دعا برای بچه دار شدن

7,083
دسته‌بندی نشده

bardari

جهت پسر شدن فرزند
از حضرت علی ع روایت شده که برای طلب فرزند پسر وضو گرفته دو رکعت نماز بخوان و پس از نماز به سجده برو و 71 “استغفرالله” بگو و سپس با همسر خود مجامعت کن و بگو”اللهم ان ترزقنی ولدا لَاُسمیَّنَّه بِاسمِ نبیک” حتما صاحب فرزند پسر خواهد شدو شک نکن.
براي ني ني دارشدن
این عمل رو از روز دوم مرداد که قمر در عقرب نیست انجام بدین . ان شاالله به خواسته دلتون برسید. برای من هم خیلی خیلی دعا کنید
هر کس آیه 31 سوره رعد را “ولو ان…..تا جمیعا” رابه صورت مقطع بنویسد “اینگونه: و ل و ا ن ق ر آ ن …….” و در لفافه ای بپیچد و بر پهلوی زنی که دوست دارد صاحب فرزند شود ببندد ، صاحب فرزند شود ” از شیخ بهائی نقل است که من این نسخه را برای 900 نفر تجویز کردم همگی صاحب فرزند شدند”
براي بچه دار شدن
امام باقر فرمودند سه روز بعد از نماز های واجب ، بعد از نماز عشاء و صبح 70 بار (سبحان الله) و 70 با (استغفرالله) بگو و سپس آیه ( 10-12 سوره نوح) را بخوان. سپس در شب سوم نزدیکی کن.خداوند فرزند سالمی به تو عنایت می کند.
هرکی یه بچه صالح از خدا می خواد
توی حاشیه قرانمون خوندم که هرکی یه بچه صالح از خدا می خواد هرماه سه روز پشت سرهم روزه بگیره و هرشب موقع خواب(همون سه شب)21بار ایه 74 سوره فرقان رو بخونه و این عملو هر ماه انجام بده تا به خواسته اش برسه
7 بار خوندن سوره مریم هم برای بچه دار شدن خیلی موثره
ذكري براي بچه دار شدن
من یه ذکر برای بچه دار شدن بلدم که خیلی ها ازش حاجت گرفتن
آیه 89 سوره ذکریا(رب لا تذرنی فردا وانت خیر الوارثین)
مداومت دراین ذکر توصیه شده است.
ختمي براي بچه دار شدن
این ختم برای بچه دار شدن خیلی خیلی مجربه

1100 مرتبه سوره یوسف خواندن در عرض دوماه

ettelaate-heine-bardari

-از شیخ بهایی منقول است که به جهت حاملگی زنان این آیه را به حروف مقطعه یعنی جدا جدا ، مثلا سحورا رو بنویسند س ح و را ) نویسد و بر پهلوی زن بندند.ان شا الله حامله می گردند.و فرمودند به نهصد زن دادند و حامله شدند.و آیه این است: ((و لو ان قرانا سیرت به الجبال او قطعت به الارض او کلم به الموتی بل لله الامر جمیعا))

2- در حلیه المتقین مذکور است اگر زنی بچه دار نمی شود باید بر نگین فیروزه این آیه را نقش کند و در نیمه شب با طهارت و خلوص نیت این آیه را بخواند و اول و آخرش 11 مرتبه صلوات بفرستد و تا 40 روز به این عمل مداومت کند.این عمل بسیار مجرب است . و آیه این است:(( رب لا تذرنی فردا و انت خیر الوارثین))

3- در خواص الایات آورده اند هر کس این آیات را 40 روز در یک ظرف چینی بنویسد و به زنی که بچه دار نمی شود بخوراند و نیز یکی را نوشته و بر کمر زن بندد ان شا الله بچه دار می شود:(( لله ملک السموات و الارض یخلق ما یشاء یهب لمن یشاء اناثا و یهب لمن یشاء الذکور . او یزوجهم ذکرانا و اناثا و یجعل من یشاء انه علیم قدیر))

4-در طب الائمه است که برای جلوگیری از سقط زنان این آیه شریفه را نوشته و در گردن بیاویزند( سوره کهف آیه 25-26)

5-در منهاج نقل می نمایند که وارد است به جهت جلوگیری از اسقاط جنین نخی را به اندازه ی قامت زن بگیرند و 10 گره بر آن بزنند و به هر گره 3 مرتبه سوره ی قدر را بخوانند و قبل از قرائت و بعد از آن صلوات بفرستند و آن نخ را به کمر زن حامله بندند.

6- اگر زنی را فرزند نشود و اگر بشود نا رسیده سقط می شود نخ ابریشمی به اندازه ی قامت زن بگیرند و 7 گره بزنند و بر هر گره آیات ( نحل 127-128 ) را بخوانند و به کمرش ببندد.

7 – در کتاب الخواص آورده اند که اگر سوره ((الحاقه)) را بنویسند و بشویند و آن آب را زن حامله بخورد از همه ی آفات محفوظ می ماند ان شا الله.

8- برای طلب فرزند این دو آیه را در سجده بخوانند:(آل عمران 38 و انبیا 89)

9-از مولایمان امام جعفر صادق(ع) منقول است : هر صبح و شب 70 مرتبه(سبحان الله) سپس 10 مرتبه (استغفرالله ربی و توب الیه) سپس 9 مرتبه (سبحان الله) و بعد 1 مرتبه ( استغفرالله ربی و اتوب الیه) بگوید.راوی می گوید جمع کثیری به این عمل مداومت نمودند و صاحب فرزند شدند.

10-امام باقر فرمودند سه روز بعد از نماز های واجب ، بعد از نماز عشاء و صبح 70 بار (سبحان الله) و 70 با (استغفرالله) بگو و سپس آیه ( 10-12 سوره نوح) را بخوان. سپس در شب سوم نزدیکی کن.خداوند فرزند سالمی به تو عنایت می کند.

11-علامه سمنانی روایت کرده است که برای طلب فرزند در هر شب یا هر روز 100 مرتبه استغفر الله بگو.و ایضا می گویند برای طلب فرزند اذان را در خانه ی خود بلند بگویید که خداوند شما را اولاد کرامت می فرماید و شما را از بیماریها شفا می دهد.

12- هر کس زیاد بگوید ( یا مبدئ) خداوند او را فرزند روزی می گرداند.

13- وارد است که هر کس این دعا را در ظرف بنویسد و بشوید و به زن دهد و آن را بیاشامد حامله می شود.حتی اگر عقیم باشد:( بسم الله الرحمن الرحیم. اللهم یا ذالعرش الکریم و الملک القدیم یا الله یا رحمن یا رحیم یا ستار یا غفار یا احد یا صمد صل علی محمد و آله و ارزقنی ولدا صالحا)

14- اگر زنی فرزند دار نشود بر 2 قطعه کاغذ بنویسد ( بسم الله الرحمن الرحیم یا یحیی خذالکتاب بقوه و اتیناه الحکم صبیا)یکی را زن بر بازو ببندد و یکی را بشویند و زن و مرد هر دو آن آب را بخورند.فرزند دار شوند . حتی اگر زن عقیم باشد.

15-هر گاه زن 7 روز روزه بگیرد و 21 مرتبه (المصور) را بر ظرف آبی بخواند و آن آب را هنگام افطار بخورد خداوند به او فرزند عطا کند.

16- به مدت 3 روز بعد از نماز عشاء و بعد از نماز صبح 70 بار بگو ( سبحان الله) و 70 بار بگو ( استغفرالله) و در آخرین استغفارت آن را به آیه 10 تا 12 سوره ی نوح پایان بده. پس شب سوم با همسرت همبستر شو.به اذن خداوند فرزند دار خواهی شد.

17-براي طلب فرزندآيات( 1 تا 6 سوره ي مريم  ) را نوسته و در كمر زن ببنديد.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *