رسوایی جنسی این بازیگر و خودکشی او (عکس)

رسوایی جنسی این بازیگر و خودکشی او (عکس)

 

همیشه رفتار های افراد مشهور بیشتر از هرکس زیر ذره بین است به گزارش ایران ۱۶ بازیگر مشهور آمریکایی بعد از افشای رسوایی جنسی اش و محکوم شدن به زندان دست به خودکشی زد. این بازیگر سرشناس از سال گذشته که ماجرای رسوایی جنسی او آشکار شد به قید وثیقه آزاد است.مارک سلینگ بازیگر 35 ساله آمریکایی که به جرم در اختیار داشتن عکس های مستهجن کودکان به زندان محکوم شده بود، خودکشی کرد.

رسوایی جنسی این بازیگر و خودکشی او (عکس)

وکیل سلینگ ضمن تایید خبر مرگ این بازیگر جوان اعلام کرد که جسد او در نزدیکی خانه اش پیدا شده است. خانواده سلینگ روز پیش از آن به پلیس مراجعه کرده و از گم شدن او خبر داده بودند.خانواده سلینگ در واکنش به خودکشی او گفتند:«مارک فردی مهربان و دوست داشتنی بود که تمام تلاش خود را به کار بست تا اشتباهاتش را جبران کند.»

 

در گزارش نخست که از مرگ این بازیگر در پایگاه خبری «TMZ» منتشر شد، تایید شده بود که او با طناب دار به زندگی خود پایان داده است، اما پلیس لس آنجلس هنوز رسما این موضوع را تایید نکرده است.

 

رسوایی جنسی این بازیگر و خودکشی او (عکس)

 

سلینگ ماه اکتبر سال گذشته میلادی به جرم در اختیار داشتن تصاویر مستهجن از کودکان محکوم شد و منتظر اجرای حکم بود. بر اساس حکم دادگاه او باید 4 تا 7 سال را در زندان می گذراند و پس از آن نامش به عنوان مجرم جنسی ثبت می شد.این بازیگر در هر شش فصل سریال «Glee» که سال 2015 به اتمام رسید، بازی کرده بود.خرداد ماه سال گذشته بود که خبر رسوایی جنسی مارک سلینگ منتشر شد . “Mark Salling” بازیگر ، خواننده، ترانه سرا، آهنگساز و نوازنده امریکایی به اتهام سواستفاده جنسی از کودکان بازداشت شده است.

 

مارک در ماه دسامبر بعد از اینکه ماموران فدرال یک مجموعه بسیار گسترده از تصاویر کودک آزاری جنسی روی لپ تاپ، فلش و هارد درایو وی کشف کردند، بازداشت شد. به رغم وجود این تصاویر این بازیگر مدعی بود که در اختیار داشتن این تصاویر منوط بر سوء استفاده از کودکان نیست.

 

به گزارش “آسوشیتدپرس” وی در معرض اتهام کودک آزاری قرار گرفت و در صورت اثبات جرم اش به بیش از 20 سال زندان محکوم خواهد شد. مارک با قرار وثیقه 150 هزار دلاری آزاد شده و این در حالی است که وکیل این بازیگر بدنبال این بوده که این بازیگر بدون وثیقه تا روز دادگاه آزاد شود.

فقط افراد بالای هجده سال +18

جفت گیری اسب های تزئینی

فروش ویژه پلی استیشن 😍😱

کارواش خانگی (اسپری کارواش ۳ سر)

laptop stock لپ تاپ استوک روبیک دیجیتال سعید رمضانی

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *