راهنمای ارضا کردن شوهر برای خانم ها (آموزش کامل دانستنی های جنسی فقط افراد متاهل)

راهنمای ارضا کردن شوهر برای خانم ها (آموزش کامل دانستنی های جنسی فقط افراد متاهل)

راهنمای ارضا کردن شوهر برای خانم ها

خانم ها اگر می‌خواهید داغ ترین رابطه جنسی با شوهرتان را تجربه کنید میتوانید سراغ راهکارهای زیر بروید تا یک رابطه رویایی داشته باشید. چطور شوهرم را ارضا کنم؟ چگونه میتوان کانون سرد خانواده راکه بعلت مشکلات جنسی بوجود آمده، مجدداً گرم کنید؟ چگونه میتوان آقایان رابه اوج لذت جنسی رساند؟

راهنمای ارضا کردن شوهر برای خانم ها (آموزش کامل دانستنی های جنسی فقط افراد متاهل)

نقاط تحریک پذیر آقایان کجاست؟

چگونه باید با شوهر تان برخورد رفتاری موثر جنسی داشته باشید؟هدف از ثبت و درج این مطلب ایجاد روابط صمیمانه با زوج و استحکام روابط زن و شوهر و کانون خانواده استرابطه جنسی نقش بسیار مهمی در ازدواج دارد، ولی با اینحال زوج های زیادی بدون توجه عمیق به آن زندگی میکنند. دراین بحث از دیدگاه مرد و زن نحوه صحیح رابطه جنسی را بررسی می کنیم .

 

همه ی می دانند که رابطه جنسی حیاتی ترین جزء همه ی ی ازدواج هاست. پس اگر یکی یا هر دوی زوجین علاقه و رغبت خودرا از دست دادند چه می شود؟ تحقیقات نشان داده است که درصد انبوهی از چننین ازدواج هایی با شکست مواجه می شود. «بعد از مسایل مالی، مسایل جنسی دومین دلیل برای طلاق شناخته شده است» ناامید نشوید.

 

راه های زیادی برای جلوگیری ازآن وجوددارد. در اینجا سه راه برای جان بخشیدن دوباره به زندگی جنسی برای شما فراهم آمده است. پس اگر می خواهید کانون خانواده تان ، مراحل زیر را دنبال کنید.

 

به خودتان متکی باشید

فرقی نمی کند که همسرتان چقدر دوستتان داشته باشد و بخواهد ارضائتان کند؛ تحریکات و شور جنسی او به هیچ وجه شبیه بشما نیست. به همین دلیل غیرمنطقی است اگر انتظار داشته باشید هر زمان شما تحریک شدید در اختیارتان باشد. باید یاد بگیرید که چطور گهگاه نیازهایتان را کنترل کنید. احتمالاً تصور خواهید کرد که عادلانه نیست و مطمئناً عصبانی خواهید شد.

 

البته باید که زوج ها تا آنجا که می توانند در زندگی جنسی خود با همسرشان انرژی لازم را صرف کنند، اما بااینحال بازهم ممکن است زمان هایی وجود داشته باشد که شما آمادگی رابطه ی جنسی را داشته باشید در حالیکه همسرتان ندارد. این مسئله ای کاملاً نرمال و طبیعی است

 

و باید آنرا بپذیرید. هرچه تلاش همسرتان برای فهمیدن شما و نیازهایتان باید بیشتر شود، تلاش شما نیز در درک این تفاوت ها باید افزایش یابد. قسمتی از این درک و پذیرفتن با اتکای گاه و بیگاه شما به خودتان برای ارضای میل جنسیتان نشان داده می شود. اگر اطمینان داشته باشید که همسرتان واقعاً دوستتان دارد و بشما توجه می کند، انجام اینکار با راحتی بیشتری صورت خواهد گرفت.

راهنمای ارضا کردن شوهر برای خانم ها (آموزش کامل دانستنی های جنسی فقط افراد متاهل)

تنوع، مزه ی زندگی است

احتمالاً زندگی جنسی شما دچار یکنواختی شده است. حتی مهیج ترین فرد در رابطه جنسی هم اگر رابطه جنسی برایش تکرار مکررات شود، ازآن دلزده خواهد شد. اگر این مورد را در رابطه جنسی خودتان با همسرتان هم مشاهده می کنید، پس وقتش رسیده که کمی تنوع وارد این رابطه کنید. برای جلوگیری از یکنواختی جنسی، باید کمی خلاق باشید.

 

* مکانی جدید انتخاب کنید : همیشه یک گوشه خاص برای معاشقه جنسی خود انتخاب نکنید
* لباس زبر های مناسب و جدید بخرید
* عطر معطر استفاده کنید

 

* حتماً مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید : آرایش و زدودن موهای زائد بسیار مهم است و نشانه اهمیت دادن به شریک زندگی خود می باشد .

 

* معمول است که مرد در رابطه جنسی پیش قدم می شود . بد نیست برای تنوع زن نیز گاهی پیش قدم شود .

 

*رفتار تحریک آمیز داشته باشید : عشوه و ناز زنانه جنسی قبل از نزدیکی سبب تحریک شدید مرد می شود

 

* با آرامش و مهربانی با او رفتار کنید : خشن و عجول نباشید . سعی کنید با کلام ، نگاه ، حرکات و رفتار خود به ارامی همسر را تحریک کنید . بگذارید او نشانه های عشق و محبت را در شما ببیند و به ارامی به او نزدیک شوید …

 

* بوسه قدیمی ترین نقطه شناخته شده برای تحریک :است که شامل بوسیدن لب ها ، صورت ، لاله گوش ، گردن و یا هر قسمتی ازبدن همسر باشد که پیدا کردن نقطه های حساس تر مدتی طول می کشد و به نسبت بلوغ و فهم جنسی مرد و زن نقاط مربوطه شناخته می شود

 

* گفتار های عاشقانه : تحریک فقط به نوع فیزیکی محدود نمی شود و نوع روانی نیز دارد که باید به صورت هم زمان استفاده شود صحبت های عاشقانه که هنگام رسیدن زن و شوهر به هم رد و بدل می شود بسیار پر اهمیت است .

 

* لمس و نوازش با حوصله : سطح داخلی ران « مرد و زن » و لب های فرج « زن » ، بیضه و نواحی اطراف آن «مرد» ، گرفتن و فشردن کمر « زن و مرد » ، کلیتوریس زن که تحریک و نوازش آن حکم آلت مرد را دارد

 

* همانند گنجشک آمیزش نکنید و همسر خودرا با آرامش آماده و راضی سازید . سعی کنید در اولین مرحله همسر خور را در شرایط نعوظ کامل قرار دهید : در مردها با تحریک آلت تناسلی و مالش و نوازش آن حالت نعوظ فراهم می شود « بلند شدن و سفتی آلت تناسلی در مرد را نعوظ مرد گویند » . در خانم ها نعوظ یعنی تحریک و سفتی کلیتوریس و نوک پستان .

 

* فراهم کردن تحریک لازم در همسر : مرد با فکر و یا درنظر آوردن نقاط شهوت انگیز و یا عوامل روانی نعوظ به او دست داده و اغلب دراین حالت تحریک شده به حساب می آید انچه بر زن لازم است تحریک موضعی نیست بلکه تحریک موقعی است

 

و آن زمانی است که مرد در حالیکه دخول انجام می دهد نعوظ وی کاهش می یابد و دخالت زن با تحریک مرد در حالی که عضلات مهبل را بر روی آلت مرد فشار داده رانها را بهم نزدیک می کند و امکانا با دست مالیدن به پشت مرد در امتداد ستون فقرات وی ، نعوظ مرد برگشته و مرد را راضی می سازد

 

* مرد باید در آغاز رابطه جنسی ذهن و فعالیت خودرا متوجه تحریک و آماده کردن زن نماید. و البته زن نیز باید به آماده سازی مردش دراین مرحله توجه داشته باشد

 

* مرد هر چه بیشتر بتواند با مهارت زن را تحریک کند زن در ادامه هر کاری مرد طالب باشد انجام میدهد. این مسئله برای خانم ها نیز صادق است .

 

*زمان دخول بهترین زمان برای سخنان محبتآمیز است. دراین لحظه از همسر خود قدردانی کنید و وی را بهترین بنامید که این خود سبب افزایش روابط زناشویی و استحکام زندگی می شود

راهنمای ارضا کردن شوهر برای خانم ها (آموزش کامل دانستنی های جنسی فقط افراد متاهل)

*به همسر خود بفهمانید که رابطه جنسی با او سبب آرامش او می شود و می خواهید با این عمل عشق و محبت خودرا بیشتر به او ثابت کنید و هدف فقط ارضاء جنسی-جسمی نیست بلکه روح معنوی شما نیز با این عمل ارضاء می شود .

 

*بهتر است با همسر خود از قبل هماهنگ کنید که اسپرم کجا ریخته شود چرا که این مطلب سبب آرامش خاطر بیشتر طرفین و تحریک بیشتر می شود.

 

* شوهر باید زمانی که مطمئن نشده که زن به اوج لذت و ارضا شدن نزدیک نشده از ارضاء خود پیشگیری کند. دیدن ارگاسم و ارضاء زن برای مرد بسیار ارزشمند و تحریک کننده است . سعی کنید اول زن به اوج لذت برسد و مرد با کمی فداکاری و خویشتن داری بعد از زن ارضاء شود .

 

وقتی اول زن ارضاء شود تمایل جنسی مرد بیشتر میشود و می تواند براحتی خود رابه اوج لذت برساند ولی وقتی مرد اول ارضاء شود زن وی را ناتوان جسمی می بیند و تصور بر آن دارد که مردش به او دراین لحظه توجه کمتری دارد و این مسئله می تواند باعث تاخیر و حتی عدم ارضاء زن شود . به محض شروع ارضا از طرف زن، مرد نیز میتواند خودرا ارضا کند. بهترین شیوه ارضاشدن، همزمانی آن بین طرفین است.

 

* توجه به این نکته مهم است که طبق معمولً مردها پس از ارضاشدن یا میخوابند، یا پشت به زن میکنند. در صورتی که کاری که باید انجام دهند این است که شروع به بغل کردن و نوازش زن کنند. و به او آرامش دهند تا استراحت کند

 

* شایسته است که زن شربتی گوارا تهیه نموده و بعد از پایان ، برای همسر خود بیاورد.

 

*در آخر بعد از انجام رابطه جنسی بهتر است از همسر خود تشکر کنید

و…هزاران کار دیگر هست که می توانید برای از میان بردن یکنواختی موجود در رابطه تان انجام دهید.

اگر همه ی چیز عمل نکرد، صادق ومهربان و قاطع باشید

 

زوج های زیادی بوده اند که بی علاقگی و نارضایتی یکی از زوجین از رابطه جنسی باعث جدایی آن ها شده است. البته شما هم ممکن است به فکر اینکار بیفتید. اما بدانید طلاق یا برقراری رابطه ی جنسی با افرادی غیر از همسر تان «خیانت به همسر» ، راه حل های مناسبی نیستند. درست است

 

که عشقبازی با غیر می تواند مشکلتان را حل کند، اما بدانید که در طولانی مدت مشکلات بیشتری نیز برایتان ایجاد می کند و باعث خراب تر شدن ازدواج تان هم می شود. حتی اگر ازدواجتان هم سالم باقی بماند، درد و رنجی که همسرتان از عشقبازی شما با کس دیگری متحمل می شود، بی اندازه است.

 

طلاق هم راه حل خوبی به شمار نمی رود. اگر بجای پیدا کردن راه حل و برطرف کردن مشکل، ازآن فرار کنید«پاک صورت مسئله»، ممکن است زوج دیگری پیدا کنید که او نیز از نظر جنسی با شما ناهماهنگ و ناسازگار باشد، و بهتر است از خود بپرسید این کار را تا کجا ادامه خواهید داد؟

 

قبل از اینکه بار و بندیلتان را جمع کنید و همسرتان را ترک کنید، ببینید آیا همسر تان از این جریان خبر دارد؟ اطلاع دارد که شما از رابطه ی جنسیتان با او ناراضی هستید؟

 

کار ار به دعوا نکشانید. تقصیرها رابه گردن او نیندازید، انتقاد نکنید، فقط خیلی آرام به او در مورد مشکلات تان صحبت کنید بگویید که به خاطر اختلافاتی که در روحیات جنسی شما وجوددارد، می خواهید کاری کنید که به التیام رابطه تان منتهی میشود و برای اینکار همکاری بیشتر او کمک میکند و باید برای بهتر شدن ارتباطشان هر دو فعالانه رفتار نمایند و برای این امر باید حتی با کنار گذاشتن خجالت و تعصبات به متخصصین مربوطه مراجعه نمایند.

 

افکار خودرا با او در میان بگذارید. این رابه صورت یک تهدید مطرح نکنید. فقط میزان امیدواری خودرا با او در میان بگذارید. به او فرصتی دوباره برای اصلاح و سازگار شدن بدهید، و منتظر نتیجه ی آن شوید

 

خیلی عجیب است، اما واقعیت دارد؛ چرا نباید به خودمان اجازه دهیم که رک و رو راست در مورد تمایلات جنسیمان با شریک زندگی خود صحبت کنیم؟ در مورد تمام مطالب کوچک و بی ارزش با همسر خود صحبت میکنید، اما به راستی آخرین باری که در مورد خواست ها و تمایلات جنسی خود با او صحبت کرده‌اید

راهنمای ارضا کردن شوهر برای خانم ها (آموزش کامل دانستنی های جنسی فقط افراد متاهل)

به چند مدت قبل باز می‌گردد؟ اغلب اوقات عادت داریم که حول محور آن حرف بزنیم، اما از اشاره مستقیم به نیازهایمان طفره میرویم. انتظار داریم تا همسرمان با قدرت تخیل و درک خود به خواست های جنسی ما پی ببرند؛ گاهی اوقات آن قدر از دایره عقل و منطق خارج می‌شویم که تصور می‌کنیم اگر ما را “واقعا دوست داشته باشند” آنوقت خودشان باید به خودی خود، متوجه شوند که دراین نوع روابط، چه چیز موجبات رضایت ما را فراهم می آورد.

 

چه چیز باعث می‌شود که شما آن طور که باید و شاید نتوانید با همسرتان در مورد چنین مسائل مهمی صادقانه به گفت و گو بنشینید؟ شاید میترسید که مبادا مورد پذیرش او قرار نگیرید، یا دیدگاه هایتان از کودکی طوری شکل گرفته باشد که صحبت کردن در مورد مسائل جنسی را بدانید،

 

این امکان نیز وجوددارد که تصور کنید اگر مشکلات خودرا دراین زمینه مطرح کنید، معشوقه شما مورد لطمه می‌بیند و احساس می‌کند که نمی‌تواند به حد کافی رضایت شما را جلب کند. بدون توجه به دلیلی که شما را از داشتن یک رابطه مطلوب جنسی باز می دارد، باید بدانید تنها نکته مهمی که به خاطر سپردن آن ارزشمند می‌باشد، این است که مطرح نکردن نیاز، مساوی است با برآورده نشدن آن.

 

در راستای همین مطلب، باید توجه داشته باشید که شریک زندگی شما صرفاً موظف به مرتفع ساختن تمام نیازهای گاه و بی گاه شما نیست. باید یاد بگیرید که نیازهای خود رابه گونه ای مطرح کنید که هم احترام خودرا در رابطه حفظ کنید و هم ارزش طرف مقابل را نگه دارید. بیان کردن عبارات محبت آمیز کمی دشوار به نظر می‌رسد،

 

اما در اکثر موارد شما رابه سمت نتیجه مطلوب رهنمون خواهد ساخت: “عزیزم.. می دونی وقتی… را انجام می‌دهی، من واقعا لذت می‌برم” و یا “دوست داری برایت چه کاری انجام دهم تا احساس رضایت بیشتری پیدا کنی؟”

 

شاید گاهی اوقات باهم صحبت کنید، اما بازهم به نتیجه مطلوب نرسید. یکی از اشکالات گفتگوی شما سوء تفاهم و درک نادرست از نظریات یک دیگر می‌باشد. دلیل اصلی پیدایش مشکل شما دراین زمینه نیز مربوط می‌شود به عدم آگاهی هر دو طرف، از تکنیک ها و روشهای نوین مکالمه. در عده ای از فرهنگ ها، صحبت کردن یک سنت دیرینه به شمار میرود، اما متاسفانه با احتساب به زندگی ماشینی و فقدان وقت کافی،

 

اکثر مردم جرات خودرا برای سخن گفتن از دست داده اند. در طی فرایندی که سعی می‌کنیم نیازهای احساسی و عاطفی را همواره در دلمان و برای خودمان محفوظ نگه داریم، فشار عصبی بسیار زیادی بر روی ما وارد می‌شود که تاثیرات این تنش بعدها به صورت بد اخلاقی، تند خویی و یا حتی “تنبیه” در برابر شریک زندگی بروز میکند، افراد به خیال خود تصور می‌کنند که می‌توانند تمام تمایلات خود رابه اتکا به این روش برآورده سازند.

 

زمانیکه بر روی احساسات خود در پوش بگذارید، این تمایلات غریزی، به صورت خودآگاه و یا ناخودآگاه از مسیرهای دیگری خودرا نشان میدهند و نه تنها به زندگی مشترک شما آسیب وارد می سازند، بلکه موجب می‌شوند که شریک زندگی‌تان نیز به رضایت کامل نرسد و افسرده و عصبانی شده و رفته رفته، به مرور زمان علاقه خودرا نسبت بشما از دست بدهد. به طور عجیبی در چنین مواقعی همان چیزی که ازآن میترسید

 

و همیشه سعی میکنید تا ازآن دوری کنید، در زندگی به وقوع می پیوندد؛ و دلیل آن هم چیزی جز فقدان مکالمه میان شما دو نفر نیست. سعی کنید ابتدا با خود، و بعد هم با همسرتان روراست و صادق باشید. حداقل با این شیوه میتوانید به قلب مشکلات نشانه رفته و راههای ایجاد صمیمت را سهل الوصول تر بنمایید. این امر خود بخود شما رابه سمت برقراری رابطه جنسی مطلوب تر هدایت میکند.

راهنمای ارضا کردن شوهر برای خانم ها (آموزش کامل دانستنی های جنسی فقط افراد متاهل)

بنابر این اگر زندگی جنسی با همسر، چنگی به دل‌تان نمیزند، پیش از این که دست به هرگونه اقدامی بزنید، از خود سؤال کنید که آیا حتی برای یک‌بار شده که نیازهای خودرا با او در بین بگذارید و او دست رد به سینه شما زده باشد؟

 

شما می بایست گفتگوهای صداقانه دریک فضای کاملاً دوستانه و سرشار از عشق و محبت را در برنامه روزانه خود بگنجانید. با برگزار کردن جلسات گپ زدن خانوادگی، هر یک از افراد قادر میشوند که در وهله اول ارزش خود و سپس ارزش سایر افراد خانواده را درک کنند. بهتر است تصمیم قاطع بگیرید که به نمایشنامه

 

درام زندگی خود پایان دهید و برای یکبار هم که شده خوب زیستن را تجربه نمایید….. با بیان صادقانه تفکرات، عقاید، و احساسات، تخم محبت را در زمین زندگی مشترک بکارید…..این امر هر یک از شما را درنظر دیگری جذابتر و خواستنی تر جلوه میدهد.

 

بقای رابطه

تصور کنید که یک نفر بشما بگوید: “خوب چون من امشب دندان هایم را مسواک زدم، پس دیگر لزومی نمیبینم که هر شب اینکار را تکرار کنم” چه ایده وحشتناکی! پس چرا زمانیکه رابطه ما ثبت شد و خاطرجمعی خاطر حاصل پیدا کردیم که از این پس به یک دیگر تعلق داریم، از انجام خیلی از اموری که پیش از ازدواج انجام می دادیم، سرباز میزنیم؟ میتوان مثل این امر رابه بنزین درون اتومبیل تشبیه کرد. برای روشن کردن اتومبیل،

 

بنزین لازم است اما اگر بخواهید به آخر خط برسید باید همواره باک بنزین را پر نگه دارید، در غیر اینصورت قادر به پیمودن مسیر نخواهید بود. نمی‌توانید بگویید چون من اول راه بنزین زدم، پس دیگر لزومی نمی‌بینم که باک را مجددا پر کنم! به علاوه… چک کردن روغن اتومبیل نیز فراموش نشود….« البته اگر می‌خواهید این اتومبیل عشق تا ابد به حرکت خود ادامه دهد»

 

زمانی که می‌توان از بلیط های درجه یک استفاده کرد، چرا عده ای از وسایل حمل و نقل احساس و علاقه ما یک لاستیک توخالی است که با آدامس به بدنه متصل میشود؟!

 

عشق و علاقه نیاز به مادیات ندارد. فقط کافی است دراین راه ثبات قدم داشته باشید و نسبت به رفع مشکلات از خود همت نشان دهید. به خاطر بسپارید که این امر تنها نیاز به مقداری توجه و گفتگوی متقابل دارد، اما در صورتیکه نسبت به گفت‌وگو از خود بی توجهی نشان دهید، آنگاه تعمیر انچه از دست رفته، دشوار تر از انچه فکرش را میکنید است.

 

پیش از این که اتهام زدن و بهانه گیری را شروع کرده و به همسر خود بگویید: “تو هیچوقت…..”، “تو اصلاً….” و یا عبارات تهاجمی و اهانت آمیز مشابه رابه کار گیرید، چند لحظه بایستید و با صداقت کامل در مورد رابطه و همسر خود صحبت کنید. خطر پذیر باشید، ریسک کنید و گفت‌وگو رابه شخصه آغاز نمایید.

 

باهم، و دست در دست هم، برای التیام رابطه تلاش کنید و از امتحان کردن چیزهای جدید ترسی به دل راه ندهید. در آخر باید گفت که صمیمیت عمیق و تجربه رابطه جنسی لذت بخش نه تنها در مراتب مختلف بشما قدرت داده و جرات بشما هدیه می‌کند…. بلکه چه در اتاق خواب و چه در بیرون ازآن…..مثلاً میز آشپزخانه، حمام، اتومبیل و … از جذابیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

 

ارضا شدن مردان بسیار آسان تر از ارضا شدن زنان است ودر این جا انواع روشهای ارضا مردان بیان خواهد شد. ارضا مرد بدون دخول هم انجام می‌شود و یکیدیگر از روشهای ارضا شدن مردان، ارضا مرد با دست زن است.

 

ارگاسم چیست؟

از نظر فیزیکی،ارگاسم نوعی کاهش تنش جنسی است.به هنگام ارگاسم چندین انقباض غیر ارادی در ماهیچه ها صورت می گیرد. این انقباض ها طی ارگاسم برای زنان در یک سوم بیرونی مهبل و برای مردان در ماهیچه های لگنچه صورت می گیرد.

 

ارگاسم حدود 3 تا 10 ثانیه طول می کشد و انقباض های ماهیچه ای در فواصل کمتر از یک ثانیه صورت می گیرد.به عبارت دیگر در مرحله ی ارگاسم حدود 3 تا 15 انقباض در ماهیچه ها صورت می گیرد.دیگر اعضای بدن مانند دست، به گزارش سماتک پا و صورت نیز ممکن است دچار انقباض های ماهیچه ای شوند.هنگام ارگاسم، ممکن است شما احساس تعجب، لذت، شادی یا شگفت زدگی داشته باشید.

 

با ارگاسم احساس های بسیاری بشما دست می دهد که نمی توان نسبت به درستی یا نادرستی انها قضاوت کرد. در آن هنگام ممکن است شما بخندید و یا حتی گریه نمایید. لذت ارگاسم در افراد به اشکال مختلف نمایان می شود که درست و نادرست نداشته و فقط لذت آن دارای اهمیت می باشد.

 

ارگاسم مردان

ارگاسم در مردان-هر چند لذت ارگاسم در مردان مانند زنان می باشد،اما شکل ظاهری ارگاسم مردان و زنان باهم تفاوت دارد.مردان قبل از رسیدن به ارگاسم،نقطه ی بدون برگشت را پشت سر می گذارند.دراین نقطه، مردان ناگزیر از انزال هستند و دیگر نمی توانند جلوی آنرا بگیرند،

 

در حالی که زنان می توانند در هر لحظه ای از وقوع ارگاسم خودداری کنند.در نقطه ی بدون برگشت، منی از داخل مجرای ادرار به سمت سر آلت پمپ شده و با جهش از مجرای ادرار خارج می شود.مردان وقتی به ارگاسم می رسند، دیگر نمی توانند ازآن برگردند و ناگزیر از انزال هستند. بدین ترتیب ارگاسم مردان با خروج پمپ مانند منی از آلت انها همراه می باشد که تشخیص ارگاسم مردان را بسیار ساده می نماید.

 

در مورد مردان دو حالت انزال و ارگاسم قابل تصور است. انزال به خروج منی از مجرای آلت تناسلی و ارگاسم به انقباض های نسبتاً شدید ماهیچه ها، بویژه ماهیچه های لگنچه، گفته می شود. شایان ذکر است که ارگاسم مردان همواره با انزال همراه است، اما انزال انها به معنای وقوع ارگاسم نیست.

 

ممکن است مرد پس از قدری تحریک جنسی به انزال برسد، اما چنانچه این انزال با انقباض ماهیچه های لگنچه همراه نباشد، ارگاسم در وی اتفاق نیفتاده است. لذا دیده می شود که ارگاسم و انزال در مردان هم زمان نیست.این در حالی است که ارگاسم و انزال در زنان هم زمان صورت می گیرد.

راهنمای ارضا کردن شوهر برای خانم ها (آموزش کامل دانستنی های جنسی فقط افراد متاهل)

یقیناً هم زمان شدن انزال و ارگاسم برای مردان لذت بسیار شدیدتری برای انها به همراه دارد.همزمانی انزال و ارگاسم در مردان به طور کلی از دو راه امکان پذیر می باشد: «به تأخیر انداختن انزال و انزال چند باره».هم زمان نمودن انزال و ارگاسم مردان با هر دو روش قابلیت اجرایی دارد، اما باید روشهای صحیح انجام آنرا دانست.

 

انزال چند باره که روش خوبی برای هم زمان نمودن انزال و ارگاسم مردان است و به مرور زمان باعث تأخیر در اولین انزال نیز می شود می تواند بسیار مفید واقع گردد.البته میزان نعوظ و تمایل به رابطه ی جنسی مجدد در مردان، پس از اولین انزال، قدری کاهش می یابد که پس از چند دقیقه برطرف شده و توان نعوظ آلت تأمین می شود.

 

بنابراین برای شروع مجدد رابطه، کافی است پس از اولین انزال، چند دقیقه ای بخود و آلت تناسلی خود استراحت بدهید تا سلولها توان پرخون شدن مجدد را کسب نمایند. دراین فاصله می توانید به روش های مختلف همسرتان را تحریک کنید که چگونگی آن به خودتان بستگی دارد. طبق معمولً دومین انزال با شدت بیشتری همراه بوده و هم زمان با ارگاسم اتفاق می افتد.

 

این مرحله به تحریک همسرتان و چگونه ارضا کردن مرد اختصاص دارد . بله شاید بگویید این وظیفه ی خود اوست ! بله ، اگر شما فکر می‌کنید که دریک رابطه جنسی ، هر شخص مسئول تحریک شدن خودش می‌باشد حق با شماست اما طرفین چنین رابطه ای موظفند برای تحریک یک دیگر نیز تلاش کنند .

 

به نظر کار ساده ای می‌رسد اما حقیقت این است که در عمل هر شخصی متفاوت از دیگران تحریک میشود . وقتی شما واقعا امیال منحصر به فرد یک دیگر را بشناسید حقیقتا از باهم بودن درکنار یک دیگر لذت خواهید برد .

 

کشف امیال همسرتان

کشف امیال شوهرتان چگونه است ؟

یکی از نخستین مراحل ارضا کردن مرد ، برانگیختگی می‌باشد . برای این که همان زن دلربایی باشید که شوهرتان نمیتواند در برابرش مقاومت کند ، در مورد انچه باعث تحریک او میگردد با احترام و صمیمی صحبت کنید .در هنگام صرف چای ، یا بعد از شام میتوانید درباره ی موارد این فهرست با همسرتان صحبت کنید .

 

هدف ما این است که دیدگاه روشنی از انچه که برای تحریک کردن او باید انجام دهید و آنچه نباید انجام دهید ، به دست آوریم . بدین ترتیب شانس این را خواهید داشت که چیزهایی که شوهرتان دوست دارد و انچه که باعث تحریک وی می‌گردد را بفهمید .

 

فرم معاشقه

آماده اید انچه راکه همسرتان در معاشقه و قبل ازآن دوست دارد ، بدانید ؟ از او بخواهید جاهای خالی را پر کند یا این که هر جمله رابا صدای بلند بخوانید و از او بخواهید آنرا تکمیل کند . ممکن است از پاسخ های او حیرت زده شوید ، امّا یقیناً تفریح خوبی برایتان خواهد بود !

 

۱ – جائی راکه دوست دارم همسرم آنجا را ببوسد : ***…
۲ – آواز یا موسیقی که واقعاً مرا سرحال می‌کند : ***…
۳ – وقتی همسرم ***.. میپوشد نمی‌توانم چشم از او بردارم .
۴ – بهترین قسمت بدن همسرم : ***..
۵ – شاید مسخره به نظر برسد ، امّا وقتی همسرم ***. ، من از شدّت تحریک دیوانه می‌شوم !

 

چک لیست تحریک

حالا که تصمیم دارید اولویّت های جنسی خودرا با یک دیگر در بین بگذارید ، از شوهرتان بخواهید قسمت های مربوط به خودرا علامت بزند . می‌توانید این موارد را تک تک نیز بپرسید و حتی از کاغذ و قلم نیز استفاده نکنید .

 

گزینه های زیر مرا برای رابطه جنسی با همسرم سرحال می‌کند :

 

*** در آغوش گرفتن همسرم
*** رقصیدن با همسرم
*** گذراندن یک غروب عاشقانه با همسرم

 

*** ارتباط با همسرم به روش غیر جنسی « آشپزی با یک دیگر ، گفت و گو ، نوشیدن آبمیوه در مرکز خرید ، باهم در پارک قدم زدن ، و غیره »

 

*** این که بدانم همسرم حال و حوصله معاشقه دارد .
*** وقتی همسرم بدن مرا می بوسد « شانه ها ، گردن ، شکم ، و غیره »
*** فقط فکر این که با همسرم در تختخواب باشم .
*** ماساژ دادن بدن همسرم .
*** این که همسرم پشت مرا ماساژ دهد .
*** برهنه دیدن همسرم
*** حمام کردن با همسرم
*** گفتن امیال جنسی ام با او
*** این که ببینم همسرم تحریک شده و هیجان زده است .
*** احساس کردن بدن همسرم درکنار خود
*** شنیدن ” کلمات تحریک کننده ” از جانب همسرم
*** بوسیدن همسرم
*** لمس کردن سینه های همسرم
*** لمس کردن آلت تناسلی همسرم
*** لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دست همسرم
*** لمس شدن یا تحریک شدن آلتم توسط دهان همسرم
*** تقریبا همه ی چیز

راهنمای ارضا کردن شوهر برای خانم ها «آموزش کامل دانستنی های جنسی فقط افراد متاهل»

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *