خوشحالی آزاده نامداری از این اتفاق

ابراز خوشحالی آزاده نامداری از یک اتفاق

آزاده نامداری کاملا به وضعیت عادی خود در ایران بازگشته هست و بدون دقت به ماجرای غوغایی اش به اظهار نظر میپردازد. چند روز پیش اسامی ۱۰ فیلم برتر ایرانی برای حضور در آکادمی اسکار اعلام شد که در بین آنها فیلم مالاریا با بازی آزاده نامداری هم دیده میشد. روز قبل اسامی سه فیلم نهایی

 

برای معرفی به آکادمی اسکار اعلام شد و فیلم آزاده نامداری باز هم یکی از آنها بود . گزینه مالاریا برای معرفی به اسکار باعث خوشحالی آزاده نامداری شد و این بانو مجری با انتشار پستی نسبت به این ماجرا واکنش نشان داد.

ابراز خوشحالی آزاده نامداری از یک اتفاق

آزاده نامداری از کاندید شدن مالاریا برای اسکار می‌گوید

آزاده نامداری با انتشار این تصویر در صفحه اش نوشت:رخداد بسیار مبارک وخوبی افتاده ومن انشاالله ازاین شاد تر هم بشویم,در پست قبلی حرف از,١٠ فیلم بودکه می توانند نماینده ی ایران برای دریافت پاداش ی آکادمی اسکارباشند,اماالان گفته می‌شود تنهاسه فیلم درصحنه ی رقابت باقی باقیمانده اند,

 

ومالاریابا,وجود تعدادبالای جوایزبین الملل ازشانس بالایی برخورداراست. پیشاپیش به تهیه کننده ی ارجمند جناب ردایی,کارگردان کاربلد جناب شهبازی,ساعد,ساغر,آذرخش وجناب هومن بهمنش,جناب کیوان مقدم,وهمه وهمه ی بچه های پروژه ی مالاریا تبریک میگم.انشاالله برترین رخداد برای مالاریابیفتد.

 

مالاریا فیلمی به کارگردانی و نویسندگی پرویز شهبازی و تهیه کنندگی مسعود ردایی محصول سال ۱۳۹۴ هست که در آن آزاده نامداری مجری جوان تلویزیون برای نخستین بار جلوی دوربین رفت.حکایت فیلم درمورد دختر و پسری هست که در استان تهران گردی های خود با مردی برخورد می‌کنند که مشکلی دارد. آنها کوشش میکنند راه حلی برای این دشوار پیدا کنند. ساعد سهیلی, ساغر قناعت, آذرخش فراهانی و آزاده نامداری از بازیگران این فیلم میباشند.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *