دانلود واتس اپ اندروید WhatsApp Messenger v2.11.432

دانلود واتس اپ اندروید WhatsApp Messenger v2.11.432

1 11 دانلود برنامه واتس اپ اندروید WhatsApp Messenger v2.11.432

دانلود نرم افزار واتس اپ اندروید WhatsApp Messenger ۲٫۱۱٫۴۳۲

معرفی جدیدترین نسخه برنامه واتساپ اندروید ( ۲٫۱۱٫۴۳۲ )

مسنجر اندروید واتس آپ WhatsApp Messenger, نرم افزار قدرتمند واتس آپ که امکان تماس رایگان و گفتگو با دوستان را برای شما به ارمغان می آورد!با این مسنجر می توانید با استفاده از اتصال ۳G یا وای فای و به صورت رایگان برای دوستان و خانواده ی خود عکس ، یادداشت صوتی ، پیام های ویدئویی و متن بفرستید و به چت کردن به صورت گروهی و یک نفره پرداخته و یا به ارسال اس ام اس بپردازید .

برای دریافت پیام نیاز به باز کردن واتس اپ نیست ، این برنامه به طور دائم در پس زمینه گوشی شما باز است و هر وقت برای شما پیامی بیاید به شما خبر می دهد ! همانند sms های معمولی شما اما با امکانات و سرعتی فوق العاده تر.

نرم افزار اندروید WhatsApp Messenger دارای ویژگی هایی همچون ارسال پیام، تصاویر و فایل کاملا رایگان (به مدت یک سال), قابلیت صحبت به صورت گروهی با مخاطبان, چت با دوستان خود در هر نقطه از دنیا به صورت رایگان و قابلیت ثبت نام از طریق شماره تلفن است. پیش از این نیز چندین نرم افزار ارتباط اینترنتی رایگان برای شما کاربران عزیز منتشر کرده بودیم که می توان نقطه تمایز واتس اپ با سایر نرم افزارها همانند وایبر را کیفیت بالای فایل های صوتی و همچنین امکان مدیریت قدرتمند گروه های ایجاد شده دانست. البته از نقاط ضعف واتس اپ نسببت به نرم افزارهاییی همچون لاین و وایبر می توان به عدم امکان تماس مستقیم صوتی و اشاره کرد . شما در واتس اپ تنها می توانید پیام های صوتی خود را ضبط و مخاطب خود ارسال کنید.

 

Whatsapp Android دانلود برنامه واتس اپ اندروید WhatsApp Messenger v2.11.432

ویژگی های اصلی مسنجر واتس آپ :

– ضبط و انتقال فایل صوتی با کمترین پهنای باند و بالاترین کیفیت

– رابط کاربری ساده و روان

– مصرف بسیار کم باتری به نسبت نرم افزارهای مشابه

– پیداکردن دوستان به کمک شماره های موجود در مخاطبین

– امنیت بسیار بالا و امکان ایجاد بلاک لیست

 

تصــاویر بیشتــر

 

 

 WhatsApp Messenger v2.11.152 برای اندروید ، WhatsApp Messenger اخرین نسخه اندروید ، WhatsApp Messenger اندروید ، WhatsApp Messenger با لینک مستقیم ، WhatsApp Messenger برای اندروید ، WhatsApp Messenger مخصوص اندروید ، دانلود برنامه مسنجر WhatsApp Messenger v2.11.152 ، دانلود برنامه مسنجر WhatsApp Messenger v2.11.152 اندروید ، دانلود واتس اپ اندروید ، مسنجر اندروید واتس آپ WhatsApp Messenger ، نسخه جدید نرم افزار واتس آپ اندروید ، واتس آپ برای اندروید
  • نسخه نرم افزار : ۲٫۱۱٫۴۳
  • نسخه سیستم عامل : ۲٫۱ و بالاتر
  • لینک دانلود

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *