ده‌ها کشته و زخمی در تیراندازی در مرکز خرید المپیا مونیخ/ محاصره محل حادثه توسط نیروهای امنیتی +عکس

wp-1469213063021.jpg
رسانه‌های آلمانی از وقوع یک تیراندازی در یک مرکز خرید در شهر مونیخ این کشور خبر می‌دهند.

شبکه خبری سی‌ان‌ان از قول پلیس آلمان گزارش داده تیراندازی در جریان است و عملیات پلیس برای متوقف کردن آن ادامه دارد. هنوز گزارشی از عاملان این تیراندازی و شمار قربانیان منتشر نشده است.

این تیراندازی در مرکز خرید المپیا در مونیخ رخ داده و عملیات گسترده پلیس برای شناسایی عاملان در جریان است.

رسانه‌های آلمانی گفته‌اند چندین نفر در این تیراندازی کشته شده‌اند.

 

یک منبع پلیس در گفت‌وگو با شبکه خبری «ان‌بی‌سی» گفته که تیراندازی در مرکز خرید المپیا در مونیخ پایان یافت. وی تلفات جانی در این حادثه را تأیید نکرد.
تیراندازی در یک مرکز خرید در آلمان
به گزارش کانال اول تلویزیون آلمان، «آ.اِر.دِ» بنا به اظهارات پلیس بر اثر تیراندازی ساعتی پیش در مرکز خرید المپیک شهر مونیخ (ایالت بایرن) آلمان، شماری از شهروندان آلمانی زخمی شده اند. به گفته پلیس مونیخ این احتمال وجود دارد که این حادثه، کشته هم داشته باشد. این حادثه در شمال مرکز ایالت بایرن آلمان رخ داده است. در مورد عامل یا عوامل این تیراندازی هنوز هیچ اطلاعی در دسترس نیست. محوله این مرکز خرید مسدود شده است و چند فروند هلی کوپتر نیز بر فراز محل حادثه در ماموریت هستند. شمار زیادی از نیروهای پلیس در محل حادثه مستقر شده اند.
21:56  شبکه تلویزیونی المیادین گزارش داد سخنگوی پلیس شهر مونیخ آلمان اعلام کرد مقامات آلمانی در حال تخلیه مرکز تجاری المپیک شهر مونیخ هستند.

21:42 شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از تلویزیون آلمان گزارش داد پلیس آلمان احتمال می دهد حمله به مرکز خرید المپیک شهر مونیخ آلمان یک حمله تروریستی باشد.

21:40 به گزارش پایگاه توییتر پلیس مونیخ، پلیس آلمان، از شهروندان آلمانی خواست از تجمع و نزدیک شدن به محوله مرکز خرید المپیک شهر مونیخ (مرکز ایالت بایرن) آلمان خودداری کنند. پلیس این شهر همچنین از مردم خواسته است در خانه هایشان بمانند و خیابان (های اطراف) محوطه مرکز المپیک مونیخ را ترک کنند.
21:35  شبکه تلویزیونی الجزیره عربی در آلمان گزارش داد پلیس آلمان از کشته شدن یک تن و زخمی شدن ده نفر در حادثه تیراندازی در مرکز خرید المپیک شهر آلمان خبر داد.
پلیس آلمان عملیات گسترده ای در نزدیکی این مرکز تجاری آغاز کرده است و نیروهای ویژه خود را به سوی این مرکز خرید گسیل داشته است.
ده‌ها کشته و زخمی در تیراندازی در مرکز خرید المپیا مونیخ/ محاصره محل حادثه توسط نیروهای امنیتی +عکس
 یکی از کشته های تیراندازی الپمیا آلمان
21:30  خبرگزاری رویترز به نقل از رسانه های آلمان از کشته شدن چندین نفر در حادثه تیراندازی مونیخ خبر دادند.
21:28  پایگاه اینترنتی کانال اول تلویزیون آلمان، «آ.اِر.دِ» اعلام کرد پلیس در حضوری پرتعداد، خود را به این مرکز رسانده و ماموریت خود را آغاز کرده است. ورودی های این مرکز خرید اکنون بسته شده است. شماری خودروی پلیس، ساختمان مرکز خرید را محاصره کرده و علاوه بر این، رفت و آمد مترو در مسیر منتهی به مرکز خرید المپیک متوقف شده است.
پایگاه اینترنتی این شبکه هنوز به جزئیات بیشتری در مورد حادثه تیراندازی امشب اشاره نکرده است.
21:22 شبکه تلویزیونی پرس تی وی، گزارش داد:  پلیس آلمان در پی تیراندازی در مرکز خرید مونیخ ، عملیات گسترده ای را آغاز کرد. گزارش های تایید نشده از کشته یا زخمی شدن مردم حکایت دارد.
21:14 شبکه تلویزیونی المیادین،گزارش داد: رسانه های آلمانی اعلام کردند در تیراندازی در یک مرکز تجاری در شهر مونیخ آلمان دستکم پانزده تن کشته شدند.
22:45 شبکه خبری «راشاتودی» گزارش داد که پلیس آلمان کشته شدن دستکم شش نفر در تیراندازی مونیخ را تائید، اما تیراندازی دوم در مترو را تکذیب کرد.

22:50 پلیس به «خبرگزاری آلمان» گفت هنوز از انگیزه مهاجم یا مهاجمین اطلاعی در دست نیست. وی همچنین گفت پلیس هنوز نمی‌داند که مهاجم در کجا مخفی شده و از مردم خواست که اماکن عمومی منطقه را ترک کنند.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *