نقش رئیسی در اعدام منافقین حرامی در سال 67

آیا رئیسی قاتل است ؟ / پشت پرده اعدام های سال 67
444
دسته‌بندی نشده

برای پی بردن به این قضیه ابتدا باید سازمان مجاهدین خلق و کارهای آنان را بررسی کنیم تا بدانیم که آیا به حق اعدام شده اند یا خیر.

سازمان مجاهدین خلق ایران با استراتژی مبارزه مسلحانه در شهریور ۱۳۴۴ به وسیله سه تن از دانشجویان پیشین دانشگاه تهران به نامهای محمد حنیف نژاد، سعید محسن و علی اصغربدیع زادگان برای براندازی رژیم شاهنشاهی بنیانگذاری شد.

مدیران این سازمان در سال 1349 با دفتر نمایندگی سازمان آزادی بخش فلسطین در دبی رتباط برقرار کردند و از این طریق تعدادی از اعضای سازمان را برای دیدن آموزش های نظامی به پایگاه الفتح لبنان اعزام کردند.

بعد از اعلام «بیانیه تغییر مواضع ایدئولوژیک » در سال ۱۳۵۴، شکافی عظیم در میان اعضای سازمان مجاهدین ایجاد شد. اکثریت مجاهدین به مارکسیسم رو آوردند و اقلیتی از آنها تحت عنوان مجاهدین مسلمان به اصول مذهبی پافشاری کردند.

  مجاهدین مارکسیست به تسویه حساب با برخی از اعضای برجسته سازمان که بر روی اصول اسلامی پافشاری داشتند، پرداختند. از جمله مجید شریف واقفی و مرتضی صمدیه لباف را ربودند. شریف واقفی را به شهادت رساندند و لباف را نیز زخمی کردند و در دام پلیس انداختند.

پس از این اتفاقات  بخشی ازروحانیون ، خواهان برخورد تند با مارکسیستها شدند و برخی همچون آیت الله طالقانی ، آیت الله منتظری ، لاهوتی ، مهدوی کنی و هاشمی رفسنجانی رای به جدایی از مارکسیستها دادند. طی فتوای معروفی که در اوایل سال ۱۳۵۵ از طرف روحانیون صادرشد، زندگی اشتراکی با مارکسیستها پایان یافت .

مجاهدین خلق تحت رهبری مسعود رجوی اقدامات خرابکارانه زیادی را در ایران انجام دادند. این سازمان رفته رفته به رودررویی مستقیم با نظام جمهوری اسلامی پرداخت و در تاریخ ۳۰ خرداد ۶۰ با صدور اطلاعیه‌ای، رسما وارد جنگ مسلحانه با نظام شد.

در زمان جنگ با عراق مجاهدین از صدام حمایت کردند. با استخبارات عراق، همکاری تنگاتنگی داشته و ماموریتهای اطلاعاتی را برای عراقی‌ها در خاک ایران به انجام می‌رساندند.

انفجار در دفتر مرکزی حزب جمهوری اسلامی از دیگر اقدامات این سازمان است که در آن آیت‌الله بهشتی و بیش از ۷۲ تن از مسئولان نظام به شهادت رسیدند.

روز هشتم شهریور ۱۳۶۰، نیز محمدعلی رجایی که به دنبال عزل بنیصدر به ریاست جمهوری انتخاب شده بود و محمد جواد باهنر نخست وزیر در اثر انفجار بمب در محل دفتر نخست وزیری به شهادت رسیدند. این بمب توسط یک عنصر نفوذی سازمان به نام مسعود کشمیری کار گذاشته شده بود.

تیم‌ها‌ی ترور سازمان ائمه جمعه را نیز هدف قرار دادند و شخصیت‌ها‌یی مانند آیت‌الله صدوقی (امام جمعه یزد)، آیتالله دستغیب (امام جمعه شیراز)، آیت‌الله مدنی (امام جمعه تبریز) درحالی ترور شدند که سنین آن‌ها در دهه هفتاد عمرشان بود.

در سال ۱۳۷۷ موج جدیدی از تخریب و ترور به دستور صدام توسط سازمان مجاهدین در ایران آغاز گشت. سید اسدالله لاجوردی دادستان اسبق دادگاه‌ها‌ی انقلاب و رییس سابق سازمان زندان‌ها‌ شهید سیاد شیرازی توسط همین گروه به ترور شده و به شهادت رسیدند.

در همین سالها نیزبا ترور شهید احمدی روشن معاون بازرگانی سایت هسته‌ای نطنز ثابت کردند که هنوز مثل قبل خطرناک هستند و اگر بتوانند از هیچ کاری برای ضربه زدن به ایران کوتاهی نمیکنند.

گروهکی که تا به حال ۱۲۰۰۰ نفر از مردم ایران ر به شهادت رسانده و جنایات بی‌شماری را نیز علیه ایران به انجامرسانده است از زنده زنده کندن پوست سر و صورت مردم تا ترور هرکسی که قیافه حزب اللهی داشت و یا کسانیکه عکسی از امام خمینی (ره) را در خانه و یا مغازه خود داشتند.جنایات بسیار دردناکی از این گروه به ثبت رسیده که تعدادی از این موارد را در اینجا برای شما آورده ایم:

خاطرات فواد بصری از پادگان اشرف

گوشه ای از جنایات وحشیانه سازمان مجاهدین خلق

ما با بی رحمی هر چه تمامتر با پاسداران رفتار میکردیم…در موقع شکنجه ذره ای احساس دلسوزی علیرغم ناله ها و فریادهایی که آنها میکشیدند، نداشتیم…. با اینکه همان روز اول برای من مشخص شده بود که کفاش اطلاعاتی ندارد، با این حال من با کابل میزدم و مسعود دهانش را گرفته بود …

مسعود گفت “اطلاعات که نتوانستیم بگیریم ولی انتقام که گرفتیم…”..من با کابل میزدم … و آنها هنگامیکه خیلی از فشار ضربات دردشان میآمد “الله اکبر” میگفتند…مسعود به من اشاره کرد آب داغ را یواش یواش بریز تا بیشتر زجر بکشد، من نیز آب داغ را یواش یواش روی پاهای محسن ریختم طوری که تمام تاولهای پایش ترکید…..

جواد گفت الان حالیت میکنم و سپس میله ای سربی برداشت و به دهان و فک و چانه و دندانهای او زد که وقتی طالب دهانش را باز کرد،  دندانهای شکسته اش به همراه خون آبه روی شلوارش ریخت…

مسعود ناگهان اتو را به کمر محسن جلیلی چسباند که محسن از شدت درد با حالت عجیبی دهانش را باز کرد و سپس از هوش رفت…..یک بار که به هوش آمد و پنجه هایش را روی شلوارش میکشید، مسعود قربانی به من گفت آب داغ را بده و پس از اینکه آب داغ را از من گرفت آنرا روی دستهای محسن ریخت که  دستهای محسن پف کرد و چروک شد و حالت پختگی گرفت…..

جواد سیخ را دو بار سرخ کرد و به ران طالب زد و بار سوم سیخ را سرخ کرد و روی

دکمه های جلو شلوار طالب گذاشت که شلوار طالب سوخت و سپس سیخ داغ به بدن طالب

اصابت کرد  جواد آلت طالب را سوزاند…

جواد محمدی چاقو را کنار چشم طالب گذاشت و فشار داد که خون از چشمش بیرون ریخت و

وقتی بعداً طالب به هوش آمد با آن چشم جایی را نمیدید…

ما نه تنها با پاسداران این کار را کردیم، بلکه به کفاش نیز رحم نکردیم و در حالیکه چند روز قبلش مشخص شده بود او از همه چیز بی خبر است، با او نیز چنین کارهایی کردیم ….

 آنها را روی صندلی بستیم و چشمشان را بستیم و با همان میله های سربی آنها را بیهوش کردیم پس از بهوش آمدن مجدداً آب داغ روی سر آنها ریختیم و سر و صورت آنها تاول زد و سپس موهای آنها را به همراه پوست سرشان که سوخته بود کندیم….

اجساد را که به صورت دو بسته که یکی از بسته ها یک جسد و دیگری دو جسد بود

از صندوق عقب به پائین آوردیم…و روی زمین کشاندیم در حین انتقال بود که متوجه

نفس کشیدن آنها شدیم و اینکه در حال جان کندن بودند و بدنشان گرم بود…پوست سمت راست سر طالب به همراه موهایش کنده شده بود…

مصطفی سر او را محکم گرفته بود و جواد با عصبانیت چاقو را بالای گوش طالب

گذاشت و آنرا برید و بلافاصله چاقو را روی بینی طالب گذاشت و بینی او را برید….جواد شیشه را به طالب استعمال کرد و سپس همان شیشه را شکست و با تیزیهای

آن به بدن طالب میکشید که خون از سر تا پای بدن او راه افتاده بود…

 شکنجه میکنیم چون مجبوریم…ولی وقتی حاکم بشویم نمیکنیم….مسعود قربانی گفت بچه های بالا از کلیه افراد بخش ویژه خصوصاً شماها که در

این جریان (منظور شکنجه) نقش اصلی دارید قدردانی کرده اند…

برای دیدن فیلم جنایات این سازمان اینجا کلیک کنید.

تعدادی عکس از افرادی که توسط این گروه شکنجه شده اند :

آیا رئیسی یک قاتل است ؟ / اعدام های 67

بدن تکه تکه شده یک ایرانی به جرم انقلابی بودن.

آیا رئیسی یک قاتل است ؟ / اعدام های 67

فردی که تنها یک پا از آن باقی مانده !

آیا رئیسی یک قاتل است ؟ / اعدام های 67

خیابانهای تهران است در دهه 60. منافقین اینچنین دست به جنایت میزدند!

آیا رئیسی یک قاتل است ؟ / اعدام های 67

قتل عام خانواده یک پاسدار

آیا رئیسی یک قاتل است ؟ / اعدام های 67

بدن های سوخته شده مردم با آب جوش و اتو

آیا رئیسی یک قاتل است ؟ / اعدام های 67

اجساد را به این شکل سلاخی کرده و با ماشین به اطراف شهر میبردند و دفن میکردند.

پس از پذیرش قطع نامه 598 شورای امنیت توسط ایران و اعلام آتش بس میان ایران و عراق ، سران مجاهدین خلق تصمیم گرفتند با طرح نقشه ای و با کمک صدام و بعضی از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس طی یک عملیات تهران را فتح کنند نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرند .

عملیات مرصاد یا عملیات فروغ جاویدان نام نبردی است که توسط سازمان مجاهدین خلق طرح‌ریزی شد و میان ارتش جمهوری اسلامی ایران و سازمان مجاهدین خلق درگرفت. پس از چند روز درگیری درنهایت نیروهای ارتش ایران بر سازمان مجاهدین خلق پیروز شد. تعداد زیادی از نیروهای مهاجم در این نبرد کشته شدند.

در آستانه عملیات فروغ جاویدان، مسعود رجوی گفت: «براساس تقسیمات انجام شده، ۴۸ ساعته به تهران خواهیم رسید… از پایگاه نوژه هم ترسی نداشته باشید؛ هر سه ساعت به سه ساعت دستور می‌دهم هواپیماهای عراقی بیایند و آنجا را بمباران کنند. پایگاه هوایی تبریز را هم با هواپیما هر سه ساعت به سه ساعت مورد هدف قرار خواهیم داد… از طرفی درب زندان‌ها که باز شود آنها هم با ما هستند و با ما همراهی خواهند کرد. نیروهای زندان بالقوه با ما هستند.» این سخنان ۳ روز قبل از آغاز عملیات و یک هفته قبل از آغاز اعدام‌ها در تالار اجتماعات قرارگاه اشرف گفته شد.

مطابق روایت رسمی جمهوری اسلامی، زندانیان مجاهدین از حمله خبر داشته و خشنودی خود را از طریق برپایی جشن و سرودخوانی در زندان اعلام کرده بودند. آنان قرار بود پس از اشغال هر شهر، به ارتش او پیوسته و در فتح تهران شرکت کنند.

بعد از عملیات مرصاد، با فرمان امام خمینی (ره) زندانیان سیاسی که بر سر موضع پیشین خود باقی مانده بودند، اعدام شدند و وسایل و لوازم شخصی آنها به خانواده‌هایشان بازگردانده شد.

این اعدام‌ها نه برای راحت شدن از شر زندانیان، بلکه در پی شورش آنها در زندان همزمان با عملیات مرصاد بوده است. افرادی محاکمه می‌شدند که پیش‌تر در عملیات تروریستی شرکت داشتند و فقط کسانی اعدام می‌شدند که بر سر مواضع خویش باقی مانده بودند. ضمن اینکه این عمل پیش از این هم در مورد تروریست‌ها انجام شد و البته بسیاری از آنان نیز به خاطر نداشتن خط مشی پیشین از اعدام نجات یافتند و بعدها آزاد گشتند.

مسئولان اعدام‌ها

در زمان این اعدام‌ها خمینی بالاترین مقام کشور بود و از طرفی بخش عمدهٔ این‌ها به دستور شخص ایشان و البته طبق سازوکار مشخصی (محاکمه توسط هیئت سه نفره و صدور رأی بنابر رأی اکثریت که در مورد اعدام توصیه کرده بود، بنا را بر اجماع بگذارند) صورت گرفته بود.

از دیگر افراد رده بالای آن زمان که در هنگام قتل‌عام زندانیان دارای مسئولیتهای مرتبطی بودند می‌توان به این افراد اشاره کرد:

حسینعلی نیری، حاکم شرع

مرتضی اشراقی (دادستان)، دادستان تهران

ابراهیم رئیسی، معاون دادستان تهران

مصطفی پورمحمدی، نمایندهٔ وزارت اطلاعات در کمیسیون مرگ

نقش آقای رئیسی در اعدام منافقین در سال 67 :

از اینکه آیت الله رئیسی بعنوان گزینه جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی و طیفهای مختلف مردمی، دانشجوئی و دانشگاهی،  کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را پذیرفتند، جریان غوغا سالار رسانه ای خارجی و داخلی، منافقین، لیبرالها و کارگزاران سازندگی به تخریب ایشان پرداخته و اینگونه در جامعه القاء می کنند، که آیت الله رئیسی نقش گسترده ای در اعدام منافقین(مجاهدین خلق) در سال 67 داشته است.

ما ضمن اینکه قبول داریم اعدام منافقین کاری درست و بحق بوده است به بررسی این اتفاق پرداختیم و با توجه به مستندات موجود به نتایج جالبی رسیدیم که ذکر میکنیم :

اولا خیلی از کسانی که در زمینه اعدامهای سال 67 نقش ایفاء کرده اند، امروز در جبهه اصلاح طلبان تعریف می شوند و لذا آیت الله موسوی اردبیلی بعنوان رئیس شورای عالی قضائی، موسوی خوئینی ها بعنوان دادستان کل کشور، آیت الله موسوی تبریزی بعنوان دادستان کل انقلاب اسلامی و آقایان مجید انصاری و محسن آرمین بعنوان رؤسای زندان اوین در اجراء دستور ولایت فقیه، نسبت به اعدام منافقینی(مجاهدین خلق) که تا آن زمان از پذیرش توبه خوداری کرده،  نقش داشته اند.

دوما اعدام منافقین کار بجایی بوده و به نقل از دکتر رحیم پور اغذی اگر مسئولین وقت منافقانی که چنین جنایات وحشتناکی را مرتکب شده بودن اعدام نمیکردند ، خائن بودند. ( برای دیدن این فیلم اینجا را کلیک کنید ) .

لذا ما تخریب آیت الله رئیسی توسط منافقین، لیبرالها و رسانه های داخلی و خارجی را به فال نیک گرفته و ترسمان از شخصیت ها و مسئولینی است که هم نوا و همگام با منافقین وشبکه های غربی اعدام منافقفان را محکوم کرده و قصد استفاده از آن برای خراب کردن چهره یک فرد انقلابی را دارند.

اگر چنین شخصی قاتل است پس باید بگوییم تمام پیامبران ، ائمه و شهدا و سربازان جنگ تحمیلی ما قاتل بوده اند چون آن بزرگواران نیز جنگ های زیادی با دشمنان اسلام و منافقان زمان خود کرده و بسیاری از آنان که هدایت ناپذیر بودند را کشته اند. تمام قاضیانی که به جنایت کارانی که در حق، نفس و ناموس مردم ظلم کرده حکم اعدام میدهند نیز قاتلند.

اما همه ما میدانیم که این قضایا و اتفاقات در این زمان فقط بخاطر کاندید شدن آقای رئیسی درانتخابات میباشد و الا چرا زودتر این بحث به میان نیامد مگر نه اینکه از زمان اعدام ها چندین سال میگذرد به حرحال همین که غرب گراها و رسانه های خارجی چیزی برای تخریب این عزیز انقلابی ندارند و ناچار به پیش کشیدن چنین بحثی که خود سند درست کار بودن ایشان است شده اند  برای ما بهترین دلیل مبنی بر مومن و انقلابی بودن ایشان است . و اگر رسانه های غربی و دشمنان ایران و اسلام وی را مورد حمله قرارمیدهند بخاطر این است که میدانند میتواند ایران را نجات داده و خار چشمشان شود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *