رابطه آب انار و تنگ کننده واژن ؟

آیا آب انار تنگ کننده واژن است؟

آب انار تنگ کننده واژن آب انار و تنگ شدن واژن آب انار تنگ کننده آب انار واژن را تنگ میکند آیا آب انار تنگ کننده است آب انار تنگ کننده واژن آب انار تنگ کننده باید گفت که استفاده از آب انار در تنگ کردن دهانه واژن هیچ تاثیری ندارد.

 

آب انار تنگ کننده واژن,آب انار و تنگ شدن واژن,آب انار تنگ کننده,آب انار واژن را تنگ میکند,آیا آب انار تنگ کننده است,آب انار تنگ کننده واژن,آب انار تنگ کننده

 

آب انار تنگ کننده واژن

 

سوال سلام می خواستم واژنم رو به صورت طبیعی تنگ کنم چیکار باید بکنم؟ می گویند آب انار تنگ می کند درست است؟

 

پاسخ دکتر مینو آیرملو، متخصص زنان و زایمان در مورد آب انار تنگ کننده واژن

در مورد آب انار تنگ کننده دهانه واژن نباید به این توصیه های غیر علمی اکتفاء کرد و در مورد سوالی که مخاطب پرسیده اند هم این نکته صدق می کند و بعضی ها می گویند که آب انار تنگ کننده است. اما باید گفت که استفاده از آب انار در تنگ کردن دهانه واژن هیچ تاثیری ندارد. یک راه برای این کار استفاده از عمل جراحی است و در صورتی که دوست دارند جراحی کنند و دهانه واژن شان تنگ شود. اما اگر دوست ندارند جراحی شوند می توانند از لیزر نیز برای انجام این کار استفاده کنند.

 

من تا کنون سه بار زایمان طبیعی کرده ام . در نتیجه این مسئله، من متوجه تغییر سایز در واژن خودم شده ام که متاسفانه این امر باعث شده ، در هنگام سکس احساس شرمساری بکنم چرا که حس میکنم واژن من بسیار گشاد شده است. آیا این مسئله بعد از زایمان مرتب یک امر همگانی می باشد؟ من خیلی خجالت میکشم که در مورد این مسئله از کسی سوال بپرسم. لطفاٌ بهم بگید آیا راهی برای به حالت قبل در آوردن واژن وجود دارد؟

 

جواب سوال آب انار تنگ کننده

 

پزشکان اصلا جا نمی خورند وقتی که می شنوند شما نگران چنین مشکلی هستید. در نتیجه این کاملا منطقی هست که شما مشکلتان را در اولین وقت معاینه که گرفتید عنوان کنید و چقدر هم برایتان مشکل می باشد اگر وی دکتر شخصی شما باشد که بارها شما را معاینه کرده است.
شما نوشته اید که خجالت میکشید که سکس داشته باشید تنها بخاطر اینکه احساس گشادی در واژن می کنید.

 

حال باید از شما پرسید که آیا این چیزی نیست که شریک شما به شما گفته یا بخاطر معاینه های شخصی خودتون از واژن اینطور نتیجه گرفته اید؟ یا حتی خواستید با وارد کردن انگشت بداخل واژن میزان گشادی اون رو حدس بزنید و اینکار رو زمانیکه در شرایطی بودید که ماهیچه های واژن باز بوده اند انجام داده اید؟ یا اینکه آسان قرار گرفتن پنبه های مخصوص قاعدگی در داخل واژن باعث شده شما چنین نتیجه ای بگیرید؟

 

به هر جهت زایمان باعث تغییراتی در بدن فرد و همچنین نحوه پاسخگویی و رفتارهای جنسی فرد خواهد شد که میبایست فرد خود را به آنها بوسیله کارهایی مثل امتحان کردن پوزیشن های مختلف ، یا انتظارات و درخواست های مختلف ، یا کارهای دیگر ، با آن تطبیق دهد.    بعضی وقت ها موارد و کمک های پزشکی نیز راهگشا خواهند بود اما در ابتدا با همسرتان مشورت کنید اگرچه که ممکن است برایتان سخت باشد که در مورد چنین چیزی که احتمالاٌ مد نظر و نگرانی هر دوی شماست صحبت کنید. باید پذیرفت که این تغییرات ناخواسته به هر ترتیب جزئی از زندگی هر فرد محسوب میشه و کاملا هم طبیعی است .

 

فرد نیز باید ظرفیت پذیرش اون رو در یک رابطه دراز مدت داشته باشد. آیا شما در زمان ادرار دچار مشکل خاصی نیز هستید؟ خیلی از زنهایی که احساس میکنند واژن اونها دچار کشیدگی و گشادی شده ، اذعان میکنند که دچار ریزش ادرار هم هستند ، خصوصاٌ در زمانهایی که می خندند یا قلقلک میشوند و یا عطسه میکنند. تمرینات کیگل باعث تقویت عضلات پایینی لگن خاصره و ماهیچه هایی که در هنگام زایمان کشیده شده اند ، خواهد شد .این تمرینات حتی به لذت بیشتر جنسی (ارگاسم شدیدتر) نیز منجر خواهد شد چراکه باعث قویتر گردیدن و بیشتر انعطاف پذیر شدن ماهیچه ها خواهد گردید.

 

تمرینات کیگل کیسه مثانه رو هم سفتتر خواهند کرد که درنتیجه شما دیگر چکه های ادراری نخواهید داشت. نکته اینجاست که به هر حال اونها خود واژن رو تنگ نخواهند کرد بلکه در حقیقت ماهیچه های ورودی دهانه واژن رو تنگتر خواهند کرد.

 

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *