خودکشی پسر جوان بخاطر عکس جعلی در تلگرام

خودکشی پسر جوان بخاطر عکس جعلی در تلگرام

خودکشی پسر جوان بخاطر عکس جعلی در تلگرام

دختر جوان با ارسال عکس رگ بریده شده در تلگرام برای پسر مورد علاقه‌اش، او را مجبور به خودکشی کرد. پسر جوان به تصور این‌که این دختر خودکشی کرده، خودش را حلق‌آویز کرد.

به گزارش جام‌جم ، چند روز پیش خانواده‌ای با حضور در شعبه هشتم بازپرسی دادسرای امور جنایی تهران از دختری که منجر به مرگ پسرشان شده بود، شکایت کردند.

این خانواده به بازپرس ایلخانی گفتند: پسرمان با دختری جوان آشنا شده و تصمیم به ازدواج گرفتند. اما بنابه دلایلی این کار انجام نگرفت و پسرم خودش را با طناب حلق آویز کرد و به زندگی‌اش پایان داد. در بررسی گوشی تلفن همراه پسرم متوجه شدیم او و دختر مورد علاقه‌اش برای پایان دادن به زندگی‌شان هم قسم شده بودند و حتی دختر جوان عکس دستی که رگ آن بریده شده بود را در تلگرام برای پسرم فرستاد. ساعاتی بعد پسرم به گمان این که دختر جوان خودکشی کرده است، خود را حلق آویز کرد. دختر جوان با ارسال عکس جعلی درباره خودکشی باعث مرگ پسرمان شد. پسر ما اگر می‌دانست دختر مورد علاقه‌اش زنده است، هیچ‌گاه خودکشی نمی‌کرد.

همزمان با شکایت این زن، دختر جوان به دادسرا فراخوانده شد و گفت: قرار بود با هم در یک روز خودکشی کنیم که من ترسیده و منصرف شدم. بعد از آن با وی تماس گرفتم که جواب نداد. بعد در تماس با دوستانش متوجه شدم او خودش را حلق آویز کرده و به زندگی‌اش پایان داده است. باورم نمی‌شد واقعا سر حرفش مانده و خودکشی کرده است.

دختر جوان ادامه داد: اگر می‌دانستم او خود را حلق آویز می‌کند، هیچ‌گاه این تصمیم را نمی‌گرفتم. من به او علاقه داشتم و از مرگ پسر جوان ناراحتم. تحقیقات قضایی در این باره ادامه دارد.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *