازگشت به کشور، این آشنایی صورت گرفت. هر چند مادرم خانم فاطمه نوری هم در زمینه بازیگری فعالیت دارند و در کل از کودکی در خانواده‌ای هنرمند پرورش یافته‌ام. مرحوم دایی‌ام زمانی که بازی می‌کردند من کودک بودم و از تماشای کارهای او لذت می‌بردم. گرچه به دلیل سن کم، خاطره چندانی از آن مرحوم ندارم. البته من در جایگاهی نیستم که با فردین مقایسه شوم و اصلاً نمی‌توانم حتی فکرش را بکنم که به آن مقام و محبوبیت دست پیدا کنم.

او در پاسخ به اینکه گاهی به نظر می‌رسد در نحوه ایستادن و جای‌گیری در کادرهای “در حاشیه” تلاش می‌شود این شباهت او با فردین بیشتر به چشم آید، توضیح می‌دهد: نه اصلاً این مسئله عمدی نبوده و اگر هم این شبهه ایجاد شده، اتفاقی پیش آمده است. من تا به حال به این نسبت فامیلی اشاره‌ای نکرده‌ام، آن هم فقط به خاطر آنکه ذهنیت پیش نیاید که من خدای ناکرده قصد سوءاستفاده از نام مرحوم فردین را دارم و بیشتر تلاش می‌کنم از قابلیت‌های خودم بهره ببرم. با این حال اما گویا شباهت من با دایی‌ام چنان زیاد شده که آرام آرام همه متوجه آن شده‌اند و این مسئله از یک منظر باعث افتخار من است و از طرف دیگر شاید توقعی را ایجاد کند که من قدرت پاسخگویی به آن را نداشته باشم، چون مرحوم فردین، یگانه بود و نظیری نخواهد داشت و حتی اشاره و محبت مردم در این زمینه، مرا شرمنده می‌کند.

سام نوری درباره کار با مدیری می‌گوید: سر صحنه کارهای آقای مدیری خیلی به گروه خوش می‌گذرد و در حاشیه هم از این امر مستثنی نیست. او صبر و حوصله فراوانی دارد و به خوبی بازیگر را راهنمایی می‌کند تا به نتیجه‌ای که می‌خواهد و مطلوب است، برسد و من به واسطه دوستی با آقای مدیری، هم از صمیمیت ذاتی او در کار لذت می‌برم و هم این رابطه برایم لذت بخش است.

او درباره نقش خود هم می‌گوید: نقشی که من دارم سر پرستار بیمارستان است، اما متاسفانه بخش‌های زیادی از معرفی این کاراک‌تر با نظر تلویزیون حذف شد که این بی‌مهری در مورد نقش من و یا نقشی که سپند امیرسلیمانی بازی می‌کند، نوعی گنگی در شناخت کاراک‌تر ایجاد کرده و به آن ضربه زده است. این کاراکتر در واقع ذهنیتی کارتونی دارد و همه تصاویر اطراف خود را به خاطر اختلال شخصیتی و ذهنی خود با گونه‌ای خود شیفتگی عجیب و غریب، به صورت انیمیشن می‌بیند. همین واکنش‌های او و نوع خاص نگاه او هم از ناحیه ویژگی شخصیتی بروز پیدا کرده‌اند. شاید اگر این تغییرات از سوی تلویزیون انجام نمی‌شد و فرصت بیشتری برای دیالوگ‌های این کاراک‌تر بود که ما آن‌ها را ضبط هم کردیم، این طور ابهام آمیز به نظر نمی‌رسید. البته قرار است در فازهای بعدی تحولاتی را در قصه و همچنین این کاراک‌تر شاهد باشیم که امیدوارم ابهامات پیرامون وی را کمتر کند.

او همچنین درباره برداشت خود از اعتراضات برخی اصناف به این سریال می‌گوید: این مسئله را من هم شنیده‌ام، اما وقفه‌ای در جریان ضبط “در حاشیه” ایجاد نکرد. ضمن آنکه من در مواجهه با مردم و حتی برخی از پزشکان و پرستاران، هیچ نشانه‌ای از این انتقادات ندیدم و اتفاقاً همه از پروژه ابراز رضایت کردند و البته دوستی به من گفت شاید اگر کار را قدری مدرن‌تر پیش می‌بردید، این حواشی کمتر می‌شد. هر چند ما همه واقف به اهمیت تلاش پزشکان هستیم و اصلاً قصد نقد یا هجو نبوده و این صرفاً یک سریال طنز است و برای خنداندن مردم و ایجاد سرگرمی و نشاط ساخته می‌شود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *